![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tarieven mop was toch wel een van de meest flagrante bullshit scenes die ooit naar voren werden geschoven zou ik denken. Maar er zijn er vele andere. Moet men beleefd en onderdanig zijn ten aanzien van een idioot die flagrante lulkoek zit te declameren ? Trump heeft het concept "liegende politicus" gewoon geherdefinieerd.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2025 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump: Ik heb de prijzen van medicijnen verlaagd met 1500 procent pers: Dat kan niet Trump: leugenpers Tjah....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 september 2025 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gesloten systeem, als het ware. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja - Ik heb de prijzen van medicijnen met 1500% laten zakken heeft Trump niet uitgekraamd. Tzal een AI filmpje geweest zijn. - Triljoenen dollars aan investeringe binnengehaald. Tzal AI geweest zijn. - Europese bedrijven betalen de tarieven, niet de Amerikaanse consument, tzal AI geweest zijn. - Ze eten hun honden op, tzal AI geweest zijn. - Ze hebben de verkiezingen gestolen, tzal AI geweest zijn. - Dafalgan veroorzaakt Autisme, tzal AI geweest zijn. DIt is maar een kleine greep uit de Trump moppentrommel. Het is eigenlijk zo flagrant dat het potsierlijk wordt en dan ga jij gaan beweren dat ik klakkeloos de pers geloof. Wel, als je ook maar 1 van zijn statements hierboven enige waarheid toedicht, dan ben jij het die niet helemaal spoort hoor. Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 september 2025 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump linkt paracetamol tijdens zwangerschap aan autisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, jij begint erover en dan begin je te "geeuwen" als iemand je erop wijst. Zo werkt dat natuurlijk niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu nog maar 1 uur ook zie ik.
En de Zevende Dag heeft teveel ‘concurrenten’ die veel sneller (dagelijks) werken. Tafel van Gert, Afspraak,… Zij moeten dezelfde dingen dan nog eens herkauwen
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk eventjes met het geluid op stil, wie de studiogast is, gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar het gesprek beluister ik niet, ik wil een debat, geen vrije tribune.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
De N-VA'er applaudisseert nu het debat dood is. Het gaat dus erom dat 1 gast eens een uur lang zijn of haar gedacht kan zeggen, met weinig of geen tegenspraak. Misschien ook het parlement afschaffen, dat we alleen nog maar horen hoe fantastisch de regering het allemaal gedaan heeft?
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Maandag: exclusief voor N-VA, de rest moet zwijgen. Dinsdag: exclusief voor Vooruit, de rest moet zwijgen. Woensdag: exclusief voor CD&V, de rest moet zwijgen. Donderdag: exclusief voor VLD, de rest moet zwijgen. Vrijdag: exclusief voor Groen, de rest moet zwijgen. Zaterdag en zondag: parlement gesloten. Blijkbaar weten zelfs politiek gezinden niet meer wat een debat is.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Wat was er fout met het concept van Confrontatie? Één onderwerp (bijv. de begroting): een debat van 1 uur en je nodigt alle partijen uit. Maar daar begint het natuurlijk: de VRT wil VB uitsluiten, en zoekt daar iedere keer weer andere formules voor. Maar om een uur naar dezelfde politicus te luisteren, neen, dank u. Maar het verschil met De Tafel van Gert, de Afspraak, enz. is dat De Zevende Dag nog de enige was waar politici met elkaar debatteerden. In die andere programma's is het bijna altijd 1 politicus, en daarnaast wat columnisten, journalisten, showbizz artiesten, enz.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 29 september 2025 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik denk dat ze geen keus hadden: niks kritisch of we komen niet. Naar de Tafel van Gert komen ze nog graag maar die is poeslief met zijn vragen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het heerlijk om apparatsjiks zonder inhoud de gordijnen in te jagen, RS.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Geen ruggengraat, zul je bedoelen. Als 't een showprogramma moet zijn, dan is er al heel de werkweek 'De Afspraak' en 'De Tafel van Gert'. Dan is de Zevende Dag gewoon overbodig. Ik vind De Afspraak op Vrijdag dan interessanter, daar heb je nog een beetje debat, ook al is het niet tussen gelijken. En als ik een interview wil zien, dan kijk ik op zondagmiddag naar het VTM Nieuws, dan hoef ik ten minste geen uur naar hetzelfde gezicht te kijken.
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belangrijkste reden dat ik hoop dat Orange man niet doodvalt van zijn cheeseburgers met cola zero te fretten is dat hij anders als opvolger Vance krijgt. Nog nooit is er een ergere cynicus en manipulatieve leugenaar geweest die de sleutels van de ultieme macht in de VS in zijn bereik heeft. One hartbeat away... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |