![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Gelukkig gebeurt dat helemaal niet.
![]() |
#1263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zal allemaal maar beeldspraak geweest zijn zeker wat Bannon hier verkondigde?
https://bsky.app/profile/matthew.flu.../3lyt6pz2vvk2g
![]() |
#1264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg alleen een blauwe vlinder te zien. Is het mogelijk een screenshot te posten, of een transcriptie van wat Bannon zei? Dank bij voorbaat, "djimi" ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer Brave. Simpel en respecteert je privacy.
![]() |
#1266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hecht voorlopig weinig geloof aan het 'groot' opgezet spel van MAGA; tenslotte was er slechts één moordenaar, die volgens mij gewoon één van de zovele vereenzaamde jongeren is die zich in een ongezonde internet-bubble terug getrokken had. Ik sluit niet uit dat zijn daad een 'schreeuw om aandacht' was. Maar wat er ook van weze: de USA hebben nu héél dringend een POTUS nodig die op z'n minst probéért de gemoederen te bedaren. Met/van de groeiende polarisatie ginder hebben enkel Poetin & C° iets te winnen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn opmerking ging natuurlijk niet over jou, hoewel ik er jouw bericht voor gebruikte.
![]() |
![]() |
#1268 | |
|
![]() Citaat:
Maar toen was interessanter voor de Democraten om de politie onder de bus te gooien.
![]() |
![]() |
#1269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Reps dezelfde/gelijkaardige stommiteiten (of erger) uitsteken als de Dems is “We, The People” wellicht beter af zonder zowel Dems als Reps en wordt het misschien tijd voor een echte “Grote Kuis” i.p.v. een karikatuur daarvan die enkel gericht lijkt op het opkrikken van de kijkcijfers van “Fair & Balanced”. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt stilaan die scene in The Life of Brian van What have the Romans ever done for us.
Behalve Bannon, Alex Jones, Trump en Kirk zelf heeft er nooit iemand van MAGA opgeroepen tot geweld.
![]() |
#1273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat daar niet meer goedkomen. Israël en Amerika hebben hun hand overspeelt en beter trekken die ons niet mee naar den bodem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 | |
|
![]() Citaat:
Er wordt een rechtse topfiguur neergeschoten, en de reactie van links is: Jullie ter rechterzijde moeten beter zijn dan ons. Terwijl wij iemand cancelden om een rapliedje te zingen while white, moeten jullie toestaan dat mensen die de moord tof vonden, hun job blijven behouden. Terwijl wij het land in brand staken na de moord op George Floyd, en de politie onder de bus gooiden, moeten jullie beter zijn en deze moord niet politiek recupereren. Neen, als jullie het einde willen van cancel culture, dan zullen jullie eerst moeten bekennen dat jullie boter op het hoofd hebben.
![]() |
![]() |
#1275 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.politico.com/news/2025/0...atics-00564766
Kristalnacht voor links is begonnen. Ontmanteling NGO'S Ik kan niet wachten tot Reuters, AP, DPG media op het hakblok gaan. 'Hij vertelde Vance dat het laatste wat Kirk hem had ge-sms't, was dat het Witte Huis een 'georganiseerde strategie' nodig had om die organisaties aan te pakken en beloofde dat het volledige gewicht van het ministerie van Justitie, het ministerie van Binnenlandse Veiligheid en de rest van de overheid zou worden ingezet om dit namens Kirk te doen.' Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 september 2025 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij gelooft ook nog in jezeke, zekers? ... Oh, wacht.
![]() |
![]() |
#1277 | |
|
![]() Citaat:
Het rijk der waanzinnigen is uit. Iedereen ziet dat ze niets anders kunnen dan liegen.
![]() |
![]() |
#1278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Westvlaming zeker met uw kanonnades met het woordje vort? Het oproepen tot geweld door genoemde heerschappen is hier gedocumenteerd.
![]() |
#1280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, en het is daar dat ik uiteindelijk begin te vermoeden dat Panda uiteindelijk gelijk zou hebben ook al keert dat mijn maag om, maar ik ben iemand die de werkelijkheid boven alles stelt, dat al dat libertaire gepraat van wat men extreem rechts noemt, een SMOES is om gewoon een totalitair regime kunnen te installeren, iets wat Panda beweert sinds de eeuwigheid, en wat ik altijd een poging gezien heb tot het besmeuren van mensen die een echt probleem aankaarten. Kortom, niet-genocidair extreem rechts is bijzonder gevaarlijk. Nu moeten we eerlijk zijn: het makakkenprobleem, voor zover men dat als een belangrijk probleem duidt, en NIET de attitude aanneemt dat dat nu eenmaal zo is, en dat men daar maar moet mee leren leven, kan ENKEL EN ALLEEN MAAR opgelost worden met een genocide. Al de rest is praat voor de vaak. Wie dus het makakkenprobleem aankaart, en moeilijk doet over genocide, is een hypocriet, en als men een hypocriet is, wil dat zeggen dat men andere bedoelingen heeft dan het aangekaarte probleem echt oplossen. Hetzelfde kan gezegd worden over ecologisten: wie zit te lullen over het klimaatsprobleem, niet om zich eraan aan te passen, maar om het te beletten, dat kan alleen maar ook met een nog veel grotere genocide. Er is gewoon geen andere manier van doen. En let wel, ik praat over het "klimaat" maar het zijn gewoon ALLE ecologische beperkingen, van grondstoffen, afval, zeewater, vissen, en ga zo maar door die gewoon objectieve feiten zijn: dat kan ENKEL maar "opgelost" worden met een gigantische genocide. Als men dus tegelijkertijd een van die problemen aankaart, en tegelijkertijd hysterisch gaat doen over moord, dan kan dat niet anders of men heeft een totaal andere agenda, dan het probleem dat men aankaart, aanpakken en oplossen. En dan is die andere agenda gewoon zijn eigen dictatuurke installeren en de smoezerij van zijn probleem en zijn nep aanpakskes gebruiken als fascistische eenheidsgedachte. Wie hysterisch blijft doen over moord en tevens een "vreemdelingen probleem" als zogezegd belangrijk maatschappelijk probleem aankaart, is dus iemand die een totalitair regime wil installeren. Kortom, wat men extreem rechts noemt, en wat men ecologisch-links noemt, als die tegelijkertijd alles inzetten tegen moord en genocide zijn dat gevaarlijke totalitairen. Ik had nooit gedacht dat MAGA een gevaarlijke totalitair zou zijn, maar ik moet mij bij de feiten neerleggen, en dus loopt dat een beetje over op wat wij hier extreem-rechts noemen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 september 2025 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |