![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
of ge nu voor of tegen zijt,
Zelenski heeft een koppel kloten om U tegen te zeggen. Orange man even te kakken zetten in zijn eigen bureau waar heel de wereld ondertussen van kan meegenieten. Ik denk dat die de impact van zijn poging tot mineraaltje piek maar binnen een paar dagen gaat beseffen. |
|
|
|
|
|
#1323 |
|
Minister-President
|
Onze oorlogszuchtige kleine komische acteur heeft zich compleet te kakken gezet, komt er boel van hij zal zich nergens meer kunnen verbergen de schooier, tuurlijk dat de wokers vinden dat hij zijne stomme bek heeft geroerd tegen Trump, had nog niet eens het fatsoen om zich behoorlijk te kleden.
|
|
|
|
|
|
#1324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij verdient ons respect omdat hij niet plooit, en zijn land niet heeft uitverkocht aan die bende gangsters. Onze leiders die een uitgebreide en lange traditie hebben van hun bilspleet te spreiden voor de agressor hebben hier een mooi voorbeeld aan hoe het wel moet. Niet plooien dus. Eigenlijk had hij geen keuze he, de rijkdom van uw land weggeven in ruil voor niks of. zeggen fuck you. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 28 februari 2025 om 23:49. |
|
|
|
|
|
|
#1326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
‘Als de oorlog voorbij is zal ik een mooi pak aantrekken misschien wel een beter dan dat van u’
|
|
|
|
#1328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij had dat spelleke op twee fronten kunnen spelen, had hij Zelenski gewoon garanties gegeven, meer was niet nodig. Maar zijn rancune speelt hem wat parten. nu is het een grote shitshow geworden. |
|
|
|
|
|
|
#1330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En eerlijk gezegd, zo boeiend en entertainend is het journaal al lang niet meer geweest. Keep up the good work Donald!
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2025 om 00:25. |
|
|
|
|
|
|
#1331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hielspoor
|
|
|
|
#1332 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#1333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die arme Poetin, zelfs hij had last van Russiangate en van de Hunter-laptop-affaire ...
![]() Het is gewoon schrijnend hoe Trump en Vance Zelensky behandelen maar toch voel ik leedvermaak met de democraten - niet met Zelensky voor alle duidelijkheid. Zo ziet men maar dat het doel de middelen niet heiligt. Boemerang. Komt ervan als men een grote politieke minderheid negeert ipv in het beleid met hun besognes en meningen rekening te houden. Het is wel beangstigend want ook hier bij ons blijft men dat doen, denk maar aan de schutskring voor zieke dieren waar men het kwart van de bevolking in duwt dat zich voelt verarmen en door kolonisten ziet vervangen worden. Extreem rechts is niet de oorzaak maar het symptoom las ik ergens en schreef ik ook al eerder. Het is hetzelfde met de vrijheid van mening. Die heeft men beknot door middelen als haatspraak-, negationisme- en racismewetten aan te wenden om ongewenste meningen te proberen tegenhouden. Nu gaat zich dat ook keren tegen diegenen die het hebben ontwikkeld. Bezos beslist al wel opiniestukken nog kunnen in The Washington Post. De tanker is aan het keren maar duidelijk niet om de middenweg te varen. In plaats van uiterst links wordt de richting uiterst rechts. Nu ja, Trump en Vance voor de camera zullen vermoedelijk wel helemaal anders zijn dan Trump en Vance in onderhandeling zonder de camera. Hoop ik. Het bleef een triestige en ongeziene vertoning. Tussen de letters door lezen was duidelijk niet nodig. Ik vraag me af wat Vance verstaat onder diplomatie waar hij zo hoog mee opliep want amai. Er was weinig diplomatisch aan dat 'gesprek'. En dan de reactie van Kaja Kallas, van de Europese leiders ... wij zullen achter Oekraïne staan, wij zullen de leider worden van de vrije wereld ... Met wat ? Met onze instortende economie, met onze door vijfde colonnes vervangen bevolkingen, met onze massieve administraties vol tewerkstellingsbeleid 'hogeropgeleiden' ? Met Francken zijn 500 nieuwe rekruten ... christelijke Syriërs vermoedelijk, die nog een lening hebben lopen bij de maffia omdat ze geld moesten aan Kucam ... ftw
|
|
|
#1334 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik in dat 'Oekrussisch' topic eerder pende: Citaat:
|
|
|
|
#1335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Was ik Zelensky ik zegde fok de VS en ging met Poetin praten om de VS uit Oekraïne te houden, 0 grondstoffen voor de VS en alle Amerikaanse en Biden-bedrijven buiten. Als men zo behandeld wordt dan maar liever terug in de Russische invloedsfeer.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 maart 2025 om 08:30. |
|
|
|
|
|
#1336 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ps da pulleke is juist hetzelfde gelijk onze ssossen lijder doet als hij naar de fluppe moet, geen respect voor uw gastheer. |
|
|
|
|
|
|
#1337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie de gezichten al van Ursula & Co. En DeeJayTrump Ben niet zeker of Putin dat zijne maat in 't WH zou willen/durven aandoen, echter.
|
|
|
|
#1338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die video waarbij Trump wordt ondergepist door een of andere prostituee in een of ander hotel in Moskou zal wel degelijk bestaan.
|
|
|
|
|
|
#1339 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zelensky heeft Trump efkes goed in zijn hemd gezet. Trump had al verkondigd dat hij voor 350 miljard dollar aan grondstoffen binnen had gerijfd. Niet dus. Betreft de NATO, Trump is een totaal onbetrouwbare partner. |
|
|
|
|
|
|
#1340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|