Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2025, 12:35   #221
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

En nu de vraag van 1 miljoen:

AAN WELKE POLITIEKE BEWEGING BRENGT DEZE MOORD OP ?
Oud 12 september 2025, 12:37   #222
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Moord is bevrijding.

(dat is trouwens letterlijk zo als de Russen U komen bevrijden he )
Het is trouwens opmerkelijk dat Kirk zijn moordenaar goedpraat:

https://www.trouw.nl/buitenland/char....google.com%2F

Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.

Dus hij geeft zijn clan het recht om hun vrijheden met geweld te verdedigen, dus waarom zou een andere clan minder rechten hebben?
Let wel ik ga daar niet mee akkoord maar het zijn zijn woorden.

Verder zei hij:
“Ik kan het woord ‘empathie’ eigenlijk niet uitstaan. Ik denk dat empathie een verzonnen new-ageterm is die veel schade aanricht”, zo zei de invloedrijke Amerikaanse activist Charlie Kirk, die woensdag op 31-jarige leeftijd werd vermoord, in 2022 in zijn eigen radioshow.

Dus waarom zou ik empathie met hem moeten hebben. Ik vind het spijtig dat hij vermoord werd, ik ben tegen alle geweld maar ik heb geen empathie voor hem.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 september 2025 om 12:38.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 12:39   #223
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarom begint u over gebeurtenissen in Canada als ‘antwoord’ op het vermelden van een gebeurtenis in Ierland?

Is wat in Ierland gebeurde nu minder erg, indien niet ‘ineens’ ‘gewoon verzonnen’?
Hoe kan ik zeker weten dat het niet verzonnen of uit de context gerukt is?

Waren er processen? Zijn er mensen veroordeeld voor eender wat?

Of is het dat men 40 jaar na datum met verhaaltjes komt die niet meer te checken zijn want de betrokken personen zijn dood of seniel?

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 12:39   #224
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu de vraag van 1 miljoen:

AAN WELKE POLITIEKE BEWEGING BRENGT DEZE MOORD OP ?
Aan Maga uiteraard. Ge gaat toch niet zeggen dat het een false flag is zeker.
Dat zou heel stout zijn.

Trouwens de aanslag op Trump kwam ook op een voor Maga zeer goed moment.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 september 2025 om 12:42.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 12:50   #225
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Aan Maga uiteraard. Ge gaat toch niet zeggen dat het een false flag is zeker.
Dat zou heel stout zijn.

Trouwens de aanslag op Trump kwam ook op een voor Maga zeer goed moment.
Voila, dat is waarom bij mij alle rode lampen aangaan.
Let wel, het kan een echte trans zijn die dit gedaan heeft. Zoals het misschien een echte communist was die de Reichstag in brand heeft gestoken. Maar zelfs dat wil niet zeggen dat het niet georchestreerd werd, dat men ene zodanig hitste dat die deed wat nodig was om er de winst van op te strijken.

Het is helemaal anders als je te maken hebt met het boegbeeld van een toenemende invloedrijke UNDERDOG beweging. Als je van het "andere" kamp bent, kan je hopen dat door het boegbeeld af te lappen, de ganse beweging ineenstort. Bijvoorbeeld is het MOGELIJK dat de aanslag op Trump zelf zo bedacht was door iemand die zodanig idioot was dat hij nooit de mogelijkheid heeft overwogen dat hij zou MISSEN en daardoor Trump zou doen verkiezen. Daar was het dus onduidelijker.

Maar hier heeft die Kirk helemaal geen "noodzakelijkheid". Wat Kirk zegt wordt door de overheid overal rondgebazuind en wie iets anders zegt krijgt in elk geval meer en meer ambras. Voor echte tegenstanders is Kirk omleggen TOTAAL NUTTELOOS. Dat levert niks op. De kans dat dit TEGEN hen gebruikt wordt is een miljoen keer groter dan dat zoiets wat dan ook oplevert.

Het enige kamp dat echt veel kan halen uit het neerleggen van Kirk is Trump's kamp.
Oud 12 september 2025, 12:53   #226
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Let wel, het kan een echte trans zijn die dit gedaan heeft. Zoals het misschien een echte communist was die de Reichstag in brand heeft gestoken. Maar zelfs dat wil niet zeggen dat het niet georchestreerd werd, dat men ene zodanig hitste dat die deed wat nodig was om er de winst van op te strijken.

Het is helemaal anders als je te maken hebt met het boegbeeld van een toenemende invloedrijke UNDERDOG beweging. Als je van het "andere" kamp bent, kan je hopen dat door het boegbeeld af te lappen, de ganse beweging ineenstort. Bijvoorbeeld is het MOGELIJK dat de aanslag op Trump zelf zo bedacht was door iemand die zodanig idioot was dat hij nooit de mogelijkheid heeft overwogen dat hij zou MISSEN en daardoor Trump zou doen verkiezen. Daar was het dus onduidelijker.

Maar hier heeft die Kirk helemaal geen "noodzakelijkheid". Wat Kirk zegt wordt door de overheid overal rondgebazuind en wie iets anders zegt krijgt in elk geval meer en meer ambras. Voor echte tegenstanders is Kirk omleggen TOTAAL NUTTELOOS. Dat levert niks op. De kans dat dit TEGEN hen gebruikt wordt is een miljoen keer groter dan dat zoiets wat dan ook oplevert.

Het enige kamp dat echt veel kan halen uit het neerleggen van Kirk is Trump's kamp.
Een spijtig maar noodzakelijk offer voor het hogere goed.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 12:54   #227
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een spijtig maar noodzakelijk offer voor het hogere goed.
Op zijn Palestijns
Oud 12 september 2025, 12:57   #228
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Niet akkoord.

Charlie Kirk gaat achter de linies, in het hoofdkwartier van de vijand, waar de jeugd wordt gehersenspoeld, klompen in de hersenspoel machine gooien.

Hij lacht de linkse pipos gewoon uit: dit is niet langer jullie terrein, jullie safe space, wij zijn hier ook. En we komen jullie project vernietigen.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Oud 12 september 2025, 13:59   #229
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Men zou het stuk krapuul in hechtenis hebben.

https://www.zerohedge.com/political/...-probe-radical
Oud 12 september 2025, 14:05   #230
gunter5148

Standaard

Citaat:
En moord is goed.
Voila.
Neen. Dat is het niet. Alleen de zieke, perverse geest is moord goed.

Heb je er ooit als bij stilgestaan, in je eigen bloedlijn, hoeveel geluk jij hebt dat je leeft? En bij uitbreiding, iedereen die in leven is?

Weet jij hoeveel geluk je heb dat keer op keer géén abortus, géén moord, géén ziekte, géén oorlog, ertoe heeft moeten toe leiden dat jouw moeder jou kon baren, jouw grootmoeder je moeder kon baren, je overgrootmoeder, je grootmoeder kon baren, je overgrootvader geboren werd én in leven bleef om je overgrootmoeder te bezwangeren, je grootvader geboren werd én in leven bleef om je grootmoeder te bezwangeren etc.

Abortus is naast pure waanzin, niet alleen cold hard murder, maar ook nog eens de ultieme daad van egoïsme.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 september 2025 om 14:05.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 14:08   #231
gunter5148

Standaard

Citaat:

De woke-westerse overheid doet er ALLES aan om de verspreiding van wat Kirk en miljarden andere mensen te zeggen hebben over individuele vrijheid, eigendomsvoorbehoud van het eigen lichaam, abortus is moord, transgenders zijn waanzinnigen TEGEN te houden.

Ge moogt stoppen met gaslighten.
Oud 12 september 2025, 14:11   #232
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Neen. Dat is het niet. Alleen de zieke, perverse geest is moord goed.

Heb je er ooit als bij stilgestaan, in je eigen bloedlijn, hoeveel geluk jij hebt dat je leeft? En bij uitbreiding, iedereen die in leven is?

