![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik in oktober 2022 stopte met roken viel dat eigenlijk goed mee.
Na een paar maanden kwam er echter een periode van gruwelijk veel zin in een sigaret maar ik beet door. Sinds begin 2023 heb ik eigenlijk geen zin meer gehad in een sigaret. Maar nu, de laatste paar maanden, komt die goesting weer heel sterk terug opzetten. Soms probeer ik mezelf zelfs wijs te maken dat "af en toe eens een sigaretje wel moet kunnen zonder er terug aan verslaafd te raken" maar op dat punt geloof ik mezelf niet. Ik doe het dus ook niet. Ik heb dus nog steeds niets gerookt nadat ik gestopt ben maar waar komt nu plots (na dik 2,5 jaar) die goesting weer vandaan?
![]() |
#1222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gans mijn omgeving zet me meteen weer aan ![]() En in alle eerlijkheid, ik zou met den helft niet nuchter omkunnen. |
|
![]() |
![]() |