![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar om daar nu in dezen tijd en in het "progresieve" gent reclame voor te gaan maken ? ik weet het niet en ik vraag me af wat die verlichte geesten van de huidige rector dan vinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de website?
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat er nog alerte N-VA'ers in de buurt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zoveelste bewijs dat de islam niet thuis hoort in Europa.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zit geen enkele groene of liberaal in die regeringen, dus stop met u belachelijk te maken.
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er volgens u bevoegdheid om ‘misdaden’ op websites te onderzoeken?
Burgemeesters zeker? ![]() Nogmaals, stop met u belachelijk te maken. ![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2025 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben het met je eens hier. Mensen pushen te veel hun rationalisme door naar anderen waardoor er ironisch gezien minder ruimte voor diverse ideeën bestaat. We hebben dit ook bij corona gezien.
In Nederland merk ik dat ook. Zelf werk ik tussen refo's, jehovagetuigen en moslims en gek genoeg ben ik er vrijer dan in het atheïstische Vlaanderen. Uiteraard ook genoeg niet-gelovigen, maar het respect voor andersdenkenden primeert en dat heb je in Vlaanderen dus veel minder. Ik heb een andere kant van gelovige mensen te zien gekregen die ik thuis zelden zie. De sleutel is erkennen dat je zelf niet alles weet. Rationalisme is goed, maar niet zaligmakend wegens onze eigen feilbaarheid en onkunde. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 september 2025 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet wel dat volgens de Wet een burgemeester niet bevoegd is voor persmisdrijven/websites of erkenning en toezicht op moskeen (dat is de Vlaamse Regering). Voila, u hebt weer wat bijgeleerd. Edit: burgemeesters hebben ook niet het recht om de Grondwet te wijzigen en daar staat Godsdienstvrijheid en Vrijheid van Meningsuiting in.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2025 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baba Kamma 7a.
Wij, die van christelijke voorouders komen, besteden beter ook aandacht aan Gittin 57a. Zo openlijk den Koning beledigen en hier rondlopen als uitverkorenen is evenzeer respectloos naartoe ons cultureel erfgoed.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2025 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=274564 Maar wat ik in die post zeg: Als die moskee zou moeten bestraft worden is het de taak van de Vlaamse Regering, ze hebben nu hun Vlaams Unia. Ik zie niet in hoe burgemeesters bevoegd zijn om uitspraken op websites juridisch aan te pakken. Edit: de zaak Hoeybrechts heb ik niet zo gevolgd, maar dat was blijkbaar wel in een openbare plaats. https://igvm-iefh.belgium.be/nl/pers...208.000%20euro. Citaat:
https://igvm-iefh.belgium.be/nl/them...isme/wetgeving En, ja ik zou ook graag hebben dat men godsdiensten eens toetst aan deze wetten. ![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2025 om 21:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duh! Zijt ge nen Europeaan of ne jood?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de les blijven. Het gaat hier over extreemrechtse Moslims
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor mijn part: ik ben er voorstander van dat het Vlaams Mensenrechteninstituut (VMRI) deze zaak onderzoekt. Ik voorspel echter een hoop heisa want de Joodse religie gaat dan uiteraard ook onder vuur komen. Maar ik ben vragende partij. 100%
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |