![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik haat andere semieten niet. Enkel nazi joden die slachtoffer spelen in situaties die ze zelf veroorzaakten. Het is een bedrieglijk volk die hun hele geschiedenis aanpasten. Nix uitverkoren aan, rovers van Egypte ja.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A's we de 2 op 1 hoop mogen smijten, dan den derde zeker. Joden zijn niet specialer, enkel erger.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 29 augustus 2025 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte nog dit: alle hedendaags gesteggel tussen Joden en Arabieren in het gebied tussen de Jordaan en de Middellandse zee is het gevolg van de opeenvolgende oorlogen, bezettingen en bemoeienissen van een resem buitenlandse (niet-Joodse) mogendheden die mordicus zeggenschap wilden hebben over dat gebied: Grieken, Romeinen, Byzantijnen, Christenen (Westerse Kruisvaarders), Arabische Kaliefen, Turken en Britten. Verschillende onder hen hebben de oorspronkelijke bewoners (Joden) gewoon weggejaagd (ondermeer de Romeinse keizer Hadrianus). Daarvan hebben Arabieren geprofiteerd om het gebied binnen te sluipen.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 augustus 2025 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschilt in een paar details. Essentieel wordt burgerschap doorgegeven via ouder-kind relaties.
Citaat:
De bedoeling van Israel was NIET van de paar Joden die toevallig ginder al leefden, een land te geven, maar van ALLE Joden ter wereld terug een land te geven. Dat was voor de Britten en de Europeanen in het algemeen prima, zo konden ze van al die Joden die Hitler gemist had, ook af geraken he ![]() Het grote verschil met de meeste andere volkeren is dat die AL TER PLAATSE ZIJN terwijl het Joodse volk gedisperseerd was in andere landen tot dan toe.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2025 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De regering Netanyahu is verkozen met een meerderheid van stemmen door het Israëlische volk in legale vrije democratische verkiezingen inclusief 2 miljoen Israëlische moslim Arabieren. Dat kunnen maar weinig landen in het M-O, Afrika en Azië zeggen. Hoe een buitenstaander zoals jij d'r over denkt interesseert geen kat.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn enige probleem is dat het etiket nazi, dat hij volledig overneemt, als pejoratief overkomt, en hij Joden nazies wil noemen enkel en alleen voor die pejoratieve associatie.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netanyahu heeft zijn eigen agenda natuurlijk: zo lang mogelijk uit de gevangenis blijven. Maar je hebt gelijk dat hij van imago building niet veel kaas gegeten heeft.
![]() |
#131 |
|
![]() Dat is wat de kranten schrijven, leugens dus. Ik raad je aan om eens een biografie over Netanyahu te lezen, dan zal je hopelijk inzien wat een echte Zionist is en wat dat inhoudt. Overigens wordt Netanyahu in oktober 76 jaar oud. Ik ben maar een paar jaar jonger. Op die leeftijd kan een carrière je niks meer schelen. Dan hoop je enkel nog lang gezond te blijven.
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat te ver jou en CUFI op 1 te stellen, maar ook jij bent ronduit radicaal. Jij staat bijvoorbeeld pal achter Poetin en zijn KGB-bende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die corruptie schandalen lijken mij toch wel reeel. Nu ik ken de details niet maar voor zover ik het begrepen heb is het gewoon een kwestie van uitstellen, procederen en zo om niet tot de eindveroordeling moeten te komen.
Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2025 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2025 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Oekraine was niet zinnens van de NATO te vervoegen toen de Russen hun oorlog begonnen zijn in 2014. Dat is gewoon een fundamenteel en elementair feit. 2) Maar bovendien is NATO uitbreiding een initiatief van de landen die erbij komen, niet van de NATO zelf die "binnenvalt". 3) Rusland HAD al NATO buren. De echte reden is gewoon wat Vladimir zelf zegt: hij wil het oude Soviet imperium terug (en misschien meer). En de volkeren en landen en het westen en alles moet daarvoor opzij, hij is gewoon aan zijn rooftocht bezig. Nu kan je vinden dat Vladimir-de-Peetvader gelijk heeft van op rooftocht te trekken met zijn leger. Ik zie niet waar ons voordeel daarbij is (om te vinden dat hij gelijk heeft), maar om te beginnen kan je al niet zeggen dat hij gelijk heeft OP BASIS VAN VERKEERDE ARGUMENTEN. Vanuit ONS standpunt is een uitbreiding van het westen naar landen toe OP VRAAG VAN DIE LANDEN eerder in ons voordeel zou ik denken. Hoe meer landen ons willen vervoegen (daar vind jij dat Vladimir "gelijk" heeft om daar boos over te zijn), hoe sterker wij worden. Ik zie daar geen nadeel voor ons bij.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2025 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk een verschil tussen radikaal, idioot, en naief. Als je in simplismen gelooft, dan ben je naief. Als je in verkeerde dingen gelooft, ben je idioot. Misschien heeft "radikaal" een slechte naam, omdat er enkel maar politici bestaan die oftewel naief zijn, dan wel idioot. DAN is het inderdaad beter dat ze niet te hard voor hun overtuiging gaan en dus niet radikaal zijn.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de lopende oorlog, als zijn positie als premier is zijn beste bescherming tegenover het gerecht. Dat Netanyahu een door en door zionist is, is uiteraard een feit. (het zou er maar moeten aan ontbreken... ![]() Maar hij is ook een grenzeloze opportunist en een gehaaide politieke 'overlever' die heeeeeel bekwaam is in de edele kunst van de politieke procrastrinatie om zo zijn tegenstanders uit te wonen tot ze het opgeven. Zie maar zijn legendarische aanvaringen met Benny Gantz door dat eeuwige aanslepen vooraleer hij beslist als voorbeeld hiervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ik vergelijk die heksenjacht op Netanyahu, die overigens al duurt sinds hij na premier Bennett in dec 2022 opnieuw premier werd, altijd met de heksenjacht van de linkse Democratische Partij op Donald Trump. Linkse partijen verdragen geen conservatieve oppositie. Zelfs in België handhaven we al sinds 1991 een cordon sanitaire rondom het Vlaams Belang. Ik ben geen aanhanger van het VB maar ik had het VB mee in bad genomen ... om het daar te verzuipen. Nu hebben de linkse idioten het VB slapend groot gemaakt ten koste van hun eigen stemmen aanhang. Dom, dommer, domst. Eén verkiezing en het was al gebeurd. Niet dus.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2025 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is een maffioos stuk krapuul he. Trump staat niet voor een of ander politiek idee. Wat hij en Netanyahu gemeen hebben is dat de politieke job die ze hebben hen allebei uit de cel houdt. Nu denk ik dat in tegenstelling tot Trump, Netanyahu wel degelijk een politieke visie heeft, maar voor zover ik het begrepen heb, belette hem dat niet van zich ook wel wat te verrijken. Trump is daar enkel en alleen voor zijn dwaze ego he, voor zijnen "business". Zijn politieke programma werd min of meer door de Russen bedacht en via professionele trollen in het oor van enkele nuttige idioten gefluisterd. En natuurlijk is er rond zo een peetvader (want dat kan Trump WEL vrij goed, net zoals zijn Russische evenknie) een ganse hofhouding van haaien-opportunisten te vinden. Maar een politieke visie is daar niet in te vinden he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2025 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Voor de inval in februari 2022 in Oekraïne was dat land het meest corrupte land in het Westen. Toen ik dat feit schreef in een post op Facebook werd ik een maand geschorst wegens het verspreiden van desinformatie. Dat is wat er is veranderd in het Westen: het is verdomme op zijn buik gegaan voor die aan coke verslaafde corrupte boer van Kiev! Corruption Perceptions Index of European countries (2016) https://jakubmarian.com/corruption-p...ean-countries/
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2025 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |