![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht geduldig...
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het moment rond zonsopgang terwijl er sliertjes mist opstijgen vanaf het water. Daarnaast geniet ik ook van een trappistje met wat vrienden op een terras dat we onlangs ontdekt hebben. Nooit te druk, mooi aangelegd, mooie omgeving, vriendelijke mensen. En ik geniet van de momenten dat ik samen met mijn dochter en schoonzoon over de plannen van hun nieuwbouw nadenk (jaja, in België, dochter van 25, nieuwbouw). Samen schetsen maken, offertes bekijken, ideeën uitwisselen,... Maar waar ik nog het meeste van geniet zijn mijn dagen in het algemeen. Omdat ik niet werk doe ik thuis het huishouden terwijl mijn echtgenote werkt (tot 13u). Als die dan thuiskomt is het werk hier gedaan en hebben wij samen heel de namiddag om dingen te doen die wij leuk vinden. Die manier van leven geeft mij nog het meeste voldoening. Voila; u vraagt... Opmerkingen? Vragen? Meer info? Laat maar weten!!
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het enige wat telt is dat je daarmee gelukkig bent.
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik vind uw relaas flauwe zever. Punt. Edit: uw 'ik heb hulp nodig van een medeburger-draad' was nog enigszins interessant om volgen.. echt respect voor u hoe ge onze overheid hebt blijven aanpakken.. maar sindsdien is uw schreeuw naar aandacht behoorlijk.. euhm.. ik heb niet meer veel banpunten nodig, dus laat ik stellen dat 't goed is dat BigF uw draden nog boeiend weet te maken.. Edit 2: laat de vraag maar achterwege of ik 't brood van Vangrootloon wil wegen.. ik koop daar praktisch nooit, er zijn nog echte warme bakkers in mijn dorp.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 mei 2025 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of met wat geduld zal ik het zelf wel opnieuw wegen.
![]() |