![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Bart enkele minuten voor het congres aan de ingang het Bouwcentrum openlijk verklaart voor de TV -camera's van VTM ,dat de meerwaardetaks na 10 jaar vervalt,dan moet hij ook zorgen dat dit zo in de wet zal staan. Al de rest is tijdverlies . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 februari 2025 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans staat er in het regeerakkoord gerealiseerde meerwaarden. Dat lijkt mij broddelwerk en uiteraard gaan Vooruit en MR dat anders interpreteren.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een snelle oplossing is nu gewenst. Bart en Jan hakken de knoop best zo vlug mogelijk door . Anders zal die meerwaarde taks als een molensteen rond de nek van Arizona blijven hangen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 februari 2025 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals men op VTM zei, nu kan De Wever niet meer terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verdoeme, subiet krijgen we nog ne masturbatietaks, genot wordt extra belast.
Alle gekheid op een stokje onze nieuwe regering is er wat van aan het bakken. We zullen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de nieuwe regering, die eigenlijk nog uit de startblokken moet schieten, er van aan het bakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die ik goed ken vertelde mij eens: ik stond op in de vroege morgen en ik leg toch zonder erg 250euro op het nachtkastje! Pijnlijk detail bij deze zaak was dat zijn vrouw er op weergegeven heeft op dat bedrag ![]() Ik dacht toen nog: ben ik blij dat ik alleen ben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2025 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als water en vuur samen moeten regeren valt er toch niets anders te verwachten?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 februari 2025 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President