Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2025, 21:49   #141
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Waarom het opnemen voor de project-joden, c.q. de zionisten?
Het project heeft gefaald en is mijns inziens reddeloos verloren.
Het is een moordenaarsproject geworden, voor zover het ooit al wat anders geweest is.
Je neemt het liever op voor hamas en de Palestijnen?
Oud 11 september 2025, 21:54   #142
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Er wordt een vrouw vanuit het niets in de metro de keel doorgesneden door een rasta neger, videobeelden, en jou reactie is meteen in de trand van 60k Palestijnse doden.

What the fuck heeft dat met elkaar te maken denk ik dan. Of niet... De Woke doctrine heeft iets religieus. Het is altijd een onderwerp dat de boventoon moet voeren. Palestijnen, klimaat, transgenders, de rest is irrelevant..
Waar is de link?
Je zit mij vanalles te beschuldigen maar wat blijkt nu? Je bent gefrustreerd omdat ik iets zg over het feit dat klagers over 1 moord heel vrolijk doen en zitten te juichen als er tienduizenden mensen vermoord worden omdat hun ‘ras’ of ‘mening’ hen niet aanstaat.

Bewijs:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Iemand ideeen hoe we de linkse cult terug naar 0 kunnen reduceren, net als de Nazies 80 jaar geleden ?
Dus nogmaals quote de link naar mijn post.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 september 2025 om 22:00.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2025, 21:57   #143
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je neemt het liever op voor hamas en de Palestijnen?
De project-joden zijn niet goed bezig.
Maar de Arabische wereld in zijn geheel is ook niet goed bezig.
Oud 11 september 2025, 22:01   #144
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Waarom het opnemen voor de project-joden, c.q. de zionisten?
Het project heeft gefaald en is mijns inziens reddeloos verloren.
Het is een moordenaarsproject geworden, voor zover het ooit al wat anders geweest is.
Het is ook het speeltje van links geworden. Je ziet de swift van Greta; dit van Klimaat naar Palestijnen. Wat als een paal boven water staat in de linkse ideologie is dat 1 onderwerp, van het NU, Palestina, alle andere onderwerpen moet opslokken en dat heeft iets über religieus.

Ik had in mijn familie een Jezus fanaat; je mocht nooit lachen bij haar want, aldus haar, hoe haal je het in je hoofd om te lachen verwijl Jezus met vreselijke pijnen aan het kruis gestorven is.

@Ik hoop N10 dat jij niet die kant opgaat en overal Palestina bij gaat sleuren, dat zou je waardering aanzienlijk inflateren.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 22:17.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2025, 22:25   #145
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waar is de link?
Je zit mij vanalles te beschuldigen maar wat blijkt nu? Je bent gefrustreerd omdat ik iets zg over het feit dat klagers over 1 moord heel vrolijk doen en zitten te juichen als er tienduizenden mensen vermoord worden omdat hun ‘ras’ of ‘mening’ hen niet aanstaat.

Bewijs:

Dus nogmaals quote de link naar mijn post.
Ik juich niet om Israel noch om Palestina. Het zijn smerige aandachtsafleiders. Op CS Utrecht zie ik regelmatig Palestina demonstaties. Honderd meter verderop zie ik leeftijdsgenoten van mij, dakloos, wachten voor het gemeentehuis. Terzijde: Op dezelfde plek zie ik regelmatig Syrische immigranten de boel dronken bestieren. Terwijl zij wel huis en uitkering krijgen. Maar nee het probleem van NU is tunnelvisie Palestina. Wordt er een dame gekeeld in de metro, ok niet in Utrecht. Een moment om bij stil te staan; echter maakt niet uit blijkbaar voor sommigen; nml. Palestina, Palestina is het laserfocuspoint.

