![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan 0€/kg langsheen menig Vlaams wandelpad....
Dit jaar zijn ze misschien wat zuurder,maar dan nog....vitamientjes tijdens het stappen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de laagste aan de struiken toch maar laten hangen….zoals Zappa ooit zei “never eat the yellow snow”
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En studenten kunnen hoog en ver pissen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekkere proteïnen, al die beestjes die daar in zitten. Ik heb ook nooit zin om te wachten tot ik ze thuis even in azijnwater kan leggen, pluk ze, kijk er eens vluchtig naar en blaas er eens op. Mijn maagsappen zullen hopelijk alles doden wat ik niet gezien heb want ik moet er toch geregeld wegsmijten omdat ik wormpjes zie.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Gratis voor de vrekken
(Vaak spaart een vrek overdreven, zelfs ten koste van comfort of basisbehoeften) Laatst gewijzigd door wagner.666 : 24 juli 2025 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braambessen zijn echt wel de parels van de Kempense natuur.
Jaren geleden had ik een recept voor een vlaai, met een bodem van zanddeeg en een vulling van braambessen op basis van mascarpone. Ben het helaas kwijt... Iemand een idee?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogelijk ging het over ricotta en braambessen maar ik denk toch eerder mascarpone.
De vulling werd gewoon mee gebakken.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een heel rare tiramisu.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bosbessen plukken in de bos, wat ik vroeger soms deed, is er nu illegaal, omwille van 'de natuur'. 'Gratis' lokt de wetgever vaak jammer genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja,ik ga ze nu precies niet verzamelen om mee te nemen naar huis,maar zou wel 5 minuten durven staan smikkelen......
Ik ben er ondertussen vrij zeker van dat een meerderheid van de mensen die dingen niet eens meer als eetbaar herkent......zoveel te beter.....dan concurreer ik met de beesten alleen.......ze mogen die hebben die beneden de halve meter hangen want ik wil geen vossenlintworm riskeren...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dingen waaraan die bessen groeien zijn wel verschrikkelijk vervelend.
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Frambozen zijn wel lekkerder ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Japanse kruisbessen zijn ook rijp. Net als de pruimen, de eerste appeltjes (James grieve) en bijna de eerste peren (dubbele Flippen). Onze tuin is weer een pluktuin.
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2025 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben wel rap last van ziekten en beestjes.
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() absoluut, overigens stelde ik vast dat sommige jongeren dit niet meer kennen. Toen ik met een (aantrekkelijke) jongedame op gang was, en er wat van plukte en at, kreeg ik de vraag wat dit was, en of het wel eetbaar was.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de tuin groeien er hier in het wild maar ze ze zijn zo zuur dat ze niet te eten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet iemand overigens of wilde kersen eetbaar zijn?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij is er een boom vanzelf gegroeid, die zijn even lekker als die van de boom die ik geplant heb.