![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die hebben daar hun hele actieve leven voor gespaard en afgedragen, dus logisch dat ze er van profiteren.
|
|
|
#262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Men heeft zelf gewerkt voor zijn pensioen.
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oh, een pensioenspaarplan door een werkgever zorgt voor €XXX per maand, awel, dat houden we in van uw staatspensioen. Wees zeker voor Groen! en PVDA te stemmen.
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe kan het profitariaat zijn, als het HUN EIGEN GELD betreft ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : Gisteren om 07:04. |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar neen, dat Eberhards geld,hij/zij/het heeft die Yizah nog niet gekregen, da's alles.
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp de discussie niet goed. Het wettelijk pensioen zit in het bruto bedrag dat de werkgever betaald. Enerzijds het netto loon aan de werknemer en anderzijds al de bijkomende kosten aan de betrokken overheidsdiensten. In die kosten zit ook pensioen dat maandelijks aan de werknemer uitgekeerd zal worden als die pensioengerechtigd is.
Dat kan men eventueel aanvullen met pensioensparen bij een bank etc. In ieder geval is het grotesk en zelfs idioot uit te varen naar pakweg mensen die naar Benidorm gaan. Dat is godverdomme hun geld waar ze voor gewerkt hebben of gespaard. Zelfs als ze daarmee naar de hoeren gaan zijn dat niemand zijn zaken. |
|
|
|
|
|
#269 | |
|
|
Citaat:
Ge hebt Uw eigen gewoon in de hoek geschilderd, en met meer idiotie uit te kramen gaat ge u er niet uitschilderen. Ik zei eerder al; ik heb geen enkel probleem met private pensioenen. En dan kunnen de klaplopers ook in hun eigen pensioen voorzien. Maar daar had gij al een oplossing voor hé; solidariteitsPLICHT.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : Gisteren om 11:57. |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zullen zien of je zo gezond blijft tot je 65ste.
|
|
|
|
#274 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#275 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En die dekt niet alles. Daarvoor mag je nog eens in de privé gaan zoeken.
Citaat:
Citaat:
Om niet ziek te worden is geen pot voorzien. Weet u wat, neem een voorbeeld aan een hoop anderen, die wel uit de overheidspot van de volksgezondheid eten. Ga naar Artsen voor het volk, en bespreek hoeveel weken betaald verlof u wil.
|
|
|
|
#276 | |
|
|
Citaat:
Een pensioenverzekering is een spaar-leeftijdverzekering. Ken jij écht het verschil niet?
|
|
|
|
#277 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wees gerust, met onze bevolkingspiramide is het echt geen houdbaar model meer miljonairs van een uitkering te blijven voorzien. Dat gaat een keer stoppen. Citaat:
Een verzekering kun je privé afsluiten; |
||
|
|
|