![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nu naar een aflevering van The Good Ship Murders te kijken. Daarin is er iemand die een Nederlander speelt.
Op een zeker moment bestelt hij een mattentaart volgens het recept van zijn moeder. Nu zou het eventueel kunnen dat zijn moeder van Gietsbergen is, maar toen ze met de mattentaart afkwamen lagen er drie pistolees met hesp op dat bord.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik dacht dat je een horror fan was ? Maar ik geef toe dat al het blood and goor van de Texas Chainsaw Massacre verbleekt bij de gedachte aan een frikandellentaart. En dan hebben we het nog niet gehad over een broodje kroket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner mij de middelbare school toch anders. De ‘meisjes’ zien er stuk voor stuk topmodellen uit die zo op de voorpagina van Vogue kunnen. De ‘jongens’ idem. Er is er eentje die de ‘onopvallende onaantrekkelijke jongen’ speelt. Ja zeg? En ze zijn volgens mij allemaal eerder 25 dan 15.
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben wel geen fan van Frikandeltaart of zelfs een Frikandelbroodje, dus zou snappen dat een Belgische culinaire snob, dit horror zou vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"C'est la vie" zou de Witte schrijven. P.S.: Mijn favoriete mattentaarten (destijds) kwamen van een klein bakkerijtje uit Sint-Maria-Lierde, niet uit "Giesbaarghe". Daar dronken ze viskes.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 oktober 2025 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opdracht bestond erin te babysitten en gids te spelen, zo was de studiebegeleider er vanaf. Er zijn ergere dingen om studiepunten te verzamelen. |
|
![]() |
![]() |