Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2005, 09:06   #541
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Een man en vrouw zijn in diepste wezen psychologisch tamelijk gelijk.
Wat voor een man geld (gebonden zijn aan eerste sexuele partner),
geld ook voor een man.
Met evenveel overtuiging kun je stellen dat jij als man je niet zo sterk meer
gebonden zult voelen aan je volgende partner dan aan je eerste,
waardoor je ook makkelijker deze nieuwe partner zal verlaten.
Dat moet dan ook maar nagegaan worden. Niks van wat hier tot nu toe gezegd is, is ook maar enigszins bewezen.

Citaat:
Nu heb je zelf al gezegd ...
...fuck off met je citaten
Tja. Wat wilt ge nu weeral verdraaien?
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 09:14   #542
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Inderdaad, je maakt enkel misbruik van misbruiken in die cultuur, van een walgelijk systeem van vrouwelijke onderdrukking. Je bent echt walgelijk, niks anders dan een achterbakse laffe profiteur.
Uw eigen voorouders waren dan bijgevolg ook achterbakse laffe profiteurs met hun walgelijk systeem van vrouwelijke onderdrukking?

Dat zit ge natuurlijk ook voortdurend van de moslims te zeggen; vandaar dat die nogal kwaad reageren, nietwaar?

Trouwens, zolang de schatkist het experiment kan blijven verder betalen, doe maar gerust voort, zou ik zeggen. Ik heb er ondertussen minder en minder last van. Het doel is er volledig van af geraken.
Oud 14 augustus 2005, 09:22   #543
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Je bedoelt misschien dat de meeste PATRIARCHALE cuturen een maagdencultus hebben?
Er bestaan alleen maar patriarchale culturen.

Citaat:
Uw kennis van de vrouwelijk psyche is nihil.
Correct. Next point.

Citaat:
Vanaf het ogenblik dat de vrouwen zelfstandig in hun onderhoud kunnen voorzien en eveneens bezittingen kunnen hebben is de aanwezigheid van een vervelend mannelijk specimen totaal onnodig.
Ik begrijp wat ge bedoelt.

Citaat:
Toen hij 's morgens zijn trouwe merel ging bezoeken, bleek dat deze verdwenen was..." In jouw geval vrees ik inderdaad dat enkel ketenen en een kerker jouw probleem kunnen oplossen.
Tja. Sluit dan ook alle moslims op. Maar dat gaat minder simpel gaan, nietwaar?

Citaat:
Bemerk ik hier enige vergoelijking voor het huiselijk geweld dat je - naar ik kan opmaken uit je postings - gepleegd hebt?
Citeren aub.

Citaat:
Als ik het goed begrijp redeneer je als volgt:
Citeren aub.

Citaat:
Vandaar dat loswippende mannetjes met hun "diamant" zoveel SOA's oppikken en verspreiden.
Klopt. En? Wat verandert dat aan het boedhistische spreekwoord?
Oud 14 augustus 2005, 09:31   #544
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
... dat de poort tot de grot der genoegens is afgesloten door eenvlies dat slechts door the one and only wordt doorspiesd waarna de toegang voor eeuwig en altijd voor anderen verboden is?
Eerbare vrouwen hebben altijd op die manier geleefd.

De westerse sletten willen natuurlijk kunnen blijven rondsletten; en gaan daar dus nooit mee akkoord gaan.

Hebt ge nog altijd niet door dat de ganse wereld de grootste minachting koestert voor de westerse sletten? Ze worden overal beschouwd als hoeren.

De moslims hebben trouwens een nieuwe serie van specifieke scheldwoorden ontwikkeld om de westerse slet te beschrijven.

Ge zoudt de plaatselijke mannen hier ook nooit genoeg kunnen betalen om er met één te trouwen. En wat blijkt? Zelfs de westerse mannen bedanken hoe langer hoe meer voor de eer.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by erikpoupaert on 14-08-2005 at 10:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:
... dat de poort tot de grot der genoegens is afgesloten door eenvlies dat slechts door the one and only wordt doorspiesd waarna de toegang voor eeuwig en altijd voor anderen verboden is?
Eerbare vrouwen hebben altijd op die manier geleefd.

De westerse sletten willen natuurlijk kunnen blijven rondsletten; en gaan daar dus nooit mee akkoord gaan.

Hebt ge nog altijd niet door dat de ganse wereld de grootste minachting koestert voor de westerse sletten? Ze worden overal beschouwd als hoeren.

