![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
2. De placenta of moederkoek is bij zoogdieren het orgaan dat tijdens de zwangerschap in de tweede week na de bevruchting aangemaakt wordt door het embryo in de baarmoeder. De placenta vormt een scheiding tussen de bloedsomloop van de moeder en de bloedsomloop van het embryo. Voedingsstoffen gaan van de moeder naar het embryo door middel van de placenta. Afvalstoffen gaan dezelfde weg terug. Ook worden hormonen en antistoffen middels de placenta uitgewisseld. Er is echter geen direct contact tussen de twee bloedsomlopen van moeder en kind. Als dat wel zo zou zijn en de bloedgroep van de moeder verschilt met die van het kind, zou dit fatale gevolgen kunnen hebben. https://nl.wikipedia.org/wiki/Placenta https://nl.wikipedia.org/wiki/Zygote Dus het komt er op neer dat de zygote het in zich heeft om naast de mens uit zich te laten ontwikkelen, ook de periferie crëert om moeder en kind van mekaar gescheiden te houden. Een argument te meer dat de moeder en de mens die in haar groeit niet 1 en dezelfde mens zijn. 3. U haalde het voorbeeld van het bouwterrein aan, niet ik.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 januari 2025 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ps, ze kunnen één x tegen mijn schenen schoppen twee x, maar dan is mijn geduld op en pak ik ze keihard aan. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 30 januari 2025 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#823 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://x.com/elonmusk/status/1881131026371444901 Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Europees Commissaris
|
Niet te geloven wat een onzin hier wordt gepost:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij zegt dat het niet klopt, geen bron, geen link, niks. Gewoon wat inhoudsoos klagen en zagen omdat een draad u niet aanstaat. Fraai!
|
|
|
|
#826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#827 | |
|
Europees Commissaris
|
TIP: een subreddit genaamd "WhitePeopleTwitter" is wellicht geen betrouwbare bron.
Citaat:
Musk probeert met shitposts het idee te lanceren dat hij Dittmann is. En er zijn genoeg Musk hatertjes die 24u x 7d aan hem lopen te denken om Musk te helpen bij dat plan. ![]() K&K materiaal. |
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus nogmaals geen link of bron.
|
|
|
#829 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ben uw mama niet. Zoek het zelf maar op.
Laatst gewijzigd door vanderzapig : 2 februari 2025 om 19:46. |
|
|
|
|
|
#830 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog altijd geen link of bron.
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 februari 2025 om 20:06. |
|
|
|
|
|
#831 |
|
Europees Commissaris
|
Je kunt nu één van de volgende twee dingen doen:
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://x.com/elonmusk/status/1875758660154163254? Of is Musk onbetrouwbaar?
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 februari 2025 om 20:06. |
|
|
|
|
|
|
#833 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus nu is Musk volgens u een leugenaar. En u verwijt mij kritisch te zijn voor Musk?
|
|
|
#835 | |
|
|
Interessant. Benieuwd of Musk kan doorzetten.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 3 februari 2025 om 15:30. |
|
|
|
|
|
|
#836 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#837 |
|
Europees Commissaris
|
Alles wat Musk en zijn DOGE-clubje vertelt, moeten we natuurlijk kritiekloos aanvaarden. Zeker nu hij deel is geworden van de overheid.
Toch straf hoe die argwaan tav al die "mysterieuze" activiteiten van overheidsdiensten allerhande van pakweg een jaar geleden, plots verdwenen is als sneeuw voor de zon nu Musk de teugels in handen heeft genomen.
|
|
|
#838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tesla verkoop in de EU daalt met 48% (januari ‘24 vs januari ‘25).
https://electrek.co/2025/02/03/tesla...-of-elon-musk/ Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 februari 2025 om 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#839 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 4 februari 2025 om 08:09. |
|
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar goed. Nu is het “wenselijke” berichtgeving, dus we doen alsof het waar is. Of zoiets.
|
|