![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar een bron van? Een enquête? Ik zie het in mijn omgeving net omgekeerd. Extreem rechts aan de macht wordt bewierookt omwille van hun daden en ingrepen.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde maar zeggen, zie jij dat heel vaak dat ganse moslim families optrekken met families van hier ? Dat gesluierde moslim meisjes gaan feesten tussen het volk van hier ? Dat ze in de nachttenten in hun jellabah mee staan te huppelen op de rockmuziek met volk van hier ? Dat men gemengd, samen, een volk vormt en samen feest viert, voor elkaar zorgt, en zo voort ? Komaan in welk sprookjes boek leef jij ? Die doen toch alles onder elkaar, en als je daar tussen komt ben je een outsider he. Of op zijn best een "gast". Niet iemand van "eigen volk" he. Enneuh, uw beste vriend zijn zoon heeft zich een kopvod gedaan ? Amaai ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 18 juli 2025 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar Nederlands was beter dan het mijne. Had een nota ontvangen om een aangetekend schrijven af te halen maar er stond niet op voor welk bedrijf. Anders neem ik een copy van de statuten mee want ik had al voorgehad dat ik bot wordt teruggestuurd. Deze keer supervriendelijk gaat ze zelf op haar scherm zoeken om te zien of ik zaakvoerder van dat bedrijf ben. Ronduit een aangename ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik onder de negers of islamieten wil leven zal ik wel naar (noord)Afrika, of het midden oosten verhuizen.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen of bewijzen ? Dat niet alle zwarte mensen onvriendelijke boerse onbekwame vlegels zijn en dat alle witneuzen supervriendelijke bekwame mensen zijn ? Herpak U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En persoonlijk heb ik liever een brave niet zuipende zwarte naast me wonen dan een marginale zuipende Beerschot supporter die waarschijnlijk nog zelfs niet weet voor wat cultuur staat behalve dan dat het al dan niet penalty was ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2025 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ik begrijpen. Zo zou ik een aanstellerige, arrogante, destructieve, laffe en leugenachtige zwendelaar als Donald J Trump nooit als “eigen volk” kunnen/willen beschouwen, ook/zelfs niet als dat een ‘echte’ West-Vlaming was die in ‘mijn’ dorp opgroeide. En voor de engerds (m/v) die hij in z’n kielzog meesleurt, geldt eigenlijk hetzelfde. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 juli 2025 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles draait om geld of denk je dat Trump geen beste vriend wil zijn met de Steenrijke Islamieten....Wij waren toch ook goede vrienden met Mobutu ![]() Alles draait om geld.....en ja laat dat nu net zijn daar waar de (meeste) zwarten en of Islamieten die hier neerstrijken niet te veel van hebben..... ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2025 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja in vergelijking wat er daar van botteriken achter de desk zitten was dit superclasse. Van nature heb ik geen problemen met andere kleuren maar dan moet er ook wederzijds respect zijn op alle gebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens heeft mij niets in de weg gelegd. Ik zie niet in waarom ik zijn dood niet als een pijnlijke zaak zou zien. Het is een mens, net als ik. Met familie, kinderen, vrienden,... Voor jou telt dat misschien allemaal niet, voor mij wel. Waarom zou ik zo kortzichtig moeten zijn om mijn buurman raar te bekijken gewoon omdat hij een ander geloof aanhangt dan mij? Citaat:
Citaat:
Een vriend van mij zijn dochter is 25 en gaat nooit uit. Is dat dan ook een probleem? Citaat:
Ik ga ook niet in een discotheek staan huppelen. Vorm ik dan een probleem voor u? Citaat:
Waar begin je nu over? Je bent voorstander van dood en verderf en nu moeten we plots voor mekaar zorgen?? Citaat:
Denk jij dat ik mij tussen een hoop extreem rechtsen meer tussen "mijn eigen volk" voel dan op een feestje bij mijn moslim buurman? Hoe ouderwets is dat gezeur over "eigen volk" ondertussen eigenlijk? Ligt daar echt nog iemand van wakker? Citaat:
Ondertussen zijn ze getrouwd. En nieuwsflash: niet elke moslimvrouw draagt een hoofddoek hoor. Jij loopt nog wat achter eh?
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij gelooft dat je een deeltje van die bol exclusief voor jou en je naasten kan reserveren ben je nog geen beetje naief.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet ben je even ruggegraatloos als je mij afschildert. Of louter retoriek.
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot voor de massale instroom van de laatste 30 jaar was het zo. Waarom moet het anders?
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het voor jou ongetwijfeld geen enkel probleem om als niet-moslim een bezoek aan Mekka te brengen.
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je uitkering maar trekken in Marokko.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |