![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zonen zullen steeds mijn vlees en bloed blijven, maar dat betekent niet dat ik hun daden moet goedkeuren of ermee instemmen daar waar ze de morele, maatschappelijke en godsdienstige waarden van ons huisgezin met voeten treden. Homoseksualiteit is en blijft een grove afwijking van de gevoelswereld, en dat wordt dan ook niet aanvaard. Zo simpel is het. Al de rest is emotioneel gelul. Stevige beginselen, daar is een maatschappij met toekomst op gebaseerd, niet op wat emotioneel geblaat. Merkwaardig toch dat ik me omring zie met mensen die wel gelijkaardig denken, en zelfs op onze school word ik in mijn mening bevestigd eerder dan bevraagd (en je weet, men zegt altijd dat er in scholen nogal een links klimaat heerst...). Om dan nog niet te spreken hier over het dorp, in de parochie waar ik kerk (80% jonge gezinnen!), in het Vlaams Blok. Allerlei kringen waar uw mening niet aan bod komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soort zoekt soort.
Kleine Francomannetjes zoeken -en vinden- andere dictatortjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Typische opmerkingen daar je het niet kan halen Jan. van die dief en drugsverslaafde. Maar homo is totaal anders, hier gaat het echt om geluk en je doet er niets of niemand kwaad mee. Dus als je dit niet wil ben je het idd niet waard ouder te zijn en ik zou me niet inhouden als zoon die mening aan iedereen kenbaar te maken! Het zouden steeds mijn ouders blijven maar dit gaat te ver, véél te ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest: natuurlijk zoekt soort soort. Dat is nu eenmaal een sociologisch gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geef je me nu toe, Jan ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En daarmee is dan alles gezegd en geschreven als het aan mij ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geluk en welzijn van onze maatschappij in haar geheel acht ik een groter goed dan het zogezegde geluk van een tegennatuurlijk "koppel". Geluk is trouwens niet de vervulling van een soort narcisistisch gericht welbehagengevoel. Geluk is iets veel diepers en wordt slechts verwezenlijkt wanneer daden en denken in overeenstemming is met de diepe menselijke waarden. Homoseksuele beleving is eerder een onwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wanneer adoptieouders zich aanbieden dan zullen er verschillende mensen zich beraden of het al dan niet toegestaan word. Soms word een adoptie geweigerd! Is dat dan discriminatie ? Bart , ik heb absoluut tegen niemand iets. Ik heb zelf in mijn familie een ex oom. Hij is gescheiden en heeft het hoederecht over zijn zoon. Mijn exoom heeft nu een homoseksuele relatie. En geloof me. Mijn neef heeft het daar pshychologisch heel moeilijk mee. Ik ben absoluut overtuigd dat een homo huwelijk moet kunnen ! Maar kinderen ? Ik heb het zelf gezien van heel dichtbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Begrijp ik het goed dat je Jan nu homosexualiteit al als een ziekte beschouwt. Jong jong jong, en je hebt overduidelijk bewezen nu een mens mag niet gelukkig zijn als het niet in je krammen past en in je superouderwetse leefwereld. Alsx je het dan zo goed meent te weten: bewijs dat homo's ziek zijn.
Ik zelf voel me zo gezond als een visje (buiten enkele normale alledaagse kwaaltjes natuurlijk) en ook geestelijk ben ik supergezond en weet ik nog héél goed wat ik doe en niet doe! Dat de mensen het moeilijk hebben met het huwelijk van homo's kan ik totaal NIET begrijpen, hier is toch niets mis mee, alleen het geluk telt die sommigen ons blijkbaar niet willen geven. En ja er zijn koppels die niet wensen te huwen, tja so what? Als je daar door ook gelukkig bent, huwen of niet huwen, je moet nemen waarbij je je het beste bij voelt en respecteer die mensen dan ook zoals ze zijn. Dat er moeilijker gedaan wordt over adoptie daar kan ik nog enigzins inkomen, maar de argumenten die Jan hier aanhaalt, nee, hij heeft het over perversiteit en experimenten en dat kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi visioen. ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Neen, Bartje! Geen goedkope opmerkingen, ik bedoel het ernstig!!!!!) Citaat:
![]() Misschien iets uit Götterdämmerung ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Komaan zeg Jan leer eens lezen en leg me niets in de mond: ik bagatelliseer echtscheidingen hoegenaamd niet! Het enige punt dat ik probeerde duidelijk te maken is dat je als kind vandaag niet meer uitgelachen of gepest wordt omdat je onfortuinlijke ouders mekaar naar het leven staan of als vrienden uit elkaar gingen; waar dit vroeger vaak wel het geval was. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust, ondertussen heeft Jan al op een andere topic zelf het huwelijk gebagatelliseerd door te zeggen dat "wie gelukkig wil zijn met zijn tweetjes geen boterbriefje nodig heeft". ![]() Het is hééééééél graag gedaan... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Sta me toe u de aanhef van een brief aan te halen die ik ontving als antwoord van het partijburo aan de Madou op mijn vraag om enkele toelichtingen bij het Vlaams Blok standpunt inzake het homohuwelijk: "We gaan hier niet in op de vraag of homoseksuele geaardheid aangeboren is, of bepaald wordt door de opvoeding en invloeden van buitenaf. Het staat wel vast dat niemand ervoor gekozen heeft homoseksueel te zijn." Oeioei Janneman als je werkelijk denkt dat homo's er heel bewust voor kiezen om homo te zijn, dan heb je het mis denk ik. Zelfs het Vlaams Blok gaat er met andere woorden vanuit dat homoseksualiteit geen vrije keuze is. Dat komt misschien omdat er zoveel homo's een partijkaart van het Blok hebben... De invulling van je homo(of hetero)seksualiteit, dat is wel een vrije keuze. Je kan je "normaal" gedragen of jezelf als een gore strandjeanette gaan profileren. Ik ben de eerste om toe te geven dat het gedrag van bepaalde gay-pride-juffrouwen en leer-nichten smakeloos en aanstootgevend is. Ik sta er trouwens om bekend regelmatig te fulmineren tegen de attitude van dat soort extravagante flikkers. Je zou misschien wel willen toegeven dat degoutant gedrag geen alleen recht is van homoseksuelen? Ga maar eens kijken naar de gemiddelde erotica-beurs of het carnaval in Aalst en Halle; qua decadentie en vetzakkerij hoeven die hetero's ginder niet onder te doen voor het zogenaamd storende gedrag van holebi's. |
|
![]() |
![]() |