|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  12 april 2025, 22:04 | #1 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 31 augustus 2014 
				 |  Neonazi krijgt celstraf na haatspraak tegen Marokkaanse immigranten Citaat: 
 Remigratie moet op een vreedzame, georganiseerde manier gebeuren. | |
|   |   | 
|  12 april 2025, 22:18 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 mei 2015 Locatie: Vlaams-Brabant 
				 |   1. Ik ben blij dat je tegen neo-nazi’s bent die aansporen tot geweld 2. Ik ben ook tegen illegale immigranten 3. Mensen die asiel krijgen is toch wat anders. Gaan we ons nu keren tegen mensen die oorlogen en repressie ontvluchten? 
				__________________ Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ | 
|   |   | 
|  12 april 2025, 22:19 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Geweldloos en islam in 1 zin???? 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2025 om 22:19. | 
|   |   | 
|  12 april 2025, 22:49 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 augustus 2007 
				 |   Ben je van mening dat de Marokkaanse immigranten hier in Europa op de vlucht zijn voor oorlog en repressie ? 
				__________________ I wish nothing but the best for you too. | 
|   |   | 
|  12 april 2025, 22:57 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   Ze zal er enkel meer aanhangers door krijgen, mooi zo. 
				__________________ Hope is nothing more than a postponed disappointment | 
|   |   | 
|  12 april 2025, 23:01 | #6 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
 Mijn vader was er zo eentje. Maar die had het geluk niet relidioot opgevoed te zijn. 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2025 om 23:02. | |
|   |   | 
|  12 april 2025, 23:06 | #7 | ||
				 |   Citaat: 
 https://www.unhcr.org/be/nl-be/propo...%2C4%25vrouwen. Mensen die asiel/zoeken kregen zijn voornamelijk Syriërs, Afghanen, Palestijnen en Oekraïners. Citaat: 

__________________ Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2025 om 23:07. | ||
|   |   | 
|  12 april 2025, 23:13 | #8 | |

__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. | |
|   |   | 
|  12 april 2025, 23:16 | #9 | 
				 |   Exact! Els Van Doesburg bijvoorbeeld is immigrant maar geen asielzoekster.  
				__________________ Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 april 2025 om 23:24. | 
|   |   | 
|  12 april 2025, 23:58 | #10 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 augustus 2007 
				 |   Citaat: 
 Neonazi zet aan tot geweld tegen Marokkanen, en jij stelt dat ze zich keert tegen mensen die oorlog en repressie ontvluchten. Of had die opmerking niets te maken met het onderwerp en was het maar wat virtue signaling van uw kant ? Ik hoop van niet, want virtue signallers zijn eigenlijk gewoon neo-nazis. 
				__________________ I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 13 april 2025 om 00:00. | |
|   |   | 
|  13 april 2025, 06:09 | #11 | |
 En hij heeft 48 jaar gewerkt (waarvan 45 jaar "officieel" in België), zonder dagen werkloosheid. 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. | |
|   |   | 
|  13 april 2025, 10:05 | #12 | |
				 |   Citaat: 
 En deportatie van je eigen staatsburgers willen vind ik er toch over. 
				__________________ Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ | |
|   |   | 
|  13 april 2025, 10:15 | #13 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 16 januari 2011 
				 |   Waar wacht jij op om jouw fortuin na te jagen in jouw thuisland ? 
				__________________  Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. | 
|   |   | 
|  13 april 2025, 10:23 | #14 | |
 Ergo, ik zie Vlaanderen als mijn thuisland. Geen heimweeschotel aan de gevel hier. 
|   |   | 
|  13 april 2025, 10:51 | #15 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 16 januari 2011 
				 |   Citaat: 
 Blijkbaar ben jij neergedaald in de Vlaamse zelfgenoegzaamheid en mankeer je ambitie om de Vlaamse kwijl te ontvluchten en fortuin na te jagen in jouw thuisland, waar jouw vader geboren is. 
				__________________  Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. | |
|   |   | 
|  13 april 2025, 10:58 | #16 | ||
 Citaat: 
 Mijn grootouders waren namelijk altijd op weg met hun werk en huis. Tot mijn grootvader de duimen legde aan longkanker, ergens midden jaren 70. 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. | ||
|   |   |