![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier al meermaals gehad over vrijheid van meningsuiting.
Ik denk dat iedereen hier voorstander van is of op z'n minst zou moeten zijn. In mijn ogen gaan we nu een trapje hoger. We zetten de vrije meningsuiting op de schop en gaan over tot een verplichte meningsuiting, een verplichte meningsuiting onder druk van ... Wat denken jullie hier van? Laat de discussie maar losbarsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betekent dat dat ik nu opeens wel kritiek mag hebben op BDW en zijn trawanten?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op X
Frank Peeters Er zijn mensen die enkel voor vrijheid van meningsuiting zijn als ze dezelfde mening hebben. Ze beseffen dus blijkbaar niet dat ze eigenlijk tegen vrijheid van meningsuiting zijn. 16/09/2025, 10:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De 'waarde' van de 'mening' kan (en zou moeten) hierdoor ondersteunt worden. Wat zien we op fora vandaag, een hoop gezever zonder ook maar enige grond van waarheid en 'iets' niet voor publicatie vrijgeven is daar de grote oorzaak van. Uit eigen ervaring kan ik zelfs zeggen (en bewijzen) dat men er op openbare fora er zelfs toe overgaat om 'moeilijke' discussies gewoon te laten verdwijnen. Zo'n interventies doen de geloofwaardigheid en rechtschapenheid van die fora geen goed.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 september 2025 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen die achterlijke joden en hun plebs hebben daar problemen mee.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fascisten van Europa vervolgen reeds meer meningen dan in Rusland.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrije meningsuiting? Volledig en onbegrensd.
Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil. De holocaust ontkennen, oproepen tot geweld, zeggen dat uw voorzitter een politieke hoer is, om het even wat, verbaal of geschreven, voor mij is alles toegelaten.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten ook stoppen met iedere belediging naartoe joden als antisemitisme te kaderen. Die kruidjesroermeniet ons gerecht niet laten verzadigen.
Ze zijn achterlijk en een religie van genocide. Basta.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben manieren om U doen te praten ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de gevaren daarvan ondertussen duidelijk zijn. Ik zou het beperken tot dingen die niet flagrant en evident feitelijk fout zijn. Ik zie geen enkel nut in het mogen uitkramen van EVIDENTE feitelijke leugens. Natuurlijk kan men niet oordelen wat strikt waar is maar men kan wel oordelen wat evident fout is. Falsificatie bestaat. Bewijzen dat iets waar is, niet.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Negationisme. Ik heb al vroeger gezegd dat ik dat een slecht idee vind. Het is er enkel gekomen omdat er in sommige extreemrechtse kringen heel veel vergoeielijking kwam van wat Hitler gedaan heeft. 2. Aansporen tot geweld. Dat is een tweezijdend zwaard omdat het voor interpretatie vatbaar is. Maar al bij al is het toch verkiesbaar. Denk maar aan Isis. Dat is echt iets dat door haatspraak op internet groot geworden is. Belangrijk: dit dient altijd de Juridische wet te passeren, het is niet de Uitvoerende Macht die vrijspel heeft.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gingen die joden trouwens op dezelfde manier met anderen om als vandaag? De autochtonen beledigen voor antisemieten enzovoort? Hun vrijheden aanvallen omdat ze als beledigend ervaren werden? Is de holocaust overdreven? Gelogen?
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2025 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet eerder tijd die joden te verduidelijken dat dat hier ons land is en wij niet geloven in uitverkoren volkeren?
En dit dus ook niet tolèreren in het onderwijs? Waarom hebben die aparte wijken en scholen enzo? Is dat niet de reden waarom zo weinig joden hier Nederlands spreken? Weigeren opzij te gaan op het voetpad omdat ze ons als goy zien en dus supérioriteitsgevoelens cultureel meedragen. Veroorzaakt dit niet automatisch achterdocht, schuw en zelfs afgunst? Zijn wij bezet gebied van joden?
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2025 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben we geen vrije meningsuiting.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps: Ik wil benadrukken dat het vetgedrukte een voorbeeld is en totaal niet van toepassing is voor forummer Skobelev! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN