![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De doodgraver van ons pensioensysteem is dat de breuk op 45 staat en dat quasi niemand die haalt door allerlei uitzonderingsmaatregelen en overdreven 'gelijkgestelde' periodes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De essentie in Vlaanderen blijft dat werken heel vaak niet loont tov uitkeringstrekkers.
De andere rot in de meritocratie zijn de lage erfbelastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van de huidige generatie zijn er velen die ijveren om die factuur door te sturen naar de volgende.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik er u op wijzen dat de traditionele partijen in Vlaanderen volgens de laatste peiling nog 31 pct van de kiezers achter zich hebben?
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees: Walen en andere vreemdelingen hebben geen zeg in het ontstaan van de Vlaamse republiek. Enkel Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het hem niet te moeilijk maken. Hij niet(s) begrijpen.
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=E. Gidius;1ag ik er u op wijzen dat de traditionele partijen in Vlaanderen volgens de laatste peiling nog 31 pct van de kiezers achter zich hebben?[/QUOTE]
Mag ik er u op wijzen dat we nog steeds in België leven en dat de stemmen van Franstalig België ook tellen? De N-VA is niet meer bezig met het Vlaams-Nationalisme en is een traditionele partij geworden. Als N-VA politici zelf zeggen dat er geen draagvlak voor de splitsing van het land is, is alles gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat wil allerminst zeggen dat ze Belgicistisch geworden zouden zijn. Als de Vlaamse grondstroom zich tegen Belgie keert, zal de N-VA meekeren hoor, wees gerust.
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal dus gewoon verder zeveren over een Onafhankelijke Vlaanderen die niet bestaat en die nooit zal bestaan. En dit terwijl België zal blijven bestaan. Laatst gewijzigd door Everytime : 6 oktober 2025 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 oktober 2025 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom jij aan 31% als je het stempercentage van N-VA, CD&V, Vooruit, O-VLD samen telt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden dat ik toen, na 43 jaar werken op pensioen ging, was om zeer persoonlijke redenen. Ik ga trouwens nog regelmatig naar werven als ze er om vragen. Voor mij moet dat echt niet, maar ik ben altijd heel goed geweest met die firma dus ... Laatst gewijzigd door reservespeler : 6 oktober 2025 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gedopt, ik ben praktisch niet ziek geweest, ik heb veel overuren gemaakt. Mij gaat ge geen schuldgevoel aanpraten hoor. |
|
![]() |
![]() |