![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 10 oktober 2025 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom klaagt 'expert' Peersman voortdurend de de verhoging van de laagste schijf aan waardoor werkenden met een laag inkomen een paar euro meer gaan verdienen (die ze aan de verhoogde zorgpremie weer kwijt zijn) maar zwijgt hij over het afschaffen van de hoogste schijf waardoor hij (en ik) honderden euro's meer zullen verdienen ? En als per huishouden ongeveer 5.000 euro moet bespaard worden waarom wordt er op mij en mijn collega's dan honderdduizenden euro's bespaard ?
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : Gisteren om 03:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
0.05% kunnen besparen op de migratiefactuur. We zouden het nogal gevoeld hebben. Wiskunde en VB'ers gaat nooit goed samen. Vandaar dat meer dan de helft van hun kiezers de lagere school niet heeft afgemaakt. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stoort u niet dat er een half miljoen weggegooid wordt?
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wij zijn slim en zij zijn dom
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon rechtse polemiek. Het gaat voor extremisten vooral om principes, maar uiteindelijk gaat ge miljarden uitgeven aan nieuwe gevangenissen, streng asielbeleid, deportaties om dan uiteindelijk die 500 duizend euro te kunnen besparen. Het is niet logisch, het houdt geen steek. Het is gebaseerd op emoties (haat, angst, enz) en niet op gezond verstand, iets wat je vaak ziet bij typetjes in extreme kanten van de politiek. Er is een reden dat extreemrechts vaak op dezelfde lijn zit met extreemlinks he. Niet links he, EXTREEM links. Ik heb het al eerder gezegd: Ze zouden VB eigenlijk gewoon eens moeten laten regeren, zoals in Nederland en de Verenigde Staten. Vraag tmaar eens aan de gemiddelde Amerikaan wat zij van hun president vinden en hoe hun land bestuurd wordt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een idiote uitgave, subsidies naar politieke vrienden allerlei? Weg ermee. Een veel te hoog overheidsbeslag? Gestadig snoeien in de uitgaven en de belastingen met iets minder dan het bespaarde laten dalen. "Betogers" die schade veroorzaken? Vervolgen. Onderwijs dat ondermaatse resultaten geeft? Back to basics. Enzovoort ...
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : Gisteren om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De helft maar hé….
Met een job op niveau “ingenieur in de farmaceutische industrie” reken ik me daar niet bij.
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse regering heeft nu beslist om die cultuursubsidies sterk te verminderen of zelfs te stoppen (weet ik effe niet meer). Ik vind ook dat de Vlaamse regering niet moet betalen om leefloners naar een pretpark te laten gaan. Ook de subsidies voor fitnesscentra (voor leefloners) vind ik er ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men gaat veel mensen straffen voor de fouten van experts, politici en vakbondstoppers, voor verkeerd beleid uit het verleden. Ik heb veel jongere mensen gekend die het bos niet door de bomen zagen, net als ik, en dus maar met de schoolverlaterpremie bleven thuis zitten, niet net als ik want dat bestond niet toen ik van school kwam. Zonder dat gedrocht hadden ze net als ik onmiddellijk werk gezocht. Door verkeerd beleid dat ondertussen teruggedraaid is hebben velen drie tot vijf jaar van hun leven verloren. De politici, experts en vakbondslui die daar mede voor verantwoordelijk zijn ontlopen hun dik betaalde verantwoordelijkheid, hun straf.
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |