![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ere wie ere toekomt,het idee komt van de Belgicist Panda ,maar het is wel een goed idee.
"Wie verkies jij tot Vlaming van het jaar?" Zelf verkies ik Guy D'Haeseleer tot Vlaming van het jaar. Deze man heeft het Cordon eigenhanding gesloopt met een absolute meerderheid in Ninove. Iets wat geen enkele politicus gedacht had ,dat dit kon gebeuren. Niet tegenstaande zijn enorme gezondheidsproblemen slaagde hij er ook nog eens in om zijn verkiezingsbeloften voor een groot deel te realiseren. Voor mij is hij de Vlaming van het jaar. Bart heeft België weliswaar van een mogelijke financiële kater behoud, maar zijn Vlaamse verwezenlijkingen zijn wat mager .Hij is dus een goede Belg van het jaar ,maar geen Vlaming van het jaar. Hopelijk kunnen we hem volgend jaar wel verkiezen tot Vlaming van het jaar. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 januari 2026 om 19:32. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
Dries Van Langenhove.
Hoe deze patriot blijft terugvechten tegen een vijandig regime, ik heb daar bewondering voor. Mooie mens. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hopelijk volgen er nog kandidaten Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 januari 2026 om 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Peter Mertens
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allé, suggesties zijn welkom hé.... ik heb geen betoeterd idee.
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De guy natuurlijk
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
bouchez
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al de Vlamingen die met de moed der wanhoop proberen stand te houden tegen de ongeziene NV-A/VOKA arbeidsimmigratiegolven en 'linkse' asielzoeker en gezinsherenigingimmigratiegolven die ze dictatoriaal ondergaan, thuis, op het werk, in de samenleving. Ik denk aan de ordediensten, de ambulanciers en spoeddienst, de ongeschoolde werknemers die hun werkvloer zien vervreemden en hun collega's niet meer verstaan, de stedelingen die niet wegraken uit buurten die in buitenland veranderen, de buschauffeurs en treinbegeleiders, de Vlaamse jongeren die minderheid worden in de klassen, gepest worden maar blijven studeren en sporten, ... allemaal die anonieme Vlamingen die blijven hun werk zo goed mogelijk te doen. Die zijn voor mij Vlaming van het jaar.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 3 januari 2026 om 06:03. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Guy D'Haeseleer 4
Dries Van Langenhove 1 Peter Mertens 1 De anonieme Vlamingen die voortdoen. 1 Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 januari 2026 om 08:13. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondanks zijn ziekte, sterk werk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2026 om 09:24. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welk cordon heeft ie gesloopt? Ik heb daar niets van gemerkt. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de vuilbak. Bart Laeremans werd ook al burgemeester van Grimbergen samen met N-VA en CD&V , maar die moest wel eerst zijn VB partijnaam vervangen door Vernieuwing om het Cordon te kunnen doorbreken. |
|
|
|
|