![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu de vraag van 1 miljoen:
AAN WELKE POLITIEKE BEWEGING BRENGT DEZE MOORD OP ?
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.trouw.nl/buitenland/char....google.com%2F Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Dus hij geeft zijn clan het recht om hun vrijheden met geweld te verdedigen, dus waarom zou een andere clan minder rechten hebben? Let wel ik ga daar niet mee akkoord maar het zijn zijn woorden. Verder zei hij: “Ik kan het woord ‘empathie’ eigenlijk niet uitstaan. Ik denk dat empathie een verzonnen new-ageterm is die veel schade aanricht”, zo zei de invloedrijke Amerikaanse activist Charlie Kirk, die woensdag op 31-jarige leeftijd werd vermoord, in 2022 in zijn eigen radioshow. Dus waarom zou ik empathie met hem moeten hebben. Ik vind het spijtig dat hij vermoord werd, ik ben tegen alle geweld maar ik heb geen empathie voor hem. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 september 2025 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waren er processen? Zijn er mensen veroordeeld voor eender wat? Of is het dat men 40 jaar na datum met verhaaltjes komt die niet meer te checken zijn want de betrokken personen zijn dood of seniel?
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou heel stout zijn. ![]() Trouwens de aanslag op Trump kwam ook op een voor Maga zeer goed moment. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 september 2025 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, het kan een echte trans zijn die dit gedaan heeft. Zoals het misschien een echte communist was die de Reichstag in brand heeft gestoken. Maar zelfs dat wil niet zeggen dat het niet georchestreerd werd, dat men ene zodanig hitste dat die deed wat nodig was om er de winst van op te strijken. Het is helemaal anders als je te maken hebt met het boegbeeld van een toenemende invloedrijke UNDERDOG beweging. Als je van het "andere" kamp bent, kan je hopen dat door het boegbeeld af te lappen, de ganse beweging ineenstort. Bijvoorbeeld is het MOGELIJK dat de aanslag op Trump zelf zo bedacht was door iemand die zodanig idioot was dat hij nooit de mogelijkheid heeft overwogen dat hij zou MISSEN en daardoor Trump zou doen verkiezen. Daar was het dus onduidelijker. Maar hier heeft die Kirk helemaal geen "noodzakelijkheid". Wat Kirk zegt wordt door de overheid overal rondgebazuind en wie iets anders zegt krijgt in elk geval meer en meer ambras. Voor echte tegenstanders is Kirk omleggen TOTAAL NUTTELOOS. Dat levert niks op. De kans dat dit TEGEN hen gebruikt wordt is een miljoen keer groter dan dat zoiets wat dan ook oplevert. Het enige kamp dat echt veel kan halen uit het neerleggen van Kirk is Trump's kamp.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Charlie Kirk gaat achter de linies, in het hoofdkwartier van de vijand, waar de jeugd wordt gehersenspoeld, klompen in de hersenspoel machine gooien. Hij lacht de linkse pipos gewoon uit: dit is niet langer jullie terrein, jullie safe space, wij zijn hier ook. En we komen jullie project vernietigen.
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]()
![]() |
#230 |
|
![]() Neen. Dat is het niet. Alleen de zieke, perverse geest is moord goed.
Heb je er ooit als bij stilgestaan, in je eigen bloedlijn, hoeveel geluk jij hebt dat je leeft? En bij uitbreiding, iedereen die in leven is? Weet jij hoeveel geluk je heb dat keer op keer géén abortus, géén moord, géén ziekte, géén oorlog, ertoe heeft moeten toe leiden dat jouw moeder jou kon baren, jouw grootmoeder je moeder kon baren, je overgrootmoeder, je grootmoeder kon baren, je overgrootvader geboren werd én in leven bleef om je overgrootmoeder te bezwangeren, je grootvader geboren werd én in leven bleef om je grootmoeder te bezwangeren etc. Abortus is naast pure waanzin, niet alleen cold hard murder, maar ook nog eens de ultieme daad van egoïsme.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 september 2025 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
Ge moogt stoppen met gaslighten.
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die mening zeer zeker ok. Het is niet mijn mening, ze slaat nergens op en de achterlijkheid druipt ervan af, maar wat mij betreft mag hij die hebben hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() ? Katholicisme is niet OK ?
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De aanslag op Trump was zeker geen false flag ten voordele van MAGA: de schutter miste Trump slechts op een haar na, door een toevallige hoofdbeweging. Als er al iets anders achter zat, waren het de CIA/FBI zelf die een schutter 'doorlieten' in de hoop om Trump te vermijden, maar dat kan natuurlijk moeilijk bewezen worden.
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Moet ik nu iedereen die niet poept voor hij gehuwd is afknallen, zoals die vorte leugenachtige woke smeerlappen dat zouden willen doen? Het leedvermaak op social media is een van de meest walgelijke dingen die ik ooit zag, mag je gerust weten. Ik voel me gewoon vies en vuil in hun plaats. Waanzinnigen zijn het.
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ongedierte is aangehouden.
![]()
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere vorm van extreme religiositeit vind ik niet ok. Mijn beide ouders naderen de 80, en zelfs zij hadden sex voor ze huwden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 september 2025 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charlie Kirk 'killer' identified as Tyler Robinson after assassination in Utah
Citaat:
![]() |