Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2003, 20:18   #41
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Racisme zit in ieder van ons. Het is een gevecht dat ieder van ons alle dagen moet leveren tegenover zijn/haar eigen oerdriften. Xenofobie, onverdraagzaamheid, haat tegenover alles en iedereen die afwijkt van ons persoonlijk instinctief 'ideaal' model, en dat is helaas een natuurlijk gegeven, dat ons al honderdduizenden jaren wordt doorgegeven van het ene mensengeslacht op het andere.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Mooie tekst van the PianOla, gaat recht naar het hart.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Er zit inderdaad een grote waarheid in de tekst van Piano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amexx
Inderdaad een goede tekst van Piano deze keer.
Ge ziet hé Piano, als het goed is zeggen we het ook.

Waar gaan we dat trouwens schrijven, een topic van thePiano die positief commentaar krijgt van "de vijand".
Eigenlijk zou ik daar nu redelijk verontrust moet door worden, waar ik ergens iets verkeerd heb gezegd ofzo 8)

Citaat:
En zijnen topic over Dyab Abou Jahjah die zich ontmaskert was eigenlijk ook niet slecht...

Wat zou die Piano eigenlijk gegeten hebben dat hij zo redelijk begint te worden jongens?
Vanavond bedoel je? Nasigoreng met omelet en boerebrood en een frisse pint erbij
Oud 30 juni 2003, 20:45   #42
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Onze dominante heer antwoordt niet meer... Hij mag niet meer internetten van zijn mamaa zeker?
Het antwoord is natuurlijk niet eenduidig. Het ene ras zal door vermenging degraderen, het andere zal zich verbeteren. Ik zal dat wel eens uiteenzetten.

En ik ben niet dominant, mijn ideologie is dat wel. Binnenkort is politics.be een forum voor gelijkgezinden. Bekeren is dus de boodschap. De NiVeAanse staatsnationalisten gaan als eerste voor de bijl.
Ik zal oefenen in het in vlammen opgaan
Oud 30 juni 2003, 20:47   #43
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Ik sta voor alles open hoor maar vermits die stellingname vooral uit rechtse hoek hier komt stel ik de vraag eerst aan hen.
Extreem-rechtse. Hou es op met rechts en extreem-rechts gelijk te schakelen allemaal. Dank u vriendelijk!
Oud 30 juni 2003, 20:49   #44
Tantist

Standaard

Citaat:
Vanavond bedoel je? Nasigoreng met omelet en boerebrood en een frisse pint erbij
Nazi Göring?
Oud 30 juni 2003, 21:05   #45
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Allez, kom nu,
Stel dat ik me laat leiden door het gedachtengoed van scheiding der rassen of geloofsgemeenschappen of wat dan ook dat onder "cutuur" valt zou aansluiten. Ik sta voor alles open hoor maar vermits die stellingname vooral uit rechtse hoek hier komt stel ik de vraag eerst aan hen. Eerst en vooral zou ik het wel fijn vinden moest dit een oplossing bieden voor allerlei culturele conflicten. Maar kom ik ga ervan uit dat men dat als oplossing ziet. Op welke basis ga je de geografische gebieden verdelen? Waarmee ga je bij de toewijzing rekening houden? Ga je dit doen op basis van een ras (specifieke uiterlijke kenmerken) of op basis van geloof? Hoever ga je terug in de geshiedenis om dat te bepalen? Kan iemand mij uitleggen waarom de Sioux, de Ceyennes, de Apaches en dergegelijke geen beschikkingsrecht over hun gebied mogen hebben en bv de joden wel.
Riehl beschreef een volk aan de hand van de 4 S'en: Siedlung (grondgebied), Sitte (geschiedenis), Sprache (taal) en Stamm (afstamming).

Citaat:
Ik ben zeker geen geschiedkundige maar ik meen wel begrepen te hebben dat veroveringen en migraties iets van alle tijden is en dat niet altijd de beste wint is ook niet nieuw onder de zon
In Dietsland immigreerden volksstammen van de Arische familie. Aldus is een nieuw Arisch volk ontstaan. De linkse internationalisten willen door de multiculturele samenleving ons volk ontwortelen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 21:05   #46
thePiano

Standaard

Citaat:
[size=5]En ik ben niet dominant, mijn ideologie is dat wel. Binnenkort is politics.be een forum voor gelijkgezinden. Bekeren is dus de boodschap.[/size]
Dat doet me echt plezier Eichmann, om dit opbeurend nieuws van je te vernemen. 8)

Heb je daar een hidden agenda voor, om hier je virtuele genocide op dit forum uit te voeren, of ga je het iets subtieler doen, en gans België zonder electriciteit zetten, om aldus alle computers tegelijk uit te schakelen?

Op de cartoon: de handlangster van Eichmann schakelt de oppositie uit op het internet:
Oud 30 juni 2003, 23:01   #47
De Echte Marokkaan
Vreemdeling

De Echte Marokkaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ze de aap aan de bloemen lieten ruiken, vrat hij ze op (Georgisch spreekwoord)
Zijn er apen in Georgië?
De Echte Marokkaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 23:03   #48
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De echte marrokkaan
Citaat:
Toen ze de aap aan de bloemen lieten ruiken, vrat hij ze op (Georgisch spreekwoord)
Zijn er apen in Georgië?
Nu komt de aap uit de mouw! Oh wacht, zijn er apen in Belgie? (kom, ge moet er hem maar inkoppen nu)
Oud 30 juni 2003, 23:28   #49
De Echte Marokkaan
Vreemdeling

De Echte Marokkaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Oh wacht, zijn er apen in Belgie?
ik praat met eentje!
(u legt de bal mooi waar ik hem hebben wil. )
De Echte Marokkaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 23:36   #50
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De echte marrokkaan
Citaat:
Zijn er apen in Georgië?
Nu komt de aap uit de mouw! Oh wacht, zijn er apen in Belgie? (kom, ge moet er hem maar inkoppen nu)
Over welk apenland hebben we het nu?
Oud 1 juli 2003, 03:33   #51
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Extreem-rechtse. Hou es op met rechts en extreem-rechts gelijk te schakelen allemaal. Dank u vriendelijk!
Ik stel die niet gelijk, ik ken echter weinig rechtsen die multicultuur wel zien zitten, ook geen