![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grab the pussy is geen penetratie hé.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ervaringsdeskundige?
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks mis met pussygrabben op zich hé, het hangt alleen af bij wie je het doet. Probeer eens bij uw lief, veel kans dat ze het fijn vindt.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een alcotester uiteraard! ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op als je tijdens de daad afwijkende handelingen stelt moet je dat wel toevoegen in een note to the file. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een zatte vrouw kan nier rechtsgeldig toestemmen met seks, dus ook als ze in dronken toestand zo een documentje tekent, is dat ook niet geldig, want ondertekend onder invloed.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eind de jaren zeventig/begin tachtig heb ik een vrouwelijke soldaat - één van de eerste vrouwelijke vrijwilligers toen - voor de krijgsraad weten veroordelen wegens verkrachting. Er waren vijf mannelijke slachtoffers en toen de voorzitter aan haar vroeg of ze met alle vijf penetratie had gehad antwoorde ze, met vier er van, op de vijfde heb ik trompet gespeeld.
Ze is veroordeeld en ontslagen uit het leger.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best het geheel filmen met wat duiding erbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laten we ook maar stoppen met romantische liefde. Uithuwelijken op hun 16de. Denk dat vooral vrouwen dan minder tevreden gaan zijn. We kunnen ze ook geen zelfmoord laten plegen, hé. De eerste was een beul. De tweede was een zwijn. De derde was discreet. Aah zo... meisje.... Ja, neen dan hebben die vuile mannetjes alle kaarten in hun handen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een vrouw die u wild begint te pijpen ? Ik denk dat we beter vooropgesteld contracten beginnen maken waar je de dingen kunt aanvinken die u niet of wel liggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens nam ik haar speels vast en toen reageerde ze met de woorden dat ik niet haar zo hard moest pakken maar zachter en ze leidde mijn handen zacht naar cruciale plaatsen. Toen hebben we het gedaan, ik was gelukkig en verbaasd tegelijk. Ik kon niet begrijpen dat mijn ideaalbeeld van een vrouw dat deed. Technisch gezien het ouderdomsverschil heeft ze me verkracht en nadien heb ik me de vraag gesteld of dat dat mijn leven op dat vlak ook niet veranderd heeft. Voor mij was voortaan een meisje, een vrouw iets dat ik moest binnendoen. Iedereen is te pakken als men het maar goed aan boord legt. Liefde was iets abstract geworden, de daad primeerde. Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 april 2025 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mag kiezen wie mogen ze me gerust verkrachten.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juridisch is in belgie ALLES mogelijk...
Laatst gewijzigd door Boduo : 5 april 2025 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nier: een nieuw woord voor het Groene Boekje....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen nog maar gaan neuken met twee onafhankelijke waarnemers erbij ?
|
![]() |
![]() |