![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag mag je net niet doen! Als je vaat niet vuil genoeg is gaat de zeep in je vaatwasser je kookgerei aantasten. (Corrosie, van die oranje-bruine plekjes vooral op metaal).
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat voor ons gezin (3 pers) we niet die 3x 20 min per dag gaan vinden om samen af te wassen. Trouwens; onze afwasmachine doet er ook maar een uur over. En dan zit er pakweg 1,5 a 2 dagen aan afwas in. Maar ieder zijn ding: ik ken wel meer mensen die afwassen met de hand geen probleem vinden, ikzelf trouwens ook niet. Maar wel als dat afwassen dan zou moeten gebeuren in de zeldzame vrije uren die wij als gezin samen hebben. Dan spendeer ik die uren liever aan iets leuker en laat ik de machine de afwas doen. Dat is niet meer dan een keuze die je als gezin maakt. En dat me dan geld kost is best mogelijk. Ik vind geld spenderen om extra vrije tijd met mijn gezin te hebben geen enkel probleem. Integendeel.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om zo af te wassen is het wel handig als je een "pompbak" hebt die groot genoeg is, plus plaats ernaast om de natte potten wat te laten uitdruipen. Met 1 klein lavabootje en 50 vierkante centimeter plaats daarnaast duurt het wel langer dan 20 minuten.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben ik toch niet de enige die zich dood ergerde aan de reclame op de trams van De Lijn ... mij zal het ondertussen worst wezen want ik zet geen voet meer op de tram ...
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er IS overigens reclame die KLOPT..
https://www.youtube.com/watch?v=BRykUr4KE-M |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |