![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De beste Belg in de CL is voorlopig (en waarschijnlijk definitief) Vincent Kompany.
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ooit komt er een tijd dat de ploeg het minder goed doet en hij ontslagen wordt. Dat is het lot van elke trainer. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 november 2025 om 12:39. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Europees Commissaris
|
PSV 5/12
Brugge 4/12 Union 3/12 Ajax 0/12 Ik heb ook eens de expected points opgezocht: PSV 5/12 Brugge 4/12 Ajax 3/12 Union 3/12 Ajax is dus minder slecht dan op het eerste zicht lijkt (0 op 12 en doelsaldo 1-14). |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Europees Commissaris
|
Lech Poznan 1-5 Genk
Genk 1-2 Lech Poznan Rangers 0-1 Genk Genk 0-1 Ferencvaros Genk 0-0 Real Betis Braga 3-4 Genk Thuis kunnen ze er geen k*t van maar op verplaatsing worden ze stilaan een angstgegner. Raar clubke dat Genk. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Thuis tegen Real Betis 0-0 is een goede score. Ferencvaros is nog wel een goede ploeg - ze staan aan de top van het klassement in de League Phase.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brugge door en Union verdienstelijk (kwalificeren was haast onmogelijk met dat doelsaldo).
|
|
|
#207 |
|
Europees Commissaris
|
En nu is het aan Genk om de Belgische feestweek compleet te maken.
Go Genkies! |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Europees Commissaris
|
't Gaat niet zo lekker met de Eredivisie. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Europees Commissaris
|
Kan je wel zeggen. Ja, de loting van PSV en Ajax waren niet ideaal, maar waar de Europese campagne de staat van mijn club Ajax weergeeft, is PSV een gemiste kans. Zoals ik tegen collega's zei, die fan zijn van PSV, jullie wanprestatie thuis tegen Union Sint Gillis, is wat jullie nu opbreekt, leuk goed spelen en toch verliezen van Bayern, maar thuis mag je nooit van een directe concurrent verliezen.
Utrecht en Go Ahead Eagles (Deventer) hebben topseizoenen gehad vorig jaar, maar zijn nu ver teruggevallen, zowel AZ Alkmaar als FC Twente Enschede zijn in principe stabielere clubs. En alleen AZ zit nog in de Conference League. Maar ook bij Feyenoord in Rotterdam Zuid, gaat het dit jaar niet lekker, Van Persie ligt niet voor niets onder vuur. Kijk tegen hun laatste wedstrijd tegen Betis Sevilla, wist iedereen, dat met zo'n ziekenboeg een wonder wel lastig zou worden, en dat bleek de zondag erop ook tegen PSV. Om het nog erger te maken voor Nederland scoort verdomme een keeper van een Portugese club. Met een grimlach zal ik maar zeggen, dat de Eredivisie met maar één directe CL plaats wel een stuk competitiever zal worden |
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kijk elke zondagavond naar dat studio gesprek en daar hoorde ik ze zeggen dat hij de eerste Europese wedstrijd met een B elftal was begonnen en dat hij de punten die hij nu te kort komt om door te gaan daar is verloren. De oud voetballers die daar zitten hadden daar veel kritiek op. Een Europese wedstrijd speel je altijd met je beste ploeg zeiden ze. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 februari 2026 om 22:50. |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Van Persie ligt inderdaad onder druk, deze Europese is niet de eerste ergernis, er zijn er meer. Zo heeft hij ook geen plan B, heeft hij Timber weggejaagd etc. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Europees Commissaris
|
Van Persie als trainer is net zoals hij als speler was, eigengereid. En hij is de zoveelste topspeler, die allicht te vroeg een binnenlandse topfunctie als trainer heeft gekregen. Mindere goden als speler moeten gewoon meer trainersposities doorlopen om zover te komen, als nu Van Persie. Eigenlijk leert Van Persie, nog steeds bij de favoriete rivaal van mijn club Ajax, en dat mag eigenlijk niet zo zijn, een trainer van topclub moet er staan. Wat wel te prijzen valt, is dat de directie hem wel blijft steunen, Heitinga bij mijn club miste dat dan weer, terwijl men daar ook geduld in de directiekamer zou moeten hebben. Anderzijds Grim laat nu wel Bouwman, Steur en Bounida uit de Ajax-jeugd spelen, dat durfde Heitinga dan weer niet.
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Europees Commissaris
|
Exit Club Brugge na een verdienstelijke campagne.
Monaco en Marseille ingeblikt, Barcelona en Atletico op een gelijkspel gehouden. Mag zeker gezien worden. KRC Genk ontsnapt tegen Dinamo Zagreb en gaat naar de laatste 16 van de Europa League. Van de 12 wedstrijden wonnen ze er 2 thuis (FC Basel en Malmö) en maar liefst 5 op verplaatsing (Lech Poznan, Rangers, Braga, Utrecht en Dinamo Zagreb) Het gevreesde rampjaar (met de vroege uitschakelingen van Charleroi en Anderlecht) is dus uitgebleven. |
|
|
|