De moslims hebben trouwens een nieuwe serie van specifieke scheldwoorden ontwikkeld om de westerse slet te beschrijven.

Ge zoudt de plaatselijke mannen hier ook nooit genoeg kunnen betalen om er met één te trouwen. En wat blijkt? Zelfs de westerse mannen bedanken hoe langer hoe meer voor de eer.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Eerbare vrouwen hebben altijd op die manier hebben.

Ge zoudt de plaatselijke mannen hier ook nooit genoeg kunnen betalen om er met één te trouwen. En wat blijkt? Zelfs de westerse mannen bedanken hoe langer hoe meer voor de eer.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 14 augustus 2005 om 09:49.
Oud 14 augustus 2005, 09:37   #545
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Eerbare vrouwen hebben altijd op die manier hebben.

Ge zoudt de plaatselijke mannen hier ook nooit genoeg kunnen betalen om er met één te trouwen. En wat blijkt? Zelfs de westerse mannen bedanken hoe langer hoe meer voor de eer.
Net zoals ze bedanken voor de eer om een cultuur te aanvaarden, waar de gelijkheid tussen man en vrouw niet aanvaard wordt.

Want dat is het kernpunt van uw hele discussie: U weigert de vrouw als gelijkwaardig aan Uzelf te zien.
Nee voor U is een vrouw een horige, die voor het leven aan U gebonden is, in plaats van verbonden in alle vrijheid!
Dat is zonde, maar ok, U bent dan ook in een land gaan wonen waar dat blijkbaar de norm is.

Good for you, maar laat ons de keuze om de vrouw wél als gelijkwaardig te beschouwen?

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 09:45   #546
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
In jouw geval vrees ik inderdaad dat enkel ketenen en een kerker jouw probleem kunnen oplossen ... Volgens mij heb je dringend psychiatrische hulp nodig!
Dat is de techniek die de Soviet-Unie systematisch toepaste om lastige dissidenten het zwijgen op te leggen. Dat heeft de ineenstorting evenwel niet kunnen vermijden.

De beste manier om dit soort van taktieken tegenwoordig te contreren, is eigenlijk van moslim te worden, want daar heeft men schrik van, vooral omdat zij zo'n taktiek met bommen van antwoord dienen. In zekere zin beschermen de extremisten de rest van de moslims. Vandaar dat de rest van de moslims wijselijk niks wil zeggen over de extremisten.

Trouwens, ge zoudt dus met plezier uw eigen voorouders opsluiten en molesteren? Die dachten immers juist hetzelfde.
Oud 14 augustus 2005, 09:49   #547
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is de techniek die de Soviet-Unie systematisch toepaste om lastige dissidenten het zwijgen op te leggen. Dat heeft de ineenstorting evenwel niet kunnen vermijden.

De beste manier om dit soort van taktieken tegenwoordig te contreren, is eigenlijk van moslim te worden, want daar heeft men schrik van, vooral omdat zij zo'n taktiek met bommen van antwoord dienen. In zekere zin beschermen de extremisten de rest van de moslims. Vandaar dat de rest van de moslims wijselijk niks wil zeggen over de extremisten.

Trouwens, ge zoudt dus met plezier uw eigen voorouders opsluiten en molesteren? Die dachten immers juist hetzelfde.
Je maakt de verkeerde conclusie.

a. JOUW oplossing voor je maagdelijke vrouw is dat je ze in ketenen legt in de kerker.

b. MIJN oplossing voor jou is dat je dringend psychiatrische hulp gaat zoeken.

PS. bij nader inzicht krijg ik een lichtblauw vermoeden dat je "boeddhistische omgeving" in feite weldegelijk reeds zo'n psychiatrische inrichting zou kunnen zijn.
Dit is het enigste dat zo'n beetje "sense" aan je postings zou kunnen geven.
Mag je ook regelmatig buiten? Of beperkt je vrijheid zich tot een paar uurtjes per dag aan de gemeenschappelijke computer zitten?
Het alternatief is natuurlijk dat je ginder in Tibet een internetshop hebt geopend... lijkt me minder waarschijnlijk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by circe on 14-08-2005 at 10:53
Reason:

Citaat:

a. JOUW oplossing voor je maagdelijke vrouw is dat je ze in ketenen legt in de kerker.

b. MIJN oplossing voor jou is dat je dringend psychiatrische hulp gaat zoeken.

PS. bij nader inzicht krijg ik een lichtblauw vermoeden dat je "boeddhistische omgeving" in feite weldegelijk reeds zo'n psychiatrische inrichting zou kunnen zijn.
Mag je ook regelmatig buiten? Of beperkt je vrijheid zich tot een paar uurtjes per dag aan de gemeenschappelijke computer zitten?
Het alternatief is natuurlijk dat je ginder in Tibet een internetshop hebt geopend... lijkt me minder waarschijnlijk.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

b. MIJN oplossing voor jou is dat je dringend psychiatrische hulp gaat zoeken.[/size]
[/edit]

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2005 om 09:53.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 10:05   #548
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Nee voor U is een vrouw een horige, die voor het leven aan U gebonden is, in plaats van verbonden in alle vrijheid!
De betekenis van verbonden in alle vrijheid is mij niet volledig duidelijk. Ik heb ergens wel een vermoeden welke vrijheden ge bedoelt.

Citaat:
Dat is zonde, maar ok, U bent dan ook in een land gaan wonen waar dat blijkbaar de norm is.
Ok. Ik begrijp dat het teveel gevraagd is in de westerse cultuur, om via het huwelijk voor het leven gebonden te zijn. Die indruk had trouwens inderdaad al. Tussen haakjes, behalve in de westerse zedenverloedering, is dit overal elders inderdaad wel de norm.

Citaat:
Good for you, maar laat ons de keuze om de vrouw wél als gelijkwaardig te beschouwen?
Ik ben ervan overtuigd dat men inderdaad het experiment verder zal zetten. Dat stoort mij echt niet. Voor de lieve vrede, zou ik wel de moslims ontslaan van elke verplichting om daar aan mee te doen, als ge begrijpt wat ik bedoel.
Oud 14 augustus 2005, 10:12   #549
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Beste circe, ik heb geen enkele interesse om U persoonlijk aan te vallen. Laat ons akkoord gaan dat we niet akkoord gaan, ok?
Oud 14 augustus 2005, 10:12   #550
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
De betekenis van verbonden in alle vrijheid is mij niet volledig duidelijk. Ik heb ergens wel een vermoeden welke vrijheden ge bedoelt.
'Verbonden in alle vrijheid' wil zeggen dat beide partners bij elkaar blijven uit volledig vrije wil. Als het plots niet meer botert, moeten ze kunnen uit elkaar gaan. Dat geldt zowel voor de man �*ls voor de vrouw.

Citaat:
Ok. Ik begrijp dat het teveel gevraagd is in de westerse cultuur, om via het huwelijk voor het leven gebonden te zijn. Die indruk had trouwens inderdaad al. Tussen haakjes, behalve in de westerse zedenverloedering, is dit overal elders inderdaad wel de norm.
Ik begrijp ook dat het de norm is dat in die cultuur, die U zo geweldig vindt, de man mag 'rondsletten', want dat is een teken van mannelijke viriliteit?
De vrouw is gebonden: zij wordt gestenigd als er sprake is van overspel, maar de man gaat steeds vrijuit, tenzij hij zich van sociale klasse vergist!

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat men inderdaad het experiment verder zal zetten. Dat stoort mij echt niet. Voor de lieve vrede, zou ik wel de moslims ontslaan van elke verplichting om daar aan mee te doen, als ge begrijpt wat ik bedoel.
De moslim is niet verplicht om mee te doen. Hij is echter wel verplicht om de vrouw als gelijkwaardig te beschouwen, wil hij zich hier vestigen.
En van die plicht mag hij zeker niet ontslagen worden!

Oud 14 augustus 2005, 11:29   #551
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

En toen werd het heel opvallend stil van de kant van meneer Poupaert...

Oud 14 augustus 2005, 12:31   #552
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:

Ssschhht, stil,
em heeft een maagd in het vizier
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2005, 14:06   #553
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
'Verbonden in alle vrijheid' wil zeggen dat beide partners bij elkaar blijven uit volledig vrije wil. Als het plots niet meer botert, moeten ze kunnen uit elkaar gaan. Dat geldt zowel voor de man �*ls voor de vrouw.
... en de schatkist moet daar dan ook maar de rekening van betalen. Dat is dan wel one bridge too far.

Citaat:
Ik begrijp ook dat het de norm is dat in die cultuur, die U zo geweldig vindt, de man mag 'rondsletten', want dat is een teken van mannelijke viriliteit?
Dat wordt hier ook scheef bekeken. Er bestaat nogal wat sociale druk in dit opzicht.

