![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5021 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is dat belachelijk transgenderisme en dat vervelend genderfluïde spul retrograde, en wordt het duidelijk dat de indoctrinatie die bijna gelukt was, niets meer was dan dat. Iedereen die de doctrine niet onderschreef was een transfoob. Woke-isten schieten u een kogel in de keel omdat je tegen woke bent. Als dat niet "verplichten naar de kerk te gaan" is."
![]() |
![]() |
#5022 | |
|
![]() Citaat:
Collectivisten gooien homo's van gebouwen.
![]() |
![]() |
#5023 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet door Trump. Door Thiery Breton bijvoorbeeld wél. En Keir Starmer en zijn gedankenpolizei. Elon Musk gaf met de aankoop van Twitter enorme tegengas. En hij gaat een stap verder met de ontwikkeling van wat hij noemt "grokipedia." https://www.livemint.com/technology/...239787876.html
![]() |
![]() |
#5024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Oorlogsminister Hegseth exact allemaal gezegd heeft aan die verzameling van 800(!!) generale en vlag-officieren is niet bekend.Maar het zou wel de formele aankondiging zijn dat alle bullshitprogrammas en dito jobs uit de strijdkrachten gaan verwijderd worden....Ik heb nog steeds de indruk dat velen van hen binnen hier en een jaar geen functie meer gaan hebben......
Misschien moet dat bij ons ook maar eens gebeuren... De strijdkrachten horen HELEMAAL NIET een of andere representatie van de maatschappelijke evoluties te zijn......En zeker niet in vredestijd En als je kijkt naar "bang for the bucks" kan afgevraagd worden wie momenteel het Oekrainse leger kan benaderen daarin. Het was overigens een verkiezingsbelofte dat er in de strijdkrachten ingegrepen zou worden....Alles wat niet als voorbereiding op OORLOG kan beschouwd worden hoort daar inderdaad niet thuis....het is al duur genoeg.....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 30 september 2025 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5026 |
Minister-President
|
![]() Amaai Gunther, uw loskoppeling van de realiteit wordt gewoon elke dag erger…
Benieuwd wanneer het allemaal te veel wordt en ge “tot actie overgaat”…
![]() |
#5027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat sommigen stoort is dat hun probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan u alleen maar de raad geven die ik u eerder al gaf: contacteer de Amerikaanse ambassade in Parijs en vertel hen je geniale methode om de drugscartels uit te roeien.
![]() |
#5029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, drugsbestrijders en drugskartels hebben elkaar nodig. Drugsbestrijders hebben drugskartels nodig om hun strijd populair kunnen te maken en daar veel politieke winst mee te boeken ; en drugskartels hebben drugsbestrijders nodig om de prijzen lucratief te houden en het aantal concurrenten klein genoeg en veel geweld te verschonen. Als uw politiek succes draait op "de criminaliteit bestrijden" dan moet er veel criminaliteit zijn ; als uw succes draait op "drugs aanpakken" moeten er veel drugs zijn. Alle politici die draaien op een ideologische strijd als motor van hun politieke bestaan, hebben hun verklaarde vijanden nodig. Groenen hebben milieuproblemen nodig, sossen hebben sukkelaars nodig, conservatieven hebben losbandigen nodig, religieuzen hebben ketters nodig. Zij gaan altijd veel roepen en tieren en het volk meekrijgen in hun heilige strijd en dan methodes aan de dag leggen die twee dingen doen: hen meer macht geven, en het probleem vooral niet aanpakken. Kijk naar BDW en zijn 'confederalisme'. Kijk naar al die VB haters die maar al te blij zijn dat het VB daar is om iets kunnen te haten. Dat is een beetje zoals ontwikkelingshelpers en arme negerkes.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 september 2025 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, vooral ook door Trump, dat is gans het punt.
![]() |
#5031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk collectivisten. Wel conservatieve (rechtse?) seksmoeials die gaan bepalen hoe ge wel en niet moet leven. Moslims, in den tijd christenen (ok, die hadden andere methoden)... Die doen dat zowel als individualist als collectivist. De ene als de engel gods, de andere als de groepsmenner.
![]() |
#5033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Interessant. Dus als uw politiek succes draait op racisme, dan moet er veel racisme zijn. Als uw politiek succes draait op dictatuur, dan moet er veel dictatuur zijn. Etc. etc. Had ik het niet gedacht!
![]() |
![]() |
#5034 | |
|
![]() Citaat:
Als ge bedoelt dat religieuze of seculiere waanzinnigen zich binnen hun collectief kunnen verstoppen, en daardoor waanzinnige daden kunnen uitvoeren, en daarvoor gefêteerd worden binnen dat collectief dan begrijp ik je. En dat heeft geen flikker te maken met rechts of links.
![]() |
![]() |
#5035 | |
|
![]() Citaat:
Tegen ne platte-aarder zeggen dat de aarde een bol is, is geen censuur hé.
![]() |
![]() |
#5036 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(vraagstelling met framing) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5037 | |
|
![]() Citaat:
![]() citaat NRC: Trump dreigt ‘gevaarlijke’ steden in eigen land ‘als oefenterrein’ voor Amerikaans leger te gebruiken Het leger van de Verenigde Staten zou „een aantal gevaarlijke” steden in eigen land moeten „gebruiken als oefenterreinen”. Daarmee heeft de Amerikaanse president Donald Trump dinsdag gedreigd tijdens een toespraak op een marinebasis in Quantico, in de staat Virginia. Een uur lang jeremieerde Trump over wat hij zonder onderbouwing „corrupte media” noemt, zijn „incompetente” voorganger Joe Biden en zijn winstkansen wat de Nobelprijs voor de Vrede betreft — het zou een „belediging” zijn mocht hij deze niet winnen. Meest in het oog springt zijn dreigende taal waar het om Amerikaanse staten gaat die door Democraten worden geleid. De voorbije maanden stuurde Trump de Nationale Garde, een militaire reserve-eenheid die kan worden opgeroepen bij binnenlandse noodsituaties, naar verschillende door Democraten bestuurde steden. De stad Washington, waar het aantal geweldsmisdrijven vorig jaar met 35 procent daalde tot het laagste niveau in dertig jaar, noemde Trump dinsdag zonder opgaaf van redenen „de meest onveilige en gevaarlijkste stad van de Verenigde Staten”. https://www.nrc.nl/nieuws/2025/09/19...ember-a4906609 Laatst gewijzigd door cato : 30 september 2025 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt een rekbare definitie van censuur. Als het bij niet-MAGA ("links") is, dan is elke sociale druk "censuur". Als gelijkaardige praktijken door MAGA uitgeoefend worden, dan is het "de gevolgen dragen van wat ge zegt".
![]() |
#5039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stukje van wat hij medegedeeld heeft aan dat sterrenfirmament.....
Zoals we al gedacht hadden (en sommigen gevreesd) https://www.youtube.com/watch?v=Rbi2BVibm-o Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de "parade" van de 4de juli het finale moment was voor de Minister.....Dat was genant tot in de hoogste graad(speciaal op dat moment voor de US Army)....op PARADE nog wel...... Maar speciaal de US NAVY zal het zwaar gaan hebben overigens met die PT vereisten....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 05:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dan dat het wel iets heel belangrijk moet zijn waarvoor massas officieren bij Hegseth en Trump himself moeten zijn. Blijkt het gewoon om te zeggen dat ge als militair fysiek in orde miet zijn en uw haar kort moet zijn, en dat ge geen baard moogt hebben.