Weet jij hoeveel geluk je heb dat keer op keer géén abortus, géén moord, géén ziekte, géén oorlog, ertoe heeft moeten toe leiden dat jouw moeder jou kon baren, jouw grootmoeder je moeder kon baren, je overgrootmoeder, je grootmoeder kon baren, je overgrootvader geboren werd én in leven bleef om je overgrootmoeder te bezwangeren, je grootvader geboren werd én in leven bleef om je grootmoeder te bezwangeren etc.

Abortus is naast pure waanzin, niet alleen cold hard murder, maar ook nog eens de ultieme daad van egoïsme.
Vind je zijn mening "You shouldn't have sex before marriage" ook ok ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 14:16   #233
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De woke-westerse overheid doet er ALLES aan om de verspreiding van wat Kirk en miljarden andere mensen te zeggen hebben over individuele vrijheid, eigendomsvoorbehoud van het eigen lichaam, abortus is moord, transgenders zijn waanzinnigen TEGEN te houden.

Ge moogt stoppen met gaslighten.
Nee, dat doen ze niet. Je wordt immers overal waar je kijkt geconfronteerd met idioten zoals Kirk. Ze doen er dus helemaal niets aan. Beweren dat je niet mag spreken terwijl je miljoenen volgers hebt waar je het tegen verkondigt. Hoe achterlijk moet je eigenlijk zijn om die tegenstrijdigheden in dat soort betoog niet door te hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 14:18   #234
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik vind die mening zeer zeker ok. Het is niet mijn mening, ze slaat nergens op en de achterlijkheid druipt ervan af, maar wat mij betreft mag hij die hebben hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 14:20   #235
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
? Katholicisme is niet OK ?

Oud 12 september 2025, 14:23   #236
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je opmerkingen over het christendom in dit topic negeer ik even.

De aanslag op Trump was zeker geen false flag ten voordele van MAGA: de schutter miste Trump slechts op een haar na, door een toevallige hoofdbeweging. Als er al iets anders achter zat, waren het de CIA/FBI zelf die een schutter 'doorlieten' in de hoop om Trump te vermijden, maar dat kan natuurlijk moeilijk bewezen worden.
Oud 12 september 2025, 14:36   #237
gunter5148

Standaard

Citaat:
Ja, die mening is perfect ok. Maar ik ben het er niet mee eens.
Moet ik nu iedereen die niet poept voor hij gehuwd is afknallen, zoals die vorte leugenachtige woke smeerlappen dat zouden willen doen?
Het leedvermaak op social media is een van de meest walgelijke dingen die ik ooit zag, mag je gerust weten.
Ik voel me gewoon vies en vuil in hun plaats. Waanzinnigen zijn het.
Oud 12 september 2025, 14:36   #238
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Het ongedierte is aangehouden.

Oud 12 september 2025, 14:36   #239
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
? Katholicisme is niet OK ?
Iedere vorm van extreme religiositeit vind ik niet ok. Mijn beide ouders naderen de 80, en zelfs zij hadden sex voor ze huwden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 12 september 2025 om 14:39.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2025, 14:38   #240
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Charlie Kirk 'killer' identified as Tyler Robinson after assassination in Utah

Citaat:
The suspect in Charlie Kirk's assassination has been identified as Tyler Robinson, a 22-year-old Utah resident.

Law enforcement sources told Daily Mail that Robinson was taken into custody as the alleged assassin who killed Kirk at a rally at Utah Valley University in Utah on Wednesday.

The alleged killer confessed to his father, who is a a 27-year veteran of the Washington County Sheriff's Department, sources told Daily Mail. His father then contacted authorities and secured his son before he could be taken into custody.

His mother, Amber Robinson, works for Intermountain Support Coordination Services, a company contracted by the state of Utah to help disabled people receive care.

Robinson was a student at Utah Valley University, insiders confirmed to Daily Mail.

The family's social media profiles show Robinson, who has two younger brothers, often enjoying family vacations and sharing smiling selfies, including some celebrating the alleged killer getting into college.

Robinson was taken into custody around 11pm local time in southern Utah on Thursday night. He lives in a $600,000 six-bedroom home in Washington, Utah - about 260 miles south of Kirk's assassination in Orem.

Officials have yet to confirm a motive to the assassination.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be