Citaat:
De vrouw is gebonden: zij wordt gestenigd als er sprake is van overspel,
maar de man gaat steeds vrijuit, tenzij hij zich van sociale klasse vergist!
Ik herhaal. Ik heb geen mening over welke straf er voor welk misdrijf wordt uitgesproken. En zolang de rechten van de verdediging werden gerespecteerd, vind ik dat het vonnis maar moet worden uitgevoerd.

Citaat:
De moslim is niet verplicht om mee te doen. Hij is echter wel verplicht om de vrouw als gelijkwaardig te beschouwen, wil hij zich hier vestigen.
Toen de moslims zich in de jaren '60 in Belgie gevestigd hebben, was dit geen probleem, omdat de autochtone bevolking op dit vlak dezelfde meningen had.

Nu dat de autochtone bevolking zich aan het experiment van de zedenverloedering gewaagd heeft, moeten de moslims bijgevolg hun opvattingen ook maar veranderen.

Tussen haakjes, waarom werden niet maagdelijke kandidates van de lijst van huwelijkskandidates voor Prins Philippe geschrapt? Waarom moest Mathilde zo nodig als maagd het huwelijk intreden? Vindt U dan dat het koninklijke hof er ook verdachte meningen op nahoudt?

Citaat:
En van die plicht mag hij zeker niet ontslagen worden!
Het is nu wat te laat om Mathilde haar eer nog af te pakken, maar vindt U niet dat U best met het koninklijke hof begint, wat betreft niet-koshere opvattingen, alvorens de moslims terecht te wijzen voor juist hetzelfde?
Oud 14 augustus 2005, 14:07   #554
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
In dit tropisch klimaat doet iedereen een middagdutje. Ik heb de gewoonte dan ook maar geadopteerd
Oud 14 augustus 2005, 14:12   #555
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Kort samengevat: De vrouw mag eender welke straf ondergaan, maar de man wordt enkel scheef bekeken.

De mensen moeten, eens een huwelijk gesloten is, bij elkaar blijven, ook al loopt dat helemaal niet goed meer...

Ik heb het niet over zedenverloedering, ik heb het over het gelijkwaardigheidsprincipe. Dat zijn twee verschillende zaken.

En de laatste opmerking die U maakte negeer ik, omdat U mijn zinnen uit hun verband rukt!

Oud 14 augustus 2005, 14:15   #556
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ssschhht, stil,
em heeft een maagd in het vizier
Zonder serieus voorstel, dat ook nog door de familie aanvaard wordt, moet ge er wel afblijven.

Ondertussen zijn ze hier ook een beetje achterdochtig geworden ten aanzien van westerse mannen, omdat die van zo'n jongedame liever eerst hun vriendin willen maken; en daar gaan ze hier niet mee akkoord. Ofwel serieus, ofwel niet, en zeker geen tussentijds gefrunnik.

En dat zijn hier nog geeneens moslims!
Oud 14 augustus 2005, 14:29   #557
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Kort samengevat: De vrouw mag eender welke straf ondergaan, maar de man wordt enkel scheef bekeken.
Ik heb daar geen opvatting over.

Citaat:
De mensen moeten, eens een huwelijk gesloten is, bij elkaar blijven, ook al loopt dat helemaal niet goed meer...
De sociale druk werkt in die richting. En er is hier geen staatskas die het scheidingscircus financiert. Bijgevolg wordt er hier maar weinig gescheiden.

Als de man een ramp blijkt te zijn, dan gaat de vrouw terug naar haar eigen familie. Geven ze haar gelijk, dan mag ze blijven. De man lijdt dan ook serieus sociaal gezichtsverlies. Geven ze haar ongelijk, dan brengen ze haar gewoon terug naar haar man, zelfs tegen haar goesting.

Maar ja, met de uiteengevallen familiebanden in het westen, is zo'n systeem inderdaad ondenkbaar.

Citaat:
Ik heb het niet over zedenverloedering, ik heb het over het gelijkwaardigheidsprincipe. Dat zijn twee verschillende zaken.
De praktische toepassing van dit zogeheten gelijkwaardigheidsprincipe leidt klaarblijkelijk nogal snel tot zedenverloedering.

Ik ben de mening toegedaan dat de moslims het beste voor hebben met hun echtgenotes en dochters. En de regels die zij toepassen, zijn vooral in het belang van de vrouwen zelf. Die regels mogen op het eerste gezicht ongelijkwaardig lijken, maar het is het eindresultaat dat telt.

De westerse vrouw heeft zich daarentegen in een ellendige situatie gemanoeuvreerd.

The proof is in the pudding.

Citaat:
En de laatste opmerking die U maakte negeer ik, omdat U mijn zinnen uit hun verband rukt!
Tja. Als het koninklijke hof vindt dat een huwelijkskandidate maagd moet zijn, waarom mogen de moslims dat dan niet zo vinden?
Oud 14 augustus 2005, 14:32   #558
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de man een ramp blijkt te zijn, dan gaat de vrouw terug naar haar eigen familie. Geven ze haar gelijk, dan mag ze blijven. De man lijdt dan ook serieus sociaal gezichtsverlies. Geven ze haar ongelijk, dan brengen ze haar gewoon terug naar haar man, zelfs tegen haar goesting.
En vice versa?

Citaat:
Maar ja, met de uiteengevallen familiebanden in het westen, is zo'n systeem inderdaad ondenkbaar.
Hoe ziet dat eruit, zo'n uiteengevallen familieband?
Oud 14 augustus 2005, 14:35   #559
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Man en vrouw

Beste Ericpoupaert,

Je bent ervan overtuigd dat er een grondig verschil is tussen de rechten van de man en de rechten van de vrouw (er is wel een verschil : vive la différence !).
Man zijnde ben je daarvan een expert en ik stel je dan ook voor dat je beschouwingen maakt over je eigen aard, zeden, godsdienst en gewoontes en de vrouw toelaat voor zichzelf te spreken.

Je geliefkoosde onderwerp is "zedenverwildering", waarbij je de Islamietische
naties als voorbeeld stelt. Als er 1 natie is die met "zedenverwildering" te kampen heeft is het de enige "Islamietische Republiek" ter wereld nl. Iran
om slechts 1 voorbeeld te noemen : prostitutiebezoek bestaat daar niet meer,
nee men betaalt een "pooier" een som en kan dan middels een in de verdienste delende imam een huwelijk afsluiten dat men ca; 15 minuten later mits het door de shariah voorgeschreven ritueel van 3 x "ik verstoot je" uit te spreken terug kan ontbinden. Laten we mekaar geen mietje noemen : dat is prostitutie door de religie gesanctioneerd, weliswaar :maar prostitutie.

Moslimmannen willen niet met "Westerse sletten" trouwen ? Ik moet toch geen voorbeelden geven zeker ? Of denkt U dat dat allemaal schijnhuwelijken zijn.. Antwerpen loopt inmiddels vol van jongeren uit dergelijke "gemengde" huwelijken.. een groot gedeelte is overigens tot eer en glorie van Allah en zijn profeet Moslim (zelfs na een zedenverwilderende scheiding gebleven).

Mensen zijn mensen .. Religieus gezien zijn het bovendien zondaars, ik heb overigens het idee dat in dit leven sex zonde is maar men er zo veel men wil kan krijgen in het hiernamalls altijd al een wonderlijke opvatting gevonden..
Oud 14 augustus 2005, 14:58   #560
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Je bent ervan overtuigd dat er een grondig verschil is tussen de rechten van de man en de rechten van de vrouw
Waarom?

Citaat:
Als er 1 natie is die met "zedenverwildering" te kampen heeft is het de enige "Islamietische Republiek" ter wereld nl. Iran om slechts 1 voorbeeld te noemen
Ik ken Iran niet, en zeker niet in voldoende detail. Dat wordt dus moeilijk om daar iets over te zeggen.

Het bestaan van prostitutie wijst echter niet noodzakelijk op zedenverloedering. Men dient te kijken naar de meerderheid van de vrouwen, en wat die juist doen.

Citaat:
Moslimmannen willen niet met "Westerse sletten" trouwen ? Ik moet toch geen voorbeelden geven zeker ?
Ik heb ook geobserveerd dat er een groep van verwesterde (oorspronkelijk) moslimmannen bestaat. Ik heb echter de indruk dat de doorsnee moslimman eerder met een moslimvrouw trouwt, en desnoods één uit het thuisland laten overkomen. Dit kan worden nagegaan door eenvoudige telling.

Citaat:
Mensen zijn mensen .. Religieus gezien zijn het bovendien zondaars, ik heb overigens het idee dat in dit leven sex zonde is
Binnen het kader van het huwelijk lijkt mij sex nochtans een toegestane activiteit. Daarbuiten, wordt dat inderdaad in meerdere of in mindere mate problematisch. Soit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be