![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren op de radio.
Franstalig, want ik hou graag mijn talenkennis bij. In Frankrijk blijken tienduizenden bar tabacs verdwenen de laatste decennia. Onderzoek wijst uit dat de correlatie met de opkomst van een bepaald gedachtengoed frapant is. Waar de bar tabacs niet verdwijnen is die opkomst er veel minder.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 februari 2026 om 10:16. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik luister graag naar hem. hetgeen we in de plaats krijgen in de afspraak of in ter zake, komt nog niet tot aan z'n enkels. Daarbij, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan jij één persoon noemen die uit de stal van Carl Devos komt ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Parlementslid
|
De uier is leeg ... De Arizona regering heeft op 1 jaar tijd gedaan wat velen nog niet in hun gans leven kunnen en dat is enorm veel tweestrijd zaaien. NVA zegt: werken tot je dood valt en als je braaf bent mag je eens een pintje gaan drinken. Wie niet werkt om welke reden ook kan kiezen: je ophangen of onder een brug gaan slapen. En wie op pensioen is vragen ze beleefd om zo snel mogelijk te stoppen met ademen. Want die kosten enkel nog geld en brengen niets meer op. En minder geld in de kas is minder kunnen graaien. Emapthie is voor de NVA een woord dat ze niet kennen. En als ik dan die Axel Ronse op Villa Politica bezig zie? Een puber met ADHD die dringend geëuthanaseerd moet worden. Wat een belachelijk gastje is dat. Ik ken hem niet persoonlijjk maar moest ik hem tegen komen... En dan die Jambom die daar in naam van Bartje stond. Aja want Bartje is ziek. Of hij had geen zin om zijn 1 jaar Arizona te komen verdedigen. Maar Mr. Hesp? wat een ego die man! Eigenlijk zijn al die NVA egotrippres jaloers op Trump. Want ze willen stiekem ook allemaal hetzelfde.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over de ongeziene stunt van BDW i.v.m. Euroclear wordt er hier niet gesproken ! In het Europees parlement wel. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zet hem dan daar. Dan we er vanaf.
|