![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt daar nog de kapitaalvlucht van de 200.000 Belgen die naar Spanje zijn verkast aan toevoegen.
Die nemen gemiddeld 2.500 pm mee aan kapitaal. 30k per jaar per Belg. Dat is ook al 6 miljard die niet in België wordt besteeed. De Hollanders zijn inmiddels al bezig met een "exit-taks" om dit tegen te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aantal moorden per jaar blijft in België maar afnemen.
Ook dit jaar zijn de cijfers weer beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar worden onze poedersnorrekes beter in het laten verdwijnen van lijken en/of klachten.
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meer migranten, lagere moordratio
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder piraten, meer klimaatopwarming.
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die stekers en slashers zijn "verwarde mannen", dus die worden niet meegeteld bij de moordenaars.
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn ook onbekwaam, dus meer gewonden, minder doden. Ergo, geen moordenaars.
![]() |
#571 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gedetineerde (32) in gevangenis Wortel spreekt: “De mentaliteit van de gedetineerden zonder papieren, die is héél gevaarlijk”
Citaat:
![]() dat zegt genoeg, zou ik denken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als figuren die eigenlijk totaal niet huishoren in de EU hun straffen niet in eigen land(en) zullen moeten uitzitten zal dit probleem blijven aanwakkeren. Schieten rechtbanken in de EU zwaar tekort op dat vlak, JA. Zoals mijn onderschrift al blokletterde citeer ik het nogmaals: Ik citeerde Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Lijkt mij een vrij logische gedachte??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2025 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt dat wel?
Duitsers worden massaal aangevallen, vermoord en verkracht door migranten, volgens federale misdaadgegevens Zweden: 3 op 4 moorden gepleegd door migranten... Dus is er maar 1 oplossing, grenzen dicht en huiswaarts sturen zij die totaal niet in de EU thuishoren? Anders gaat het van kwaad naar erger gaan en dat lijkt mij ook geen goede oplossing. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Overal in de Westerse wereld is de moordratio gedaald en is de immigratie en het percentage migranten toegenomen. De kans dat je vroeger in een homogeen witte gemeenschap zou worden vermoord was aanzienlijk groter dan nu. Een voor sommigen ongemakkelijke statistiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Als het hem als premier niet lukt,” zegt ze, “wanneer gaat hij het dan wél doen?” Niet. Als eu-marionet wil hij de gewelddadige asieltroep bavianen politiek gebruiken voor terreur tegen eigen bevolking. We zien steeds meer dodelijke "messen-incidentjes"....voor angstzaaierij onder de bevolking tot de situatie totaal verrot en het volk maatregelen eist en dan kan keizer pezewever als grote verlosser nog wat meer dictatoriale wurgmaatregelen voor eigen bevolking invoeren zonder 1 criminele asiel messentrekker eruit te zwieren. Een beproefde strategie en altijd dezelfde strategie.... ![]()
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In 2024 werden er volgens officiële cijfers van Fedasil maar liefst 1.217 zware geweldsincidenten gemeld in en rond opvangcentra. Meer migratie = meer moorden. De kans dat je in en rond stations, in parken, op straat willekeurig wordt neergestoken of GEKEELD wordt op het openbaar vervoer in een bus van de Lijn is nog zo groot geweest en neemt alsmaar toe met de instroom van nog meer van dat soort asielmisbruikers. De werkelijkheid met onweerlegbare feiten zijn onverteerbaar voor sommige oikofoben en nestbevuilers. ![]()
![]() |
![]() |
#578 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar is je gemanipuleerde statistiekje in een lijstje dan om recht te lullen wat in werkelijkheid zo krom is als een banaan? ![]() Fedasil geeft de officiële cijfers van de MELDINGEN over zware geweldsincidenten in en rond opvangcentra...dat zijn dan de misdrijven die reeds werden gepleegd, dat zijn FEITEN, hé? ![]() En dat is dan nog zonder "gewone" scheldpartijen, verbaal gekibbel of agressie van dat asiel samenraapsel want die worden niet eens meegeteld. Kom maar eens op met je statistiekje om te bewijzen dat de kans dat je vroeger in een homogeen witte gemeenschap zou worden vermoord aanzienlijk groter was dan nu. ![]() Dat kun je niet want dat is een grote leugen en pure bluf.
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag het mij niet kwalijk nemen maar ik geloof er niets van, dat soort statistieken. De waarheid ligt even iets anders, het gaat in stijgende lijn. Elke aanval of moord/lustmoord/moord/verkrachting of bepaalde standpunten zoals opdringerige geloofsovertuigingen zijn er in wezen teveel aan. Rechtbanken en Politici laten maar begaan ondanks vele mensen de kreet slaken dat het mag stoppen en hun wat zij kenden al zijnde het veilige leven te kunnen verderzetten ook voor hun nakomelingen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2025 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |