![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je het de moeite om deze te onthouden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat noemen ze zombies.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Iemand moet onze pensioenen betalen, als de kansenparels er om de één of andere onverklaarbare reden toch niet toe in staat zouden blijken te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I Robot? Waarom de robotica? Die kan je programmeren. Mensen durven al eens dwarsliggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 april 2025 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 09 augustus 1945 kwam ik met de familie terug uit de UK.
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan verandert ge in een levend lijk ?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Nog nooit van zombies gehoord?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker, speelde ik graag op de Super Nintendo als kind.
![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |