![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe Airforce1 bouwen in Amerika is te duur en duurt te lang, dus koop ik een aflatertje van de koninklijke familie van Qatar.
![]() |
![]() |
#3222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle ellectronica, radio en andere communicatie apparatuur, tot de bekabeling toe vervangen. Motoren volledig reviseren en het vliegtuig volledig strippen om te controleren of er niks is weggestopt. Eigenlijk blijft er alleen het air frame over, dat je dan vanaf 0 terug kunt gaan opbouwen. Het niet doen is een gigantisch risico voor de veiligheid van de Potus en de National Security. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen dat aflatertje ook in mijnen hof afzetten hoor. Ik maak daar wel een kippenhok van.
![]() |
#3225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ge rap moet komen of ge zijt buiten het Belgische luchtruim he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2025 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in 2027 moet het sowieso een complete revisie krijgen, dus compleet uit mekaar halen.
![]() |
![]() |
#3227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze zeer rake omschrijving deed me er nog eens aan denken: zijn de “Epstein files” inmiddels al onbewerkt/ongecensureerd en volledig/zonder ontbrekende pagina’s openbaar gemaakt?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moeten oa luchtverdediging spullen in gebouwd worden en ik vermoed dat ze ook de voetbal kunnen inzetten vanuit AF-1. Vroeger hadden ze daar vliegende commando centra voor, ze zullen die nog wel hebben in een of andere vorm. Ik kan me voorstellen dat de com racks en encryptie systemen daarvoor alleen al wat plaats innemen. Dat zal allemaal wel een plaatsje krijgen op het bovendek Maar dan Los van de presidentieele sponde, ruimte voor journalisten, vip's. vergaderzalen een keuken al heeft Trump voldoende aan een frigo vol coke en Mcdo die in de microgolf kan gepropt worden. etc... Dat quatarese smaakloze bordeel zal wel andere voorzieningen hebben. In hoeverre dat een deel van de harem mee moet kunnen bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3230 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen Alexander met zijn Italiaanse hoer opsteeg in Oostende, was hij boven den Aldi op de Oostendelaan al geweest.
![]() |
#3231 |
|
![]() DOGE is een complete mislukking. Nagenoeg geen fraude ontdekt en amper $150b bespaard.
Je weet wel, de GOP ging het huishoudboekje in orde brengen. De bill die gisteren werd gestemd doet er nog eens $4t (4 trillion) schuld bovenop. ![]() ![]()
![]() |
#3232 | |
|
![]() Citaat:
Over DOGE; de recipiënten van het plan om geld te krijgen om niets te doen, vechten keihard om dat te bestendigen. DAT is waar. En "the big beautifull bill" daar ben ik het, qua extra schulden, zeer zeker niet mee eens, maar voor de rest staan daar mogelijks interessante dingen in. Zoals dat er 2 geslachten zijn, en dat ge niet kunt switchen tussen de 2.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 mei 2025 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 mei 2025 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik veronderstel dat de dat vliegtuig ook wel genoeg beveiliging zal hebben voor die Koninklijke paljassen te vervoeren. Dat het volledig uit elkaar moet zal wel zijn zeker, da's enkele maanden werk voor een ploeg die dat gewoon is dus geen onoverkomelijke problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Qatari zeggen : kopen. Dat Trump zich een rad voor ogen laat draaien, of gewoon liegt om te kunnen bluffen is normaal. Maar ik had niet verwacht dat jij een "believer" was in Arabisch altruïsme.
![]() |
![]() |
#3236 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/vs-aan...atar~ad296f01/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gelooft echt dat die Qatari die schenking doen voor niets in de plaats, omdat ze Ttump zo'n toffe vinden en uir vriendschap met het Amerikaanse volk.
![]() Ik denk wel dat ze blij zijn om van dat ding af te zijn. Maar, gratis ? ![]() https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...-qatar-te-koop Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 22 mei 2025 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3238 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vooral in het vet gedrukte lezen. 1069 vlieguren da's potverdorie nog niet eens serieus ingevlogen of in begrijpelijke taal "nog in rodatie" moest het een auto zijn. Ik heb ook nooit beweerd dat er niets tegenover staat, en ik denk wel dat Trump dat ook wel beseft. Citaat:
Citaat:
En MSN is nu niet een favoriet van den Donald. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 22 mei 2025 om 17:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3239 | |
|
![]() Citaat:
Waar zit die trouwens, die hoerenloper?
![]() |
![]() |
#3240 | |
|
![]() Citaat:
Intussen leggen ze wel het begin van de massale verkiezingsfraude bloot. Linkse klootzakken ende gespuis, zoeken nu best het donker op, als kakkerlakken in de val. https://www.zerohedge.com/political/...ud-tip-iceberg
![]() |