![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hier kan ik feitelijk ook het volgende ei kwijt :
In moslimlanden, onder de sharia, zijn niet-moslims ook geassimileerd in de moslim-maatschappij, MAAR ze mogen hun godsdienst niet luidop en openlijk belijden, ze mogen geen kerkklokken luiden, geen nieuwe religieuze gebouwen zetten, geen huizen bezitten die hoger zijn dan die van hun moslim-buurman, ze moeten zich qua kledij aan de moslim-richtlijnen houden (anders geven ze aanstoot), ze worden meestal uitgesloten van hogere posten, ze moeten volgens de koran een speciale belasting betalen om gedoogd te worden, ze mogen geen moslim-vrouwen huwen, ... Al deze richtlijnen zijn letterlijk terug te vinden in koran en/of hadieths...en worden dus ook zo toegepast... Wanneer gaan de laatste gesloten ogen eindelijk open ? Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien de Moslims zich hier aanpassen - net zoals trouwens de andere buitenlanders - dan heb ik met hen geen enkel probleem. Onder aanpassen versta ik bijvoorbeeld het naleven van de wetten, aanvaarden van onze cultuur, ...
|
![]() |
![]() |