Daarvoor was de tunnelvisie klimaat, daarvoor Coviddoden; het destijdse en hedendaagse tunnelvisie van NU is iets waar alles voor moest wijken. Helaas ..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 22:34.
Oud 11 september 2025, 22:32   #146
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik neem het niet op voor de kunstenaars van eender welke nationaliteit, ik maak Gennez uit voor achterlijk viswijf dat verdient met pek en veren behandeld te worden alvorens op een spoorrail getransporteerd te worden naar de city limits en daar gedumpt te worden.
Gennez is van Mechelen.
Dat gaat nogal meevallen, die "city limits".
Mechelen is ook geen grootstad: 90.000 inwoners, dat helpt om het leefbaar te houden.
Wel ondertussen 15% van de bevolking moslim.
Heel veel Marokkanen.
Oud 11 september 2025, 22:33   #147
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rechts wil wapens om zich te kunnen verdedigen.
Tot de buurman naar de vrouw heeft geloenst.
Een anderskleurige de dochter nafluit.
Iemand voorschiet in het verkeer.
Een ongelukkige na zonsondergang op de bel drukt.
Een zwarte jogger door de wijk loopt.
....
Oud 11 september 2025, 22:45   #148
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Een zwarte jogger door de wijk loopt.
Het verhaal volledig vertellen, een zwarte jogger die door de wijk loopt en naar binnen gluurt om te kijken of er iets te pikken valt.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2025, 22:55   #149
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het verhaal volledig vertellen, een zwarte jogger die door de wijk loopt en naar binnen gluurt om te kijken of er iets te pikken valt.
Een criminele en een nette neger is makkelijker uitelkaar te houden dan een nette en een criminele blanke.

Een nette neger heeft geen rasta haar met een netje eroverheen gespannen en loopt ook niet met een afgezakte spijkerbroek. Blanken lopen zowieso niet in deze outfit. In geval van die witte meisje, killer in de metro, mag je er gerust vanuit gaan dat dat wel een probleemgever is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 september 2025 om 22:59.
Oud 12 september 2025, 05:45   #150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een artikel uit de amerikaanse pers, waar ik mij inhoudelijk zeker kan bij aansluiten.

Citaat:
Charlie Kirk's job was possible only in a democracy.

A co-founder of the conservative advocacy group Turning Point USA, he made his living by sharing his ideas on social media, making arguments in opinion columns and books and giving speeches.

On Wednesday, he died while doing that work, shot while speaking to students at Utah Valley University. He was 31 years old, a husband and a father.

This is a tragedy. Charlie Kirk’s death is heartbreaking — for his wife, for his children, for his family, friends and community. And it is a tragedy for all Americans, because political violence is never acceptable.

The killing is the latest in a disturbing string of attacks.

Earlier this year, a Minnesota state lawmaker was assassinated in her home while another Minnesota lawmaker and his wife survived an assassination attempt. These were not national figures. They were local public servants just doing the everyday work of democracy. Their targeting, like Kirk’s, was an attack not only on individuals, but on the very idea of public service.

We have been through this before. In the 1950s and ’60s, political violence scarred American life. Civil rights activist Medgar Evers was shot in his driveway. Martin Luther King Jr. was assassinated on a motel balcony. Robert F. Kennedy was killed while running for president.

Echoes of that era are all around us. Pennsylvania Gov. Josh Shapiro’s family home was set on fire in what authorities believe was politically motivated arson. Texas lawmakers sheltering in Chicago to block restrictive voting laws received a bomb threat. Donald Trump survived an assassination attempt at a rally in Pennsylvania. And now, Kirk has been killed while speaking to students.

Layer onto this the harassment of election workers, the threats against school board members and the violent targeting of Jewish institutions. What we see is not random; it is a surge of political violence spreading across parties, across ideologies and across communities.
The Department of Homeland Security has already warned that political violence is one of the greatest threats facing America. The evidence is everywhere.
And here’s the truth: Democracy cannot function under fear. The constitutional promise of free speech means nothing if you can be killed while speaking your mind. People cannot vote or serve in public office if they face threats to their lives. If Americans come to believe that stepping into the public square could cost them their lives, then the foundations of self-government collapse.

