![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: Je bedrijf gaat failliet. Oplossing: Jij moet veranderen. Je relatie strand. Je moet aan zelfverbetering doen. De gepolijste mascotte van de apathie. Je kot staat in brand en jij zou er dankbaar voor moeten zijn. Zo werk het systeem nu éénmaal. En het herhaalt zich, er is geen structurele verandering buiten wat "vrouwelijk" gezeik. Als mensen collectief kwaad zouden worden en verklaren dat ze geen geld nodig hebben zou het hele monetaire systeem omgedraaid worden in 1 dag. Maar mensen hebben geld nodig. Ze kunnen niet ontsnappen van deze paradox. "Het is niet mijn probleem; vergroot alleen de apathie exponentieel." ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op ze, ik heb veel tandartsen in mijn familie.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=kUub...&start_radio=1
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The one place that is not invaded by capitalism; Space...! Komaan, tandartsen humor.
https://www.youtube.com/watch?v=ZmVs...&start_radio=1
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Daar kan je klok op gelijk zetten. Het Belgische gerecht, trouwens in de hele westerse wereld, zit vol met 68-ers en groenlinkse activisten.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moed der wanhoop?
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is effectief 12 jaar geworden. De man is 40 he, dus op 52 (terwijl hij nog seksueel actief zal zijn) mag die terug in zijn pollekes wrijven en herstarten.
Ze wiulden hem ocharme nog wat perspectief geven. ![]() ![]() Ocharme toch die jongen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zomaar in de gevangenis en het enige wat die heeft fout gedaan is zijn stijve harde stinkende piet in een oinschuldig klein babytje GERAMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Ocharme toch!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry maar ik ben bluspoeier
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20 jaar te weinig en ze zijn castratie vergeten
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij doet hoogstens 8 jaar en ik, moest ik een gokje wagen, meen dat het na een goede vijf jaar voorbij is.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat de getraumatiseerde ouders het recht in eigen handen gaan nemen.
Of is 5 -8-12 jaar genoeg om zo'n trauma te vergeten?
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeten? Eerder de rest van uw leven alle dagen daar mee opstaan en alle dagen daar mee gaan slapen, zelfs in uw dromen laten ze je niet gerust.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onbegrijpelijk dat dit walgelijk, gegoûtant creatuur slechts 12j "effectief" gekregen heeft voor het verkrachten van 16 (ZESTIEN!!!) kleine kindjes. ![]() Wat dat effectief betreft: ik vrees dat hij binnen 5-6 jaar terug op vrije voeten is. Zijn beroep als leraar zal hij niet meer mogen uitoefenen maar zulke perverselingen schrijven zich dan vaak in als vrijwilliger op zomerkampen. En ze doen gewoon lustig verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt toch altijd stoemelings ?
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens meester Thijs een cel met 5 gore smeerlappen van celgenoten plus een jaarlijkse cipiersstaking van een weekje.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 oktober 2025 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -'-
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 3 oktober 2025 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo dacht ik er ook over.
mocht die fooraap dat mijn kleinkind hebben aangedaan, en hij had de pech van vrij te komen voor ik het hoekje om ben, ... hij zou janken om terug op de grond naast de wc te mogen slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moeten ze voor dat soort een cel bouwen zoals ze er in Breendonk ook hadden, waar je 24 uur per dag in totale duisternis recht mocht staan. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 oktober 2025 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, veel grootsprakerigheid lees ik hier over wat men met dergelijke misdadigers zou doen. Maar als puntje bij paaltje komt vermoed ik dat men zich toch verbergt achter dezelfde rechtstaat die men schandalig onrechtvaardig vindt. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 3 oktober 2025 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |