![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eh voila, dat is de moordpoging door de dichteres.
|
|
|
#6242 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
NIET naar de moord OP de moeder? Is het -naar uw mening- niet noodzakelijk om gerechterlijk uit te zoeken of haar door wettige zelfverdediging was of moord/doodslag? Want DAAROVER gaat het natuurlijk he.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 11 januari 2026 om 15:15. |
|
|
|
|
|
|
#6243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel had ze berecht moeten worden voor moordpoging. Daar is ze nu aan ontsnapt.
|
|
|
|
#6244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar zat de lokale politie ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#6245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"January 6th, 2021"
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#6246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het er altijd moeilijk mee als een juwelier een overvaller neerschiet, of een vader een pedofiel die zijn kind aanrandde verdemeliert, dat die mensen dan opgepakt, berecht en zelfs veroordeeld worden. In een normaal land zou de koning hen dan een ereteken opspelden wegens de goede daad die ze voor de maatschappij gedaan hebben.
|
|
|
#6247 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#6249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://nos.nl/video/2597596-nieuwe-...in-minneapolis
Op dit filmpje is te zien dat de ICE beveelt:"Get out of the car" en de passagier stapt opnieuw. Later bij hun verijdelde aanslag zat er maar één bestuurder in de auto.
|
|
|
|
|
#6250 |
|
Europees Commissaris
|
Lees de post van Voltian waarop ik reageerde. De kwestie is hier niet of de lokale politie wel of niet op de hoogte was van de IJS operatie. Maar wel of IJS de bevoegdheid heeft om VS-burgers die hun werk saboteren, zelf te arresteren.
|
|
|
|
|
|
#6251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 januari 2026 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#6253 |
|
Europees Commissaris
|
Het verwonderd mij dat er hier nog geen enkele linkse idioot is komen te schrijven dat den Donald Trump verantwoordelijk is voor de dood van de auto bestuurster,
en hij dus verantwoordelijk is voor haar dood, omdat hij de ICE heeft geactiveerd en opdracht heeft gegeven, en dat hij zou moeten aftreden en veroordeeld worden en bij zijn vriendje mudoradam gestoken worden. Want daar gaat het de linkse meute aasgieren om, beschadig Trump zoveel als mogelijk, hoe speelt geen rol. |
|
|
|
|
|
#6254 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De vraag is: moet een rechtbank onderzoeken of er al dan niet sprake is van wettige zelfverdediging vanwege Ross. DAT is de vraag he. De vraag is niet wat het antwoord is op die vraag; de vraag is of een rechtbank die vraag moet onderzoeken en beantwoorden. Nogmaal, wat vind je? Moet een rechtbank uitzoeken of Ross inderdaad handelde uit wettige zelfdverdediging, of moet dat niet?
|
|
|
|
#6255 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bon, er is genoeg feiten materiaal. Ik zou zeggen, we laten het aan een rechtbank om te beoorden...
|
|
|
|
#6256 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Waarop baseer je die stellingname? Ik heb precies nog niet alle info. Zeker bereid mijn mening bij te stellen!
|
|
|
|
#6257 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik niet. Ik twijfel soms, of heb soms nog geen definitief antwoord en moet soms dingen even laten rijpen. Dat wilde ik aangeven met mijn reactie "ik heb het altijd moeilijk als..." Maar goed, voor u kan dat dus niet. Citaat:
|
|
|
|
#6258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
--
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 januari 2026 om 15:48. |
|
|
|
|
|
#6259 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
"Er dient imho een onderzoek te gebeuren naar de moordpoging door de dichteres/moeder." Als ik dan vraag naar de noodzaak naar een onderzoek naar Ross -al dan niet wettige zelfverdediging-, dan ontwijk je telkens. Ook nu weer. Daarom stel ik ze telkens opnieuw. Het is een vrij eenvoudige vraag. Je twijfelt over het ANTWOORD op de vraag van wettige zelfverdediging; dat maak je hier duidelijk: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=6204 Maar op de vraag of Ross voorwerp moet zijn van een gerchterlijk onderzoek of het doden van NRG wettige zelfverdediging is, daar wandel je steeds om heen. Ik denk dat je het gewoon moeilijk hebt om te erkennen dat die ICE agent misschien wel in de fout is gegaan
|
|
|
|
#6260 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|