When leaders demonize opponents as enemies, when they traffic in dehumanizing language, when they normalize threats as part of politics, they create the climate in which violence flourishes. Words can hold our democracy together. Words can also light the fuse that tears it apart.

This is not a Republican problem or a Democratic problem. It is an American problem. That is why the shooting of Charlie Kirk is not about just him. It is about all of us. It is about whether we still believe in the bedrock principle that our disagreements belong in legislatures, in debate halls and at the ballot box — not in the sights of a gun.
https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...nce-rcna230487
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 05:57   #151
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk (USA). Een christelijke man zonder hoger diploma die menige universitaire linkse tegenstander onder tafel klapte. In een wereld waar de linkse dictatuur steeds groter wordt, ging hij publieke debatten voeren met studenten om jonge mensen, de toekomst van onze maatschappij, bewust te maken van de ontsporing. Hij was voor de vrije meningsuiting, tegen cancel culture, tegen politieke co]rrectheid, kritisch op woke en marxisme, patriottistisch en trots op identiteit, kritisch op de islam en verdediger van het christendom in de VS, ook tegen hoge belastingen en overheidsbemoeienis. Links kon niet winnen met argumenten, zag dat ze linkse zieltjes begonnen te verliezen, dus ...

[IMG]https://www.hindustantimes.com/ht-img/img/2025/09/10/1600x900/charliekirk_1757534335858_1757534341960.jpg[/IMG

https://www.hln.be/buitenland/trump-....google.com%2F

Meer en meer zie ik tekenen dat een burgeroorlog onvermijdelijk wordt, zowel in de VS als in West-Europa.
Ik maak er weinig woorden aan vuil en zeg alleen opgeruimd staat netjes
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 06:03   #152
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een artikel uit de amerikaanse pers, waar ik mij inhoudelijk zeker kan bij aansluiten.

https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...nce-rcna230487
Bron MSNBC ..

Tijd dat Musk dit rommelkanaal opkoopt
Oud 12 september 2025, 06:35   #153
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een artikel uit de amerikaanse pers
Tweezakkerij

Uw tegenstanders fascisten noemen en dan verwonderd zijn als er iemand geweld pleegt.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Oud 12 september 2025, 06:39   #154
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 september 2025 om 06:47.
Oud 12 september 2025, 06:47   #155
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tweezakkerij

Uw tegenstanders fascisten noemen en dan verwonderd zijn als er iemand geweld pleegt.
Schaamteloos en hypocriet. In dat opzichte waren de Nazies transparanter. Die klopten tenminste op hun borst na kristalnacht. Het Wokisme in de media kent geen sorry noch verantwoordelijkheid.

Het als een valse hond uitlaten die kinderen bijt om vervolgens daarover een artikel in de krant te zetten waarin vergelijkingen worden getrokken met Martin Luther Kind destijds en dat zo weer te spinnen dat die valse hond niet meer in beeld komt. Alleen de slachtoffers.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 september 2025 om 06:48.
Oud 12 september 2025, 07:54   #156
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tweezakkerij

Wat een woke opvatting.
Oud 12 september 2025, 07:55   #157
Karel Martel B

Standaard

https://x.com/senatorbabet/status/1966092799851507721

Oud 12 september 2025, 07:58   #158
DucDEnghien

Standaard

Ondertussen zijn we 36 uur verder en geen spoor, geen enkele serieuze piste te bekennen ...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 08:21   #159
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Er bestaat geen "links" meer. Enkel nog leugenachtige moordende vijanden.
De tijd van geciviliseerd politiek debat is met de moord op Kirk beëindigd.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 september 2025 om 08:27.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 08:23   #160
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Aan uw nickname te zien hoeft dat niemand te verbazen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be