![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sinterklaas spelen voor het ander volk is toch onnozel niet?
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Recht in de reservatie roos Xeno, maak het hem/haar niet te moeilijk....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever tegen toenmalig premier Leterme. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2025 om 22:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jullie moeten toch wel een triestig leven lijden, en ook nooit op jullie gemak want wie weet staat er wel ene naast u aan de lichten om over te steken en krijgt ge een mes of een kogeltje door uw hoofdje, kan ook zijn dat er een auto over u bolt. Oh neen dat zijn uw mo vriendjes die daar toe in staat zijn, ook zo een gewelddadige sekte die jij aanbid hé petertje1962. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als donkerblauwe liberaal heb ik geen zin in eender welke partij. Dus is er een kans dat ik om het land te kloten volgende keer stem op de partij die iedereen haat zoals u zegt. Niettegenstaande ze de tegenpool van mijn gedachten zijn, gewoon wraak. Voor de rest ben ik niet zo politically minded maar als ik gefuckt wordt sla ik terug waar het de meeste pijn doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie vroeg er hier van de week iets over Einstein zijn definitie van waanzin, "hetzelfde blijven doen en hopen op een andere uitkomst?"
![]() |
![]() |