![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat de afspraken hieromtrent zjn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ministers doen dat wel, maar dat is dan in de functie van minister. De N-VA heeft haar vermogen, heel transparant, ondergebracht in een vzw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://rechtenkrant.be/waarom-hebbe...wel-wenselijk/
In tegenstelling tot bedrijven hebben vakbonden geen rechtspersoonlijkheid. Hierdoor zijn ze geen (fictief) rechtspersoon en kunnen ze dus niet worden aangesproken. Je kan een vakbond niet voor de rechter dagen en je kan van de vakbond geen schadevergoeding vorderen. Ook niet wanneer de vakbond duidelijk in fout was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik van mijn broer begrepen heb (beroepsmilitair geweest),
"Gewone soldaten" hebben een bepaald " normale urenstelsel", waarin ze hun normale taken uitvoeren. Bij maneuvers/opdrachten waarbij ze meer/andere uren kloppen worden die en/of vergoed met premies, of is dat later te recuppen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees post #4 nog eens. Zielig hoor, zo compleet naast de kwestie bleiten... Trouwens; als je iets over mij te zeggen hebt; durf je dat dan niet meer rechtstreeks tegen mij zeggen misschien? Brandt de reet nog na?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Behoort het patrouilleren op straat tot het takenpakket van de militair?"Ik denk het niet. Het is bovendien een showmaatregel waar niemand wat aan heeft.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 oktober 2025 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al gehoord van sociale verkiezingen?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me dat na de aanslagen in Parijs en Brussel een groot deel van de bevolking (en forummers ?) achter de aanwezigheid van militairen in het straatbeeld stond. Die voelden zich daar blijkbaar veiliger door. Ik was daar toen tegen maar momenteel ben ik wel voorstander van militairen of alleszins meer veiligheidsdiensten in de Joodse buurten en rond de synagogen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn nu enkele jaren later en wat blijkt,onze "professionele" politie en Justitie,die zich verondersteld zijn met binnenlandse CIVIELE veiligheid bezig te houden ,zijn onzeker en onbekwaam en willen dus dat het Leger hun taken overneemt.....Voor wat niet meer dan 1000 ongecontroleerde mannetjes in gans Belgie kunnen zijn. ALWEER...(want het lijkt een patroon te gaan worden zo de laatste twintig jaar) Ondertussen kunnen we kijken naar Bangladesh...Daar moet het leger ook wel eens in de straten komen....en sommigen zullen het ONTHOUDEN.... https://www.youtube.com/shorts/ipaRH_y9dEA
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat de politie zeer voorzichtig is, zodat ze zeker geen fouten maken. |
|
![]() |
![]() |