![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Roma's nestelden zich daar vrolijk op een illegale plaats. Nu zijn ze vertrokken gans die smeerlapperij achterlatend en een hoop sluistort. Ook nog een auto die zal moeten worden getakeld.
Gaan die nu een boete moeten betalen of is een boete alleen nog voor de brave oude allochtoon die zijn vuilniszakje per vergissing een dagje te vroeg buitenzet ??? Wat een discriminatie ten aanzien van de eigen bevolking. Proficiat Mijnheer de Burgemeester. https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...ten-2025-04-01 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 april 2025 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met de 'stoute' autochtonen terug op te voeden is er al werk genoeg aan de 'winkel' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2025 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben allemaal "shitty" families laat staan dat we er andere culturen bijnemen.
"Verbeter de wereld; begin bij jezelf." ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n wedstrijd in bescheidenheid. Bij gemeenschappen waar religie, gemeenschap en familie nog van enige tel is. Heb mij toen wel 100 keer gegeseld en mij nog slaafser opgesteld. Toen nog meer gebeden.
Zo'n wedstrijd in arrogantie. Bij gemeenschappen waar individualiteit primeert. Alleen maar gestoef. Heb toen nog 5 huizen gekocht en 4 auto's.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een oude mens zijn vuilniszakje een dag te vroeg per vergissing buiten zet krijgt die gegarandeerd een GAS Boete maar ik heb die Burgemeester niks horen vertellen over boetes aan die bende behalve dat hij blij was ze weg waren (voorlopig toch) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2025 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo ne roma heeft geen vast adres, en leeft volgens zijn eigen roma wetten, die trekken hun van niks iets aan die gasten. |
|
![]() |
![]() |