![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dus niets met "gun violence" te maken heeft. Zoek harder.
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermeldde die 'rechtse' extremistische zotten enkel omdat forumgenoot "Frankenstein" het over "Nazisme" had. Linkse extremistische zotten wier geweld ooit 'alledaags' was en waar we hopelijk nie wieder last van gaan hebben: Action Directe, Baader-Meinhof & C°, Brigate Rosse, CCC, ETA, IRA, ... Het hedendaagse geweld van 'islamistische' extremistische zotten is alleszins niet 'links' (ook al zijn er zogenaamde 'islamogauchisten' die dat goed willen praten of er voor staan te juichen). Maar de 'links-rechts-boven-onder-...' etiketjes doen er uiteindelijk weinig toe: de hoofdzaak is dat het om extremistische zotten gaat die 'geneutraliseerd' dienen te worden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2025 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Dat zijn allesbehalve "democratische vrijheden." Wij hebben die niet gekregen van een kiesbureau.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat precies begrijpt u niet van de term 'murdered'? ![]() Edit: en wat is uw mening/oordeel betreffende de school shootings? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2025 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Of dat nu transgenderwaanzinnigen, islam-fanatici of raciale supremacisten zijn.
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
En wat ik vind van school-schootings? Verplichte wapendracht voor 1 op de 4 leraars, en een maandelijkse namiddag schietcursus. Er gaan nog doden vallen, want waanzinnigen houdt ge niet tegen. Wapenverbod of niet. Dus de enige oplossing is ze snel mogelijk de waanzinnige neerknallen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Dus, als een vrouw belt naar de politie om te zegen dat haar vent haar geslagen heeft, is dat 2 op de 3 keer gelogen, of wat?
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
En ja, vrouwen liegen. Mannen ook. En transgenders zijn waanzinnig. Nog waarheden nodig?
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn verwijzing naar Auschwitz is gewoon grotesk... Auschwitz en andere vernichtungslagers waren de ultieme verwezenlijking van nazi-duitsland hun extreem-rechtse dictatuur die in 1933 een machtsgreep had gedaan en vanaf dan zowel Joden, linkse tegenstanders, zigeuners, en gewoon Duitse politieke tegenstanders oppakte en 'vernietigde'. Letterlijk. In Auschwitz stapten er 1,3 mio binnen van wie ze er 1.1 mio vergast hebben. Dit heeft geen kloten van de Schoof te maken met wapenbezit door burgers... Citaat:
Origineel idee ! ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 september 2025 om 17:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het was zo ne brave mens, zeg, en nu dit!" 2) Waarom slechts 1 op 4 leraars? Waarom niet alle personeelsleden, conciërges & 'bewakers' voorop? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
2. Omdat dat niet nodig is. Het mag voor mijn part, maar gezien niet iedereen comfortabel is met wapens, en ik niemand wil verplichten wapens te hanteren, dacht ik dat 1/4de van de gemiddelde bevolking er wél comfortabel mee zou zijn om waanzinnige school-shooters neer te knallen. Maar des te meer tot de tanden gewapende brave mensen, des te beter hé.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve die voortaan achterwege te laten ![]() 2) Uiteraard. Ik had dat er eigenlijk zélf bij moeten vermelden ![]() 3) Terechte opmerking. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2025 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn heel veel soorten gekkies in de maatschappij, laat hen dat doen. Ten slotte heeft de rest van de maatschappij ook het recht om te lachen met die gekkies. Voorbeeld : Wappies, Jehovah's, gebedsgenezers, idioten die denken dat je met homeopathie ziektes kunt genezen, enz enz Citaat:
Mee eens als je 'veroordelen' in juridische zin gebruikt. Maar uiteraard mag iedereen een trans daarmee uitlachen, net zoals iedereen een linkiewinkie of een extreem-rechtse potato head mag uitlachen. Uiteraard mag je ook pijpekrullen joden uitlachen, kopvodden moslima's, zwarte kousen uit Urk, kortom : iedereen. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Zeg me nu nog eens dat dit geen compleet waanzinnige mensen zijn, zonder te zeggen dat het geen compleet waanzinnige mensen zijn.
https://x.com/stillgray/status/1965867696471597546 Ze fêteren geweld. Ze zijn NOOIT de dader, maar altijd het slachtoffer. Als hun vijand gedood wordt is het zijn eigen schuld, en als ze zelf gedood worden is het ook de schuld van de vijand. Ik veracht mensen bij wie het altijd de schuld van de andere is.
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar los van dit; Trump heeft 2024 binnengehaald door een massale stem van Latino's en Black men. Latino's en Zwarte mannen zijn het (voornamelijk blank) activistische links meer dan kotsbeu. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 september 2025 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 september 2025 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Hij stelt dat de morele standpunten van "links" geen morele standpunten zijn, maar gewoon platte leugens. https://www.youtube.com/watch?v=VxZGVAOMgXA&t Hij stelt dat mensen die transgenderwaanzin, abortus etc voorstaan niet een bepaald in te nemen moreel standpunt veruitwendigen, maar gewoon platte leugens, en dat door die leugens als "linkse standpunten" te beoordelen, we de leugenaars een plaats op de morele weegschaal van het politiek debat geven. Met de moord op Kirk is het pijnlijk duidelijk dat waanzinnige leugenaars geen plaats verdienen op die weegschaal.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 september 2025 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/premie...meurd~a5f1e694
![]() |