Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2025, 23:36   #3221
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Slikken linkse zotten, belziek zal da niet krijgen.
"Make America Grat Again"

Een nieuwe Airforce1 bouwen in Amerika is te duur en duurt te lang, dus koop ik een aflatertje van de koninklijke familie van Qatar.
Oud 22 mei 2025, 07:31   #3222
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht

Een nieuwe Airforce1 bouwen in Amerika is te duur en duurt te lang, dus koop ik een aflatertje van de koninklijke familie van Qatar.
En blijkbaar om dat aflatertje "gebruiksklaar" te maken; naar comfort (?) en/of beveiliging; heeft men ook tijd nodig en zou dat vliegtuig pas beschikbaar zijn na z'n 2e ambstermijn
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 07:51   #3223
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
En blijkbaar om dat aflatertje "gebruiksklaar" te maken; naar comfort (?) en/of beveiliging; heeft men ook tijd nodig en zou dat vliegtuig pas beschikbaar zijn na z'n 2e ambstermijn
Ja om zeker te zijn dat er niet met geprutst is, dus op vlak van sabotage en spionage. Moet je dat vliegtuig van voor tot achter volledig strippen.

Alle ellectronica, radio en andere communicatie apparatuur, tot de bekabeling toe vervangen. Motoren volledig reviseren en het vliegtuig volledig strippen om te controleren of er niks is weggestopt.

Eigenlijk blijft er alleen het air frame over, dat je dan vanaf 0 terug kunt gaan opbouwen.

Het niet doen is een gigantisch risico voor de veiligheid van de Potus en de National Security.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 07:59   #3224
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Ze mogen dat aflatertje ook in mijnen hof afzetten hoor. Ik maak daar wel een kippenhok van.
Oud 22 mei 2025, 08:43   #3225
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slikken linkse zotten, belziek zal da niet krijgen.
Waar zou den Belziek een vliegend hoerenkot voor nodig hebben ? Voor de Lorre ?
Het probleem is dat ge rap moet komen of ge zijt buiten het Belgische luchtruim he

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2025 om 08:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 10:24   #3226
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja om zeker te zijn dat er niet met geprutst is, dus op vlak van sabotage en spionage. Moet je dat vliegtuig van voor tot achter volledig strippen.

Alle ellectronica, radio en andere communicatie apparatuur, tot de bekabeling toe vervangen. Motoren volledig reviseren en het vliegtuig volledig strippen om te controleren of er niks is weggestopt.

Eigenlijk blijft er alleen het air frame over, dat je dan vanaf 0 terug kunt gaan opbouwen.

Het niet doen is een gigantisch risico voor de veiligheid van de Potus en de National Security.
Die Airforce 1’s moeten ook speciale beschermingsmaatregelen krijgen. Daarom dat de nieuwe toestellen zo lang op zich laten wachten. Dat cadeau vliegtuig heeft die aanpassingen hoogstwaarschijnlijk niet. Dus hij mag het waarschijnlijk zelfs niet gebruiken.

En in 2027 moet het sowieso een complete revisie krijgen, dus compleet uit mekaar halen.
Oud 22 mei 2025, 12:21   #3227
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
... vliegend hoerenkot ...
Deze zeer rake omschrijving deed me er nog eens aan denken: zijn de “Epstein files” inmiddels al onbewerkt/ongecensureerd en volledig/zonder ontbrekende pagina’s openbaar gemaakt?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 12:49   #3228
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat ge rap moet komen of ge zijt buiten het Belgische luchtruim he
Hij kan in een baan om Tervuren en Brussel cirkelen he.
Oud 22 mei 2025, 12:55   #3229
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die Airforce 1’s moeten ook speciale beschermingsmaatregelen krijgen. Daarom dat de nieuwe toestellen zo lang op zich laten wachten. Dat cadeau vliegtuig heeft die aanpassingen hoogstwaarschijnlijk niet. Dus hij mag het waarschijnlijk zelfs niet gebruiken.

En in 2027 moet het sowieso een complete revisie krijgen, dus compleet uit mekaar halen.
Trump gaat dat ding gewoon willen om zijn huidige prive jet te vervangen. Ze zullen hem dat toch wel al wijsgemaakt hebben dat het voor Air-Force 1 te spelen gewoon niet kan gebruikt worden.

Er moeten oa luchtverdediging spullen in gebouwd worden en ik vermoed dat ze ook de voetbal kunnen inzetten vanuit AF-1. Vroeger hadden ze daar vliegende commando centra voor, ze zullen die nog wel hebben in een of andere vorm. Ik kan me voorstellen dat de com racks en encryptie systemen daarvoor alleen al wat plaats innemen. Dat zal allemaal wel een plaatsje krijgen op het bovendek Maar dan Los van de presidentieele sponde, ruimte voor journalisten, vip's. vergaderzalen een keuken al heeft Trump voldoende aan een frigo vol coke en Mcdo die in de microgolf kan gepropt worden. etc...

Dat quatarese smaakloze bordeel zal wel andere voorzieningen hebben. In hoeverre dat een deel van de harem mee moet kunnen bvb.
Oud 22 mei 2025, 13:54   #3230
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen Alexander met zijn Italiaanse hoer opsteeg in Oostende, was hij boven den Aldi op de Oostendelaan al geweest.
Oud 22 mei 2025, 13:56   #3231
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

DOGE is een complete mislukking. Nagenoeg geen fraude ontdekt en amper $150b bespaard.

Je weet wel, de GOP ging het huishoudboekje in orde brengen.

De bill die gisteren werd gestemd doet er nog eens $4t (4 trillion) schuld bovenop.
Oud 22 mei 2025, 14:00   #3232
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
DOGE is een complete mislukking. Nagenoeg geen fraude ontdekt en amper $150b bespaard.

De bill die gisteren werd gestemd doet er nog eens $4t (4 trillion) schuld bovenop.
https://www.zerohedge.com/political/...e-215-214-vote

Over DOGE; de recipiënten van het plan om geld te krijgen om niets te doen, vechten keihard om dat te bestendigen. DAT is waar.

En "the big beautifull bill" daar ben ik het, qua extra schulden, zeer zeker niet mee eens, maar voor de rest staan daar mogelijks interessante dingen in. Zoals dat er 2 geslachten zijn, en dat ge niet kunt switchen tussen de 2.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 mei 2025 om 14:05.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 14:45   #3233
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Toen Alexander met zijn Italiaanse hoer opsteeg in Oostende, was hij boven den Aldi op de Oostendelaan al geweest.
Al gekomen of al geweest? Bij mijn weten moest die hem niet hebben, zelf de niet tegen betaling.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 mei 2025 om 14:46.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 15:28   #3234
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Krijgen, niet kopen.
En ik veronderstel dat de dat vliegtuig ook wel genoeg beveiliging zal hebben voor die Koninklijke paljassen te vervoeren. Dat het volledig uit elkaar moet zal wel zijn zeker, da's enkele maanden werk voor een ploeg die dat gewoon is dus geen onoverkomelijke problemen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 15:49   #3235
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Krijgen, niet kopen.
En ik veronderstel dat de dat vliegtuig ook wel genoeg beveiliging zal hebben voor die Koninklijke paljassen te vervoeren. Dat het volledig uit elkaar moet zal wel zijn zeker, da's enkele maanden werk voor een ploeg die dat gewoon is dus geen onoverkomelijke problemen.
Trump zegt : krijgen.
De Qatari zeggen : kopen.

Dat Trump zich een rad voor ogen laat draaien, of gewoon liegt om te kunnen bluffen is normaal. Maar ik had niet verwacht dat jij een "believer" was in Arabisch altruïsme.
Oud 22 mei 2025, 16:22   #3236
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Trump zegt : krijgen.
De Qatari zeggen : kopen.

Dat Trump zich een rad voor ogen laat draaien, of gewoon liegt om te kunnen bluffen is normaal. Maar ik had niet verwacht dat jij een "believer" was in Arabisch altruïsme.
De link naar het artikel, goed lezen Zucht dan zult ge zien dat ik het niet uit mijne duim zuigt zoals veel linkse hier op het forum.

https://www.hln.be/buitenland/vs-aan...atar~ad296f01/

Citaat:
VS aanvaardt peperdure Boeing of ‘vliegend paleis’ officieel als geschenk van Qatar
De Amerikaanse regering heeft de Boeing 747-8 officieel aanvaard als geschenk van de Qatarese koninklijke familie. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Defensie wordt het vliegtuig onderzocht en aangepast om het te transformeren tot de nieuwe Air Force One. Het toestel – dat omschreven wordt als een ‘vliegend paleis’ – veroorzaakte al veel commotie.
Oud 22 mei 2025, 16:49   #3237
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Jij gelooft echt dat die Qatari die schenking doen voor niets in de plaats, omdat ze Ttump zo'n toffe vinden en uir vriendschap met het Amerikaanse volk.

Ik denk wel dat ze blij zijn om van dat ding af te zijn. Maar, gratis ?

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...-qatar-te-koop

Citaat:
De 747SP, een type dat al jaren niet meer bij luchtvaartmaatschappijen in dienst is, is tegenwoordig een zeldzame verschijning. Het exemplaar uit Qatar maakte van tijd tot tijd nog haar opwachting op Europese luchthavens, bijvoorbeeld tijdens vakanties of shoppinguitjes van de leden van de koninklijke familie.

Het toestel met registratie VP-BAT wordt online te koop aangeboden en heeft ruim 68.000 vlieguren op de teller staan. Niet veel, voor een toestel dat in 1979 de fabriek uit rolde. De Boeing vloog sinds 1995 voor de Qatar Amiri Flight, nadat het eerder voor Panam en United Airlines dienst deed als passagiersvliegtuig.

Laatst gewijzigd door Zucht : 22 mei 2025 om 16:53.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2025, 17:50   #3238
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij gelooft echt dat die Qatari die schenking doen voor niets in de plaats, omdat ze Ttump zo'n toffe vinden en uir vriendschap met het Amerikaanse volk.

Ik denk wel dat ze blij zijn om van dat ding af te zijn. Maar, gratis ?

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...-qatar-te-koop
Allee we zijn vertrokken, eentje uit MSN dat ik normaal nooit lees of bezie.
Vooral in het vet gedrukte lezen. 1069 vlieguren da's potverdorie nog niet eens serieus ingevlogen of in begrijpelijke taal "nog in rodatie" moest het een auto zijn.
Ik heb ook nooit beweerd dat er niets tegenover staat, en ik denk wel dat Trump dat ook wel beseft.
Citaat:
Qatar geeft Trump Boeing 747 cadeau om hoge onderhoudskosten te vermijden
Citaat:
De Boeing 747-8 die Qatar aan de Amerikaanse president Donald Trump aanbiedt, heeft ooit dienst gedaan voor de koninklijke familie van Qatar en staat al jaren te koop.

Het vliegtuig, een superdeluxe versie van het grootste passagiersvliegtuig van Boeing, heeft volgens vliegtuiglijsten en luchtvaartanalisten al sinds 2020 geen koper gevonden.

Wat je moet weten
Het vliegtuig werd besteld voor sjeik Hamad bin Jassim bin Jaber Al Thani, de voormalige premier van Qatar, en geleverd in 2012 voor een catalogusprijs van 367 miljoen dollar, exclusief het interieur, dat waarschijnlijk tientallen miljoenen dollars heeft gekost.

Het op maat gemaakte interieur, ontworpen door het in Parijs gevestigde Cabinet Pinto, is afgewerkt met sycamore- en wacapou-hout, zijden stoffen en biedt plaats aan 89 passagiers in een opstelling met twee slaapkamers en entertainment- en vergaderruimtes.

Ondanks het luxe interieur heeft het vliegtuig sinds het in 2020 op de markt werd gebracht geen koper gevonden, volgens een rapport van Forbes.

Qatar Amiri Flight, dat de vliegtuigen van de koninklijke familie beheert, heeft nog steeds een vloot van soortgelijke vliegtuigen. Een van de twee andere 747-8’s lijkt niet meer in gebruik te zijn, en een soortgelijk vliegtuig werd in 2018 geschonken aan de Turkse president Recep Tayyip Erdo?an nadat het niet verkocht kon worden.

Ben Schlappig schreef in 2020 in de luchtvaartblog One Mile at a Time dat het vliegtuig dat aan Trump werd aangeboden sinds de levering in 2012 1.069 uur had gevlogen, gemiddeld ongeveer twee uur per week.

John Goglia, een voormalig lid van de National Transportation Safety Board, vertelde Forbes dat door de 747-8 aan de VS te geven, Qatar onderhoudskosten kon vermijden die alleen maar hoger zouden worden, omdat de 747-vloot wereldwijd kleiner wordt en er steeds minder monteurs zijn die weten hoe ze eraan moeten werken.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bui...en/ar-AA1EPvGS

En MSN is nu niet een favoriet van den Donald.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 22 mei 2025 om 17:52.
Oud 22 mei 2025, 20:25   #3239
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Al gekomen of al geweest? Bij mijn weten moest die hem niet hebben, zelf de niet tegen betaling.
Als ge ergens komt, dan zijde er minstens geweest he. Of ge zijt er nog altijd.

Waar zit die trouwens, die hoerenloper?
Oud 22 mei 2025, 20:32   #3240
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht

DOGE zou gewoon heelder departementen ineens moeten sluiten.

Intussen leggen ze wel het begin van de massale verkiezingsfraude bloot.

Linkse klootzakken ende gespuis, zoeken nu best het donker op, als kakkerlakken in de val.

https://www.zerohedge.com/political/...ud-tip-iceberg

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be