Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
Discussietools
Oud Gisteren, 07:43   #61821
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

..

Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 07:43.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 08:33   #61822
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Wie is er eigenlijk geïsoleerd? Begint Europa zich te beklagen de communicatie kanalen met Rusland de facto opgeblazen te hebben, terwijl de rest van de wereld, inclusief de VS wél met Rusland spreekt?

The financial Times: "Europe needs its own channels to the Kremlin"
https://www.ft.com/content/882c10b0-...6-efb2656ca8e9

De ruimere vraag voor mij is echter wie Europa ertoe aangezet geeft (en dat nog doet) om deze zelfdestructiece strategie te volgen. Ik zou daarvoor in de eerste plaats kijken naar dezelfde miljonairs klasse die achter de No King protesten in de VS kan geïdentificeerd worden. En in Europa zelf in de eerste plaats naar degenen die Groot Brittannië controleren.
Oud Gisteren, 10:56   #61823
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

EU-land Bulgarije zal de Russische president Vladimir Poetin de toestemming geven om over te vliegen als hij naar Boedapest reist voor een topontmoeting met zijn Amerikaanse evenknie Donald Trump. Dat meldt de Bulgaarse minister van Buitenlandse Zaken Georg Georgiev.

https://www.nieuwsblad.be/buitenland.../27532830.html
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 11:04   #61824
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
U herhaalt reeds lang weerlegde leugens. Er bestond grote oppositie tegen die wet, de partijen die in 2010 niet in de regering zaten beloofden deze wet af te schaffen van zodra ze konden.
Dat verandert niks aan het feit dat die wet er nog was ten tijde van de Russische inval. En dat er dus HELEMAAL GEEN LIDMAATSCHAP van de NATO was of kon zijn op dat ogenblik.

Projecties van wat had kunnen gebeuren mocht men niet aangevallen hebben zijn naast de kwestie he. De wet had afgeschaft kunnen worden. Men had lidmaatschap kunnen aanvragen. Dat lidmaatschap had aanvaard kunnen worden. Er zouden eventueel NATO basissen kunnen komen. Of niet.

Het enige dat ECHT gebeurd was, is dat er een overduidelijke democratische wens was om samen te werken met de EU, dat Vladimir zijn puppet gedwongen heeft om dat tegen te houden, en dat die weggejaagd werd hiervoor. DAT was de reden voor de inval, de puppet was weggejaagd.

Dat NATO gelul is enkel dat: gelul. Want daar was op het moment van de inval geen enkele realisatie van.
Oud Gisteren, 11:50   #61825
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier ook lieve berichtjes aan mij gericht van uwentwege.

12 augustus 2025, 22:05
Verwijderen of er zijn gevolgen

9 januari 2025, 02:12
in het vizier
Shame on you
gevolgd door mijn echte naam, die U enkel kan kennen door mijn computer te hacken net als Liberaal.nl deed (ofwel werkten jullie,samen kan ook). Een overduidelijke bedreiging. Ik had U op dat moment geen enkel privaat bericht gestuurd of U op welke manier dan ook persoonlijk aangevallen. Uw bedreiging en haatreactie kwam er enkel omdat U mijn mening, stevig onderbouwd mer argumenten en feiten die het verhaal van onze elite ondergraven, niet kan kakken en mij probeerde te intimideren. U hebt ook al berichten geschreven met mijn echte naam, en deze daarna weer verwijderd, ook overduidelijk in een poging om mij te intimideren..

Als de administratie niet ingrijpt als forumleden dedoxxed worden wil dit dus zeggen dat doxxing mag niet waar?
Ik heb nog nooit iemand gedoxxed of bedreigd
op dit forum in tegenstelling tot U, LiberaalNl, etc.
Maar dit is nu al maanden dat U mij persoonlijk bedreigt, terwijl Liberaal mij zelfs probeerde te broodroven en emails schreef naar allerlei personen uit mijn profesionele en vriendenkring met als bedoeling mij persoonlijk schade te berokkenen, en dat enkel en alleen omdat jullie het haten dat ik de leugens die onze elite verspreid op systematische wijze doorprik.
Dat moet eens gedaan zijn, ik pik deze bedreigingen niet meer. Jullie bedrreigen mij en proberen mij persoonlijk te intimideren, hebben mijn computer gehackt (waarvan ik bewijzen heb, de hack die ik kon traceren gebeurde vanuit Waregem, ik vermoed dat U dat bent, indien gevraagd kan ik de bewijzen daarvan doormailen)
Kan de moderatie deze doorgesnoven psychopaat eindelijk eens een permanente ban geven?
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 11:57   #61826
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die U enkel kan kennen door mijn computer te hacken net als Liberaal.nl deed (ofwel werkten jullie,samen kan ook). Een overduidelijke bedreiging. Ik had U op dat moment geen enkel privaat bericht gestuurd of U op welke manier dan ook persoonlijk aangevallen.
Geloof je deze flauwekul zelf? Ik zou om te beginnen al niet weten hoe jouw IP-adres hier kan achtergehaald worden zonder de moderatie erin te betrekken. De moderatie mag dit niet doorgeven omwille van GDPR. Als je echt denkt dat hier een forumlid jouw IP-adres vond en je computer kraakte dan ben je nog dommer dan ik al dacht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken

Laatst gewijzigd door DebianFox : Gisteren om 11:59.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 12:04   #61827
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit gezegd waar ik woon (zo ja, wanneer dan, welk bericht?), nooit mijn echte identiteit weergegeven, net zomin als U. Mijn PC werd gehacked begin dit jaar daar heb ik bewijzen van.
Is het Ok dan dat Dalibor mij bedreigende berichten zendt? Dat LiberaalNl emails verstuurde naar mijn werkgever met de vraag om mij te ontslaan. Moest ik een email sturen naar uw werkgever met de vraag om U te ontslaan, zou U dat OK vinden? Moest ik in een post uw vermeend adres, naam en beroep weergeven, zou U dat OK vinden?

U bent zo iemand die mij zodanig haat omdat U mijn mening niet kunt kakken, dat U dat allemaal OK vindt, maar zelf zou u zoiets nooit aanvaarden.
Graag bewijzen van deze "hack". Dit kan ik echt niet geloven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 14:52   #61828
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Kan de moderatie deze doorgesnoven psychopaat eindelijk eens een permanente ban geven?
Jij zou beter een permanente ban krijgen.
Jij bent het die mij bedreigt en emails stuurt naar mijn werkgever en vriendenkring (de beheerders hebben deze emails te lezen gekregen), dat ze mij moeten ontslaan, dat ik opgesloten moet worden, etc. ook doodsbedreigingen, gewoon omdat je mijn mening niet kan kakken.
Het spoort duidelijk niet helemaal daarboven, als er hier een doorgesnoven psychopaat is ben jij het wel. Ik bedreig U niet, ik probeer U geen persoonlijke schade te berokkenen, ik schrijf niet dat je moet opgesloten worden, ik uit geen doodsbedreigingen. U wel.
Ik kan er alsnog mee naar de politie gaan en u officieel aanklagen. Uw pogingen om mij persoonlijk te raken waren zo pathetisch dat ik het tot nog toe de moeite niet vond, maar psychopaten kunnen gevaarlijk zijn dus misschien beter toch doen.

Opnieuw probeer je de aandacht van de inhoud weg te trekken trouwens.

Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:16.
Oud Gisteren, 14:54   #61829
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Graag bewijzen van deze "hack". Dit kan ik echt niet geloven.
Niet aan U, als de beheerders daarom vragen, wel.
Oud Gisteren, 15:02   #61830
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Geloof je deze flauwekul zelf? Ik zou om te beginnen al niet weten hoe jouw IP-adres hier kan achtergehaald worden zonder de moderatie erin te betrekken. De moderatie mag dit niet doorgeven omwille van GDPR. Als je echt denkt dat hier een forumlid jouw IP-adres vond en je computer kraakte dan ben je nog dommer dan ik al dacht.
Niet zo moeilijk hoor blijkbaar, vraag maar aan Liberaal.
Ik heb hier nooit mijn echte naam of toenmalige woonplaats vermeld.

Maar Liberaal woont in Nederland (weet ik omdat hij de emails in eigen naam verstuurde) en er vond een andere hack plaats vanuit Zuid-West-Vlaanderen. Enter Dalibor, die er al maanden mee dreigt om mij te doxxen, en private berichten stuurt als "shame on you, "mijn naam".

Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:11.
Oud Gisteren, 15:30   #61831
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Commies die cheeren voor Orban. Wie zijn ze? Wat drijft hen? We spraken met Tomm, een kaartjesknipper uit Oostende.
Het is dus perfect mogelijk dat we reeds, zonder het te beseffen, geconfronteerd werden met Tomm, wanneer we een trein vanuit of naar Oostende nemen. De wereld is inderdaad klein.
Tomm is dus "treinbegeleider" in het officiële jargon.

Laatst gewijzigd door quercus : Gisteren om 15:32.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 15:34   #61832
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

patrickve

Citaat:
Dat verandert niks aan het feit dat die wet er nog was ten tijde van de Russische inval. En dat er dus HELEMAAL GEEN LIDMAATSCHAP van de NATO was of kon zijn op dat ogenblik.
De partijen die de coup uitvoerden hadden het in hun handvest geschreven..

Citaat:
Projecties van wat had kunnen gebeuren mocht men niet aangevallen hebben zijn naast de kwestie he. De wet had afgeschaft kunnen worden. Men had lidmaatschap kunnen aanvragen. Dat lidmaatschap had aanvaard kunnen worden. Er zouden eventueel NATO basissen kunnen komen. Of niet.
Zowel het nieuwe regime als NAVO had al te kennen gegeven het te willen. Ook Merkel schreef dat dit de ultieme bedoeling van Maidan was.
Zonder Russische militaire interventie was Oekraine zo goed als zeker al NAVO-lid, nu is die kans nihil.

Citaat:
Het enige dat ECHT gebeurd was, is dat er een overduidelijke democratische wens was om samen te werken met de EU, dat Vladimir zijn puppet gedwongen heeft om dat tegen te houden, en dat die weggejaagd werd hiervoor. DAT was de reden voor de inval, de puppet was weggejaagd.
De president werd democratische verkozen en het was hij en niemand anders die volgens de grondwet het recht had om over het associatieverdrag te beslissen.
Er is niets democratisch aan opgehitste milities die gebouwen in brand steken, snipers inhuren om op de politie te schieten, en de democratisch verkozen president met geweld verjagen. Ik heb bovendien hierboven aangetoond dat volgens opiniepeilingen slechts een minderheid van de Oekrainers Maidan steunden.

Citaat:
Dat NATO gelul is enkel dat: gelul. Want daar was op het moment van de inval geen enkele realisatie van.
Alle toenmalige actoren aan de macht, zowel in Oekraine als het Westen, hadden duidelijk gemaakt dat Oekraïne NAVO-lid moest worden. Ze maakten er geen geheim van.

Uw bewering daarentegen dat Rusland Europa onder de voet wil lopen is op uw dikke duim gebaseerd. Geen enkele Rus met concrete politieke beslissingsmacht heeft dat ooit gezegd of geschreven, het staat ook in geen enkel partijprogramma.
Oud Gisteren, 15:43   #61833
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is dus perfect mogelijk dat we reeds, zonder het te beseffen, geconfronteerd werden met Tomm, wanneer we een trein vanuit of naar Oostende nemen. De wereld is inderdaad klein.
Tomm is dus "treinbegeleider" in het officiële jargon.
Dalibor zijn poging tot DOXX'en is mislukt want info klopt niet.

Maar ik merk dus dat U graag meedoet aan het op de man spelen en intimideren. Het zal niet lukken, ik doe gewoon voort. Toont wel aan hoever jullie Russofoben bereid zijn om te gaan om dissidente stemmen te intimideren en te proberen het zwijgen op te leggen. Totaal geen enkel verschil met de Nazi's die het in Oekraïne voor het zeggen hebben.

Misschien moet ik ook wel eens het een en ander opzoeken over jullie, wie zijn ze, wat drijft hen? Van sommigen weet ik het al van U nog niet.
Wat ik nu al zeker weet is dat er velen uit een familie van landverraders stammen, die het nooit hebben kunnen verkroppen dat de Sovjet-Unie Hitler en de zijnen , hun collaborerende voorouders, de oostfronters, etc.kapot gemaakt hebben.
Op dit forum zijn er al heel wat Russofoben uit de kast gekomen als genocidairen. Hun Russofobie heeft nul, comma nul te maken met een zogezegde bezorgdheid voor de mensenrechten, het Internationaal recht, etc.

Laatst gewijzigd door tomm : Gisteren om 15:51.
Oud Gisteren, 16:21   #61834
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij zou beter een permanente ban krijgen.
Jij bent het die mij bedreigt en emails stuurt naar mijn werkgever en vriendenkring (de beheerders hebben deze emails te lezen gekregen), dat ze mij moeten ontslaan, dat ik opgesloten moet worden, etc. ook doodsbedreigingen, gewoon omdat je mijn mening niet kan kakken.
Het spoort duidelijk niet helemaal daarboven, als er hier een doorgesnoven psychopaat is ben jij het wel. Ik bedreig U niet, ik probeer U geen persoonlijke schade te berokkenen, ik schrijf niet dat je moet opgesloten worden, ik uit geen doodsbedreigingen. U wel.
Ik kan er alsnog mee naar de politie gaan en u officieel aanklagen. Uw pogingen om mij persoonlijk te raken waren zo pathetisch dat ik het tot nog toe de moeite niet vond, maar psychopaten kunnen gevaarlijk zijn dus misschien beter toch doen.

Opnieuw probeer je de aandacht van de inhoud weg te trekken trouwens.
Zoals ik al eerder heb aangegeven ga ik graag met jou het juridische gevecht aan. Jij liegt zo extreem veel en bent zo verstrooid dat het nog een sappig rechtzaakje kan worden. Hier gewoon wat feiten:

1) Jij hebt op dit forum openlijk verkondigd te collaboreren wanneer Rusland en België in oorlog komen. Buiten dat verdedig jij tot in het idiote toe alles van de KGB-bende uit het Kremlin.
2) Jij stond op een kieslijst van een landelijke politieke partij in België en bent daarmee een publiek figuur.
3) Jouw haatproza verkondig jij op een ander forum onder je eigen naam en is te relateren aan je account hier.
4) Jij bent niet gehackt.
5) Ik heb jou nergens en nooit bedreigd. Ik schrijf telkens dat bij een Russische inval van een NAVO-land jij een gevaar vormt op basis van je eigen berichten hier en bij een inval jij dient te worden geïnterneerd, net als NSB'ers toen Hitler-Duitsland Nederland binnenviel.
6) Ik heb jou niet gedoxt, wat jij hilarisch genoeg telkens fout spelt. Ik heb nergens geschreven hoe jij heet, waar jij werkt, wat je adres is et cetera. Jij hebt de ballen verstand van wetgeving.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 17:17   #61835
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel achterlijker dan VonderScheisse, Francken of de koning van New York wordt moeilijk, en dat is WEL ons probleem.

Waar wacht u eigenlijk op om UW genie ten dienste van de natie te laten werken?

U zou een eigen partij kunnen stichten ("MECA" - "Make Europe Communist Again") en aan verkiezingen deel kunnen nemen.

Van zodra u tot eerste minister bent gepromoveerd, kunt u naar hartenlust Chinese en/of Russische troepen uitnodigen om 'onze' 'veiligheid' te verzekeren.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:49   #61836
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waar wacht u eigenlijk op om UW genie ten dienste van de natie te laten werken?

U zou een eigen partij kunnen stichten ("MECA" - "Make Europe Communist Again") en aan verkiezingen deel kunnen nemen.

Van zodra u tot eerste minister bent gepromoveerd, kunt u naar hartenlust Chinese en/of Russische troepen uitnodigen om 'onze' 'veiligheid' te verzekeren.

Ik heb dat acroniem net geregistreerd voor "Make Europe Capitalist Again".
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 19:54   #61837
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Inderdaad Rusland is meer Aziatisch dan Europees.
Vrijheid en democratie past niet in de traditie van Rusland.
Eigenlijk ligt Rusland ten westen van de Oeral. Het is dus Europees en het zal zich bijgevolg moeten aanpassen of opkrassen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 20:22   #61838
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit gezegd waar ik woon (zo ja, wanneer dan, welk bericht?), nooit mijn echte identiteit weergegeven, net zomin als U. Mijn PC werd gehacked begin dit jaar daar heb ik bewijzen van.
Is het Ok dan dat Dalibor mij bedreigende berichten zendt? Dat LiberaalNl emails verstuurde naar mijn werkgever met de vraag om mij te ontslaan. Moest ik een email sturen naar uw werkgever met de vraag om U te ontslaan, zou U dat OK vinden? Moest ik in een post uw vermeend adres, naam en beroep weergeven, zou U dat OK vinden?

U bent zo iemand die mij zodanig haat omdat U mijn mening niet kunt kakken, dat U dat allemaal OK vindt, maar zelf zou u zoiets nooit aanvaarden.

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 20:26   #61839
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Naam: FB_IMG_1761074372420.jpg
Bekeken: 35
Grootte: 58,3 KB

Gedwongen naar het front is spelen met het leven van een ander. De natiestaat gaat niet voor op het individueel recht op leven.
Oud Gisteren, 21:11   #61840
Walvader
Parlementslid

Standaard

The russische bear is een bare die zich naakt laat naaien !!

https://www.youtube.com/watch?v=nnEv1Cr01Tg
Walvader is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be