![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Die kwestie van dopen op 18 jaar is helemaal niet waardeloos. Het gaat om een levensbeschouwelijke keuze die men in alle vrijheid moet kunnen nemen en die niet door de ouders mag opgelegd worden." Ik wacht op uw antwoord dat zegt dat deze en bovenstaande uitspraken niet in tegenspraak met mekaar zijn. Ik wacht nog altijd op een verwijzing naar mijn reductie van de monarchiediscussie tot en centenkwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Waarom iemand dopen als hij/zij niet kan kiezen? Voor hetzelfde is de persoon in kwestie eerder een Satanist... Maar er moet geld zijn voor mr Pastoor zijn wijn he...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 20 juni 2005 om 22:59. |
|||||
![]() |
![]() |