![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo een bende moet nu gesubsidieerd worden??? "Weinig, het waren er niet meer dan duizend." Geef me een kalasjnikov dat ik er even rap 999 naar de hel jaag, zodat ik ook aanspraak mag maken op subsidie! Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2016 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Zoals pastoors...
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() ![]() de italianen hadden stenen gebouwen in het jaar O en toch zijn zij geen superieur ras
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Italianen zijn helemaal geen ras, maar een volk en sinds hun glorie tijd van het Romeinse Rijk zijn zij ten achter geraakt ten opzichte van de Germanen die de evolutie der mensheid verder hebben gebracht.