Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2025, 23:24   #1321
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Was Doornaert een vaxxist? Of te dom? Nu de grote voorvechter der vrije meningsuiting uithangen, maar het medisch fascisme onderschrijven, wringt een beetje.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/20/mia-doornaert/
Beleefd verzoek om de ernstige subforums niet te contamineren met Wappie bullshit. Er is een dedicated subforum voorzien om daar van hartelust te kunnen genieten van die hobby.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2025, 23:33   #1322
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

of ge nu voor of tegen zijt,

Zelenski heeft een koppel kloten om U tegen te zeggen. Orange man even te kakken zetten in zijn eigen bureau waar heel de wereld ondertussen van kan meegenieten.

Ik denk dat die de impact van zijn poging tot mineraaltje piek maar binnen een paar dagen gaat beseffen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2025, 23:37   #1323
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Onze oorlogszuchtige kleine komische acteur heeft zich compleet te kakken gezet, komt er boel van hij zal zich nergens meer kunnen verbergen de schooier, tuurlijk dat de wokers vinden dat hij zijne stomme bek heeft geroerd tegen Trump, had nog niet eens het fatsoen om zich behoorlijk te kleden.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2025, 23:40   #1324
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Die meeting in de oval office deze avond was niet grappig meer…
wel er valt wel humor in te vinden, maar ge moet wel goed zoeken.
Oud 28 februari 2025, 23:48   #1325
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Onze oorlogszuchtige kleine komische acteur heeft zich compleet te kakken gezet, komt er boel van hij zal zich nergens meer kunnen verbergen de schooier, tuurlijk dat de wokers vinden dat hij zijne stomme bek heeft geroerd tegen Trump, had nog niet eens het fatsoen om zich behoorlijk te kleden.
Wel dat vind ik nu niet. dat pulleke is zijn handelsmerk geworden, dus hij moet zeker geen chique kostuum aandoen. Hij komt uiteindelijk recht van het nu ja "slagveld". Kom hij staat er toch dichter bij dan gelijk wie van onze leiders zou durven.

Hij verdient ons respect omdat hij niet plooit, en zijn land niet heeft uitverkocht aan die bende gangsters. Onze leiders die een uitgebreide en lange traditie hebben van hun bilspleet te spreiden voor de agressor hebben hier een mooi voorbeeld aan hoe het wel moet. Niet plooien dus.

Eigenlijk had hij geen keuze he, de rijkdom van uw land weggeven in ruil voor niks of. zeggen fuck you.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 28 februari 2025 om 23:49.
Oud 28 februari 2025, 23:50   #1326
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Idd... Orange idiot heeft zonet de hele geciviliseerde diplomatie de vuilbak in gesmeten en vervangen door zattemans gebral op niveau van keizer Nero.
Die laatste had wel speciale tuinverlichting, bij het witte huis is dat maar gewoontjes.
Oud 28 februari 2025, 23:52   #1327
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij heeft die gatlikker van Trump wel goed te kakken gezet:

‘Als de oorlog voorbij is zal ik een mooi pak aantrekken misschien wel een beter dan dat van u’
Oud 1 maart 2025, 00:05   #1328
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
of ge nu voor of tegen zijt,

Zelenski heeft een koppel kloten om U tegen te zeggen. Orange man even te kakken zetten in zijn eigen bureau waar heel de wereld ondertussen van kan meegenieten.

Ik denk dat die de impact van zijn poging tot mineraaltje piek maar binnen een paar dagen gaat beseffen.
Als den Donald Oekraïne aan de Russen laat kan hij een mineralendeal met nonkel Vladimir maken. Voor Siberië ligt er al een deal in de schuif.
Oud 1 maart 2025, 00:09   #1329
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als den Donald Oekraïne aan de Russen laat kan hij een mineralendeal met nonkel Vladimir maken. Voor Siberië ligt er al een deal in de schuif.
dat dat al gereed ligt dat zal inderdaad zo zijn. voor niets gaat de zon op he.

Hij had dat spelleke op twee fronten kunnen spelen, had hij Zelenski gewoon garanties gegeven, meer was niet nodig. Maar zijn rancune speelt hem wat parten.

nu is het een grote shitshow geworden.
Oud 1 maart 2025, 00:22   #1330
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat dat al gereed ligt dat zal inderdaad zo zijn. voor niets gaat de zon op he.

Hij had dat spelleke op twee fronten kunnen spelen, had hij Zelenski gewoon garanties gegeven, meer was niet nodig. Maar zijn rancune speelt hem wat parten.

nu is het een grote shitshow geworden.
Hij kan zelensky geen garanties geven zonder de usa in een kwetsbare positie te plaatsen gezien hij zelf niet in de hand heeft wat de Russen gaan doen.
En eerlijk gezegd, zo boeiend en entertainend is het journaal al lang niet meer geweest. Keep up the good work Donald!

Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2025 om 00:25.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 00:53   #1331
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 woord.

hielspoor
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 01:09   #1332
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
1 woord.

hielspoor
en in europa

veel remspoor
Oud 1 maart 2025, 07:58   #1333
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Die arme Poetin, zelfs hij had last van Russiangate en van de Hunter-laptop-affaire ...

Het is gewoon schrijnend hoe Trump en Vance Zelensky behandelen maar toch voel ik leedvermaak met de democraten - niet met Zelensky voor alle duidelijkheid. Zo ziet men maar dat het doel de middelen niet heiligt. Boemerang. Komt ervan als men een grote politieke minderheid negeert ipv in het beleid met hun besognes en meningen rekening te houden. Het is wel beangstigend want ook hier bij ons blijft men dat doen, denk maar aan de schutskring voor zieke dieren waar men het kwart van de bevolking in duwt dat zich voelt verarmen en door kolonisten ziet vervangen worden. Extreem rechts is niet de oorzaak maar het symptoom las ik ergens en schreef ik ook al eerder.

Het is hetzelfde met de vrijheid van mening. Die heeft men beknot door middelen als haatspraak-, negationisme- en racismewetten aan te wenden om ongewenste meningen te proberen tegenhouden. Nu gaat zich dat ook keren tegen diegenen die het hebben ontwikkeld. Bezos beslist al wel opiniestukken nog kunnen in The Washington Post. De tanker is aan het keren maar duidelijk niet om de middenweg te varen. In plaats van uiterst links wordt de richting uiterst rechts.

Nu ja, Trump en Vance voor de camera zullen vermoedelijk wel helemaal anders zijn dan Trump en Vance in onderhandeling zonder de camera. Hoop ik. Het bleef een triestige en ongeziene vertoning. Tussen de letters door lezen was duidelijk niet nodig. Ik vraag me af wat Vance verstaat onder diplomatie waar hij zo hoog mee opliep want amai. Er was weinig diplomatisch aan dat 'gesprek'.

En dan de reactie van Kaja Kallas, van de Europese leiders ... wij zullen achter Oekraïne staan, wij zullen de leider worden van de vrije wereld ... Met wat ? Met onze instortende economie, met onze door vijfde colonnes vervangen bevolkingen, met onze massieve administraties vol tewerkstellingsbeleid 'hogeropgeleiden' ? Met Francken zijn 500 nieuwe rekruten ... christelijke Syriërs vermoedelijk, die nog een lening hebben lopen bij de maffia omdat ze geld moesten aan Kucam ... ftw

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.
Vlad is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 08:19   #1334
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hij kan zelensky geen garanties geven zonder de usa in een kwetsbare positie te plaatsen gezien hij zelf niet in de hand heeft wat de Russen gaan doen.
En eerlijk gezegd, zo boeiend en entertainend is het journaal al lang niet meer geweest. Keep up the good work Donald!
We hebben verschillende voorkeur al zien we blijkbaar de feitelijkheden wel duidelijk, Skobbe.
Zoals ik in dat 'Oekrussisch' topic eerder pende:

Citaat:
Ik herhaal: een vooraf ingestudeerde opvoering.
Het is evident dat van in den beginne er geen positief resultaat kon komen. De weggevertjes waren, mijn inziens:
"He's all dressed up today..." dixit -zeer presidentiëel- the store Manager-in-Chief aan zijn huisdeur bij de verwelkoming.
En dan later die onbekende mediakwiet in de Oval Office met zijn blauw kostuumpje uit één of andere 100$ suit-outlet: Why don't ya wear a suit?... Alles vooraf gescript toch?

Opnieuw: voor zover beoordeelbaar een uitstekend bewijs dat Trump helemaal geen zin had in een "deal" met Zelinskyy want Putin zou dat niet gewaardeerd hebben.
Eenvoudige feitelijkheid dat Trump in de zak zit van het Russisch Ongedierte-in-Chief.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 08:27   #1335
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Was ik Zelensky ik zegde fok de VS en ging met Poetin praten om de VS uit Oekraïne te houden, 0 grondstoffen voor de VS en alle Amerikaanse en Biden-bedrijven buiten. Als men zo behandeld wordt dan maar liever terug in de Russische invloedsfeer.

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.

Laatst gewijzigd door Vlad : 1 maart 2025 om 08:30.
Vlad is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 08:56   #1336
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel dat vind ik nu niet. dat pulleke is zijn handelsmerk geworden, dus hij moet zeker geen chique kostuum aandoen. Hij komt uiteindelijk recht van het nu ja "slagveld". Kom hij staat er toch dichter bij dan gelijk wie van onze leiders zou durven.

Hij verdient ons respect omdat hij niet plooit, en zijn land niet heeft uitverkocht aan die bende gangsters. Onze leiders die een uitgebreide en lange traditie hebben van hun bilspleet te spreiden voor de agressor hebben hier een mooi voorbeeld aan hoe het wel moet. Niet plooien dus.

Eigenlijk had hij geen keuze he, de rijkdom van uw land weggeven in ruil voor niks of. zeggen fuck you.
Het pulleke toont juist aan dat hij daar was om nog meer dollars los te kweken van oranjeman, komt van het slagveld de kloten van de schoof hebben daar geen zier mee te maken, een oorlogszuchtig stuk mislukte acteur die gewoon zijn zwarte kas wil vullen, en de rijkdom van zijn land nog erbij wil, de europese dictators stonden erbij en gaan ferm hun broek eraan scheuren wij dus gaan dat grapje mogen betalen.
ps da pulleke is juist hetzelfde gelijk onze ssossen lijder doet als hij naar de fluppe moet, geen respect voor uw gastheer.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 09:00   #1337
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Was ik Zelensky ik zegde fok de VS en ging met Poetin praten om de VS uit Oekraïne te houden, 0 grondstoffen voor de VS en alle Amerikaanse en Biden-bedrijven buiten. Als men zo behandeld wordt dan maar liever terug in de Russische invloedsfeer.
Daar zeg je zoiets!?
Ik zie de gezichten al van Ursula & Co. En DeeJayTrump
Ben niet zeker of Putin dat zijne maat in 't WH zou willen/durven aandoen, echter.
Oud 1 maart 2025, 09:36   #1338
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
We hebben verschillende voorkeur al zien we blijkbaar de feitelijkheden wel duidelijk, Skobbe.
Zoals ik in dat 'Oekrussisch' topic eerder pende:

Oud 1 maart 2025, 09:38   #1339
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens u had Zelensky een mooi pak moeten aan doen , liefst een Mao kostuum. Hoe idioot kun je zijn.

Zelensky heeft Trump efkes goed in zijn hemd gezet. Trump had al verkondigd dat hij voor 350 miljard dollar aan grondstoffen binnen had gerijfd. Niet dus.

Betreft de NATO, Trump is een totaal onbetrouwbare partner.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2025, 09:39   #1340
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het pulleke toont juist aan dat hij daar was om nog meer dollars los te kweken van oranjeman, komt van het slagveld de kloten van de schoof hebben daar geen zier mee te maken, een oorlogszuchtig stuk mislukte acteur die gewoon zijn zwarte kas wil vullen, en de rijkdom van zijn land nog erbij wil, de europese dictators stonden erbij en gaan ferm hun broek eraan scheuren wij dus gaan dat grapje mogen betalen.
ps da pulleke is juist hetzelfde gelijk onze ssossen lijder doet als hij naar de fluppe moet, geen respect voor uw gastheer.
Wij gaan hoe dan ook de rekening betalen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be