![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat zit ge natuurlijk ook voortdurend van de moslims te zeggen; vandaar dat die nogal kwaad reageren, nietwaar? Trouwens, zolang de schatkist het experiment kan blijven verder betalen, doe maar gerust voort, zou ik zeggen. Ik heb er ondertussen minder en minder last van. Het doel is er volledig van af geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De westerse sletten willen natuurlijk kunnen blijven rondsletten; en gaan daar dus nooit mee akkoord gaan. Hebt ge nog altijd niet door dat de ganse wereld de grootste minachting koestert voor de westerse sletten? Ze worden overal beschouwd als hoeren. De moslims hebben trouwens een nieuwe serie van specifieke scheldwoorden ontwikkeld om de westerse slet te beschrijven. Ge zoudt de plaatselijke mannen hier ook nooit genoeg kunnen betalen om er met één te trouwen. En wat blijkt? Zelfs de westerse mannen bedanken hoe langer hoe meer voor de eer.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 14 augustus 2005 om 09:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want dat is het kernpunt van uw hele discussie: U weigert de vrouw als gelijkwaardig aan Uzelf te zien. Nee voor U is een vrouw een horige, die voor het leven aan U gebonden is, in plaats van verbonden in alle vrijheid! Dat is zonde, maar ok, U bent dan ook in een land gaan wonen waar dat blijkbaar de norm is. Good for you, maar laat ons de keuze om de vrouw wél als gelijkwaardig te beschouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De beste manier om dit soort van taktieken tegenwoordig te contreren, is eigenlijk van moslim te worden, want daar heeft men schrik van, vooral omdat zij zo'n taktiek met bommen van antwoord dienen. In zekere zin beschermen de extremisten de rest van de moslims. Vandaar dat de rest van de moslims wijselijk niks wil zeggen over de extremisten. Trouwens, ge zoudt dus met plezier uw eigen voorouders opsluiten en molesteren? Die dachten immers juist hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. JOUW oplossing voor je maagdelijke vrouw is dat je ze in ketenen legt in de kerker. b. MIJN oplossing voor jou is dat je dringend psychiatrische hulp gaat zoeken. PS. bij nader inzicht krijg ik een lichtblauw vermoeden dat je "boeddhistische omgeving" in feite weldegelijk reeds zo'n psychiatrische inrichting zou kunnen zijn. Dit is het enigste dat zo'n beetje "sense" aan je postings zou kunnen geven. Mag je ook regelmatig buiten? Of beperkt je vrijheid zich tot een paar uurtjes per dag aan de gemeenschappelijke computer zitten? Het alternatief is natuurlijk dat je ginder in Tibet een internetshop hebt geopend... lijkt me minder waarschijnlijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2005 om 09:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vrouw is gebonden: zij wordt gestenigd als er sprake is van overspel, maar de man gaat steeds vrijuit, tenzij hij zich van sociale klasse vergist! Citaat:
En van die plicht mag hij zeker niet ontslagen worden! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Minister-President
|
![]() En toen werd het heel opvallend stil van de kant van meneer Poupaert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ssschhht, stil, em heeft een maagd in het vizier ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu dat de autochtone bevolking zich aan het experiment van de zedenverloedering gewaagd heeft, moeten de moslims bijgevolg hun opvattingen ook maar veranderen. Tussen haakjes, waarom werden niet maagdelijke kandidates van de lijst van huwelijkskandidates voor Prins Philippe geschrapt? Waarom moest Mathilde zo nodig als maagd het huwelijk intreden? Vindt U dan dat het koninklijke hof er ook verdachte meningen op nahoudt? Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Minister-President
|
![]() Kort samengevat: De vrouw mag eender welke straf ondergaan, maar de man wordt enkel scheef bekeken.
De mensen moeten, eens een huwelijk gesloten is, bij elkaar blijven, ook al loopt dat helemaal niet goed meer... Ik heb het niet over zedenverloedering, ik heb het over het gelijkwaardigheidsprincipe. Dat zijn twee verschillende zaken. En de laatste opmerking die U maakte negeer ik, omdat U mijn zinnen uit hun verband rukt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn ze hier ook een beetje achterdochtig geworden ten aanzien van westerse mannen, omdat die van zo'n jongedame liever eerst hun vriendin willen maken; en daar gaan ze hier niet mee akkoord. Ofwel serieus, ofwel niet, en zeker geen tussentijds gefrunnik. En dat zijn hier nog geeneens moslims! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de man een ramp blijkt te zijn, dan gaat de vrouw terug naar haar eigen familie. Geven ze haar gelijk, dan mag ze blijven. De man lijdt dan ook serieus sociaal gezichtsverlies. Geven ze haar ongelijk, dan brengen ze haar gewoon terug naar haar man, zelfs tegen haar goesting. Maar ja, met de uiteengevallen familiebanden in het westen, is zo'n systeem inderdaad ondenkbaar. Citaat:
Ik ben de mening toegedaan dat de moslims het beste voor hebben met hun echtgenotes en dochters. En de regels die zij toepassen, zijn vooral in het belang van de vrouwen zelf. Die regels mogen op het eerste gezicht ongelijkwaardig lijken, maar het is het eindresultaat dat telt. De westerse vrouw heeft zich daarentegen in een ellendige situatie gemanoeuvreerd. The proof is in the pudding. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#559 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Ericpoupaert,
Je bent ervan overtuigd dat er een grondig verschil is tussen de rechten van de man en de rechten van de vrouw (er is wel een verschil : vive la différence !). Man zijnde ben je daarvan een expert en ik stel je dan ook voor dat je beschouwingen maakt over je eigen aard, zeden, godsdienst en gewoontes en de vrouw toelaat voor zichzelf te spreken. Je geliefkoosde onderwerp is "zedenverwildering", waarbij je de Islamietische naties als voorbeeld stelt. Als er 1 natie is die met "zedenverwildering" te kampen heeft is het de enige "Islamietische Republiek" ter wereld nl. Iran om slechts 1 voorbeeld te noemen : prostitutiebezoek bestaat daar niet meer, nee men betaalt een "pooier" een som en kan dan middels een in de verdienste delende imam een huwelijk afsluiten dat men ca; 15 minuten later mits het door de shariah voorgeschreven ritueel van 3 x "ik verstoot je" uit te spreken terug kan ontbinden. Laten we mekaar geen mietje noemen : dat is prostitutie door de religie gesanctioneerd, weliswaar :maar prostitutie. Moslimmannen willen niet met "Westerse sletten" trouwen ? Ik moet toch geen voorbeelden geven zeker ? Of denkt U dat dat allemaal schijnhuwelijken zijn.. Antwerpen loopt inmiddels vol van jongeren uit dergelijke "gemengde" huwelijken.. een groot gedeelte is overigens tot eer en glorie van Allah en zijn profeet Moslim (zelfs na een zedenverwilderende scheiding gebleven). Mensen zijn mensen .. Religieus gezien zijn het bovendien zondaars, ik heb overigens het idee dat in dit leven sex zonde is maar men er zo veel men wil kan krijgen in het hiernamalls altijd al een wonderlijke opvatting gevonden..
![]() |
#560 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het bestaan van prostitutie wijst echter niet noodzakelijk op zedenverloedering. Men dient te kijken naar de meerderheid van de vrouwen, en wat die juist doen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |