![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 maart 2025 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men maakt zich zorgen over hoe we die 2% gaan kunnen betalen met een begroting die nu al op niets trekt. Wel: de Belgische staat koopt massaal vrachtwagens aan. Die tellen mee voor de 2%. Vervolgens verhuurt de Belgische staat die vrachtwagens aan ondernemingen, met contractuele voorwaarden dat in geval van oorlog, de huur even wordt onderbroken. -> Winst voor de Belgische Staat (de verhuur) en toch voldoen aan de 2%! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vandaag slaat de Vlaamse regering de juiste richting in Hybride oorlog is de toekomst Ik mis in NAVO een strategisch doel Onderwater oorlogsvoering En daar spelen onderwater drones in de toekomst een rol En de perfecte onderwater drones zijn dolfijnen In Schotland zit veel kennis over deze mogelijkheid In Amerika begrepen ze dit In vorige legislatuur van thrump knipte het Amerikaanse leger deze lijn door met Schotland Mocht ik minister van defensie zijn Ik zou aandringen bij de Europese bondgenoten om een militair dolfijnen programma op te zetten
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 5 april 2025 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hybride oorlog is wel meer dan een beetje "out of the box denken". Ik heb de handleiding goed begrepen, en die is publiek beschikbaar.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die kunnen duikboten herkennen. Die hebben halsbanden met een magnetisch gps systeem Bij herkenning van een duikboot zwemt de dolfijn langs de duikboot Het magnetisch gps plakt tegen de duikboot Zodra de afstand dolfijn halsband en Gps tracking 1 mijl verschilt, zend de gps signalen uit Het kanaal Frankrijk Engeland , de zee van Denemarken is een speeltuin voor Russische onderzeeërs Die bij oorlog veel schade aanrichten Zo is Amerika ook in wereldoorlog I betrokkenen geweest Een dominantie van Duitse onderzeeërs
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS heeft de wil die fondsen te gebruiken voor speelvogels. De EU heeft defensie gebruikt als excuus voor politieke zakkenvullerij.
Citaat:
Citaat:
En een GPS signaal heeft ongelofelijk goede communicatie onder water. Citaat:
Maar nu hebben we 2 belangrijke types.
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan komt u bij dolfijnen uit Er zwemmen op dit eigenste moment reeds Russische dolfijnen in onze wateren De militaire ketting is zo sterk als de zwakke schakel Onderwater is één en ander te doen, internet kabels, dichter lanceren van raketten,suply verhinderen die via schepen van Amerika komt Mijn oproep Zorg dat ook daar aandacht naartoe gaat En dolfijnen lijkt me een pad die Europa moet bewandelen
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat Vlaanderen daar beter geschikt voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Dat is het verschil tussen Vlaanderen en Wallonië
Reageren op vernieuwing
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe een modern leger er moet uitzien, daar zal men voor moeten kijken naar Oekraïne, vermoed ik. Die gasten hebben zelfs in de Zwarte Zee de anderen op zwart zaad gezet.
Ik denk: informatie (oa via satellieten), informatica en drones toevoegen aan het bestaande arsenaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar bij boots on the ground heb je nog altijd transport nodig. Trouwens om uw drone basis en hackbasis moeilijker te detecteren stel ik ook voor die in een camion te duwen en regelmatig te verplaatsen. Er zijn namelijk gasten die detecteren waarvan het signaal komt en dan gewoon een ei op uw kop laten vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar op voorbereiden is niet de beste oplossing. Zulk denken heeft de Maginot Linie opgeleverd. Maar momenteel is het eerder: "wat kunnen we nu al maken in voldoende hoeveelheden?"
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Schilder er een paar in camouflage kleuren. ![]() We dienen dit slim te spelen als we er niet onderuit kunnen meer te steken in defensie en ons te verzekeren dat die investeringen niet nutteloos blijken indien Putin niet van plan is Europa aan te vallen. Iets wat zelfs in militaire kringen onwaarschijnlijk geacht wordt, maar wat wel goed dient om het volk angstig te maken. En angst werkt.... Laatst gewijzigd door Bach : 7 april 2025 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is ook investering he, die kan je perfect in die 2 % bijlappen ge moet daar gewoon alleen een goeie uitleg voor verzinnen. Ik stel meteen voor om nu eindelijk eens een spoorlijn te trekken door de limburg zo het Duitse achterland in, zodat we dat niet meer over Broekzele en door Walonie moeten organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |