![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
Discussietools |
![]() |
#61821 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61822 |
|
![]() Wie is er eigenlijk geïsoleerd? Begint Europa zich te beklagen de communicatie kanalen met Rusland de facto opgeblazen te hebben, terwijl de rest van de wereld, inclusief de VS wél met Rusland spreekt?
The financial Times: "Europe needs its own channels to the Kremlin" https://www.ft.com/content/882c10b0-...6-efb2656ca8e9 De ruimere vraag voor mij is echter wie Europa ertoe aangezet geeft (en dat nog doet) om deze zelfdestructiece strategie te volgen. Ik zou daarvoor in de eerste plaats kijken naar dezelfde miljonairs klasse die achter de No King protesten in de VS kan geïdentificeerd worden. En in Europa zelf in de eerste plaats naar degenen die Groot Brittannië controleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU-land Bulgarije zal de Russische president Vladimir Poetin de toestemming geven om over te vliegen als hij naar Boedapest reist voor een topontmoeting met zijn Amerikaanse evenknie Donald Trump. Dat meldt de Bulgaarse minister van Buitenlandse Zaken Georg Georgiev.
https://www.nieuwsblad.be/buitenland.../27532830.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#61824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Projecties van wat had kunnen gebeuren mocht men niet aangevallen hebben zijn naast de kwestie he. De wet had afgeschaft kunnen worden. Men had lidmaatschap kunnen aanvragen. Dat lidmaatschap had aanvaard kunnen worden. Er zouden eventueel NATO basissen kunnen komen. Of niet. Het enige dat ECHT gebeurd was, is dat er een overduidelijke democratische wens was om samen te werken met de EU, dat Vladimir zijn puppet gedwongen heeft om dat tegen te houden, en dat die weggejaagd werd hiervoor. DAT was de reden voor de inval, de puppet was weggejaagd. Dat NATO gelul is enkel dat: gelul. Want daar was op het moment van de inval geen enkele realisatie van.
![]() |
![]() |
#61825 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61826 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : Gisteren om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61827 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het die mij bedreigt en emails stuurt naar mijn werkgever en vriendenkring (de beheerders hebben deze emails te lezen gekregen), dat ze mij moeten ontslaan, dat ik opgesloten moet worden, etc. ook doodsbedreigingen, gewoon omdat je mijn mening niet kan kakken. Het spoort duidelijk niet helemaal daarboven, als er hier een doorgesnoven psychopaat is ben jij het wel. Ik bedreig U niet, ik probeer U geen persoonlijke schade te berokkenen, ik schrijf niet dat je moet opgesloten worden, ik uit geen doodsbedreigingen. U wel. Ik kan er alsnog mee naar de politie gaan en u officieel aanklagen. Uw pogingen om mij persoonlijk te raken waren zo pathetisch dat ik het tot nog toe de moeite niet vond, maar psychopaten kunnen gevaarlijk zijn dus misschien beter toch doen. Opnieuw probeer je de aandacht van de inhoud weg te trekken trouwens. Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#61830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nooit mijn echte naam of toenmalige woonplaats vermeld. Maar Liberaal woont in Nederland (weet ik omdat hij de emails in eigen naam verstuurde) en er vond een andere hack plaats vanuit Zuid-West-Vlaanderen. Enter Dalibor, die er al maanden mee dreigt om mij te doxxen, en private berichten stuurt als "shame on you, "mijn naam". Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tomm is dus "treinbegeleider" in het officiële jargon.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : Gisteren om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61832 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patrickve
Citaat:
![]() Citaat:
Zonder Russische militaire interventie was Oekraine zo goed als zeker al NAVO-lid, nu is die kans nihil. Citaat:
Er is niets democratisch aan opgehitste milities die gebouwen in brand steken, snipers inhuren om op de politie te schieten, en de democratisch verkozen president met geweld verjagen. Ik heb bovendien hierboven aangetoond dat volgens opiniepeilingen slechts een minderheid van de Oekrainers Maidan steunden. Citaat:
Uw bewering daarentegen dat Rusland Europa onder de voet wil lopen is op uw dikke duim gebaseerd. Geen enkele Rus met concrete politieke beslissingsmacht heeft dat ooit gezegd of geschreven, het staat ook in geen enkel partijprogramma. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#61833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik merk dus dat U graag meedoet aan het op de man spelen en intimideren. Het zal niet lukken, ik doe gewoon voort. Toont wel aan hoever jullie Russofoben bereid zijn om te gaan om dissidente stemmen te intimideren en te proberen het zwijgen op te leggen. Totaal geen enkel verschil met de Nazi's die het in Oekraïne voor het zeggen hebben. Misschien moet ik ook wel eens het een en ander opzoeken over jullie, wie zijn ze, wat drijft hen? Van sommigen weet ik het al van U nog niet. Wat ik nu al zeker weet is dat er velen uit een familie van landverraders stammen, die het nooit hebben kunnen verkroppen dat de Sovjet-Unie Hitler en de zijnen , hun collaborerende voorouders, de oostfronters, etc.kapot gemaakt hebben. Op dit forum zijn er al heel wat Russofoben uit de kast gekomen als genocidairen. Hun Russofobie heeft nul, comma nul te maken met een zogezegde bezorgdheid voor de mensenrechten, het Internationaal recht, etc. Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61834 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Jij hebt op dit forum openlijk verkondigd te collaboreren wanneer Rusland en België in oorlog komen. Buiten dat verdedig jij tot in het idiote toe alles van de KGB-bende uit het Kremlin. 2) Jij stond op een kieslijst van een landelijke politieke partij in België en bent daarmee een publiek figuur. 3) Jouw haatproza verkondig jij op een ander forum onder je eigen naam en is te relateren aan je account hier. 4) Jij bent niet gehackt. 5) Ik heb jou nergens en nooit bedreigd. Ik schrijf telkens dat bij een Russische inval van een NAVO-land jij een gevaar vormt op basis van je eigen berichten hier en bij een inval jij dient te worden geïnterneerd, net als NSB'ers toen Hitler-Duitsland Nederland binnenviel. 6) Ik heb jou niet gedoxt, wat jij hilarisch genoeg telkens fout spelt. Ik heb nergens geschreven hoe jij heet, waar jij werkt, wat je adres is et cetera. Jij hebt de ballen verstand van wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wacht u eigenlijk op om UW genie ten dienste van de natie te laten werken? U zou een eigen partij kunnen stichten ("MECA" - "Make Europe Communist Again") en aan verkiezingen deel kunnen nemen. Van zodra u tot eerste minister bent gepromoveerd, kunt u naar hartenlust Chinese en/of Russische troepen uitnodigen om 'onze' 'veiligheid' te verzekeren. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk ligt Rusland ten westen van de Oeral. Het is dus Europees en het zal zich bijgevolg moeten aanpassen of opkrassen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61839 |
|
![]() Gedwongen naar het front is spelen met het leven van een ander. De natiestaat gaat niet voor op het individueel recht op leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61840 |
Parlementslid
|
![]() The russische bear is een bare die zich naakt laat naaien !!
https://www.youtube.com/watch?v=nnEv1Cr01Tg |
![]() |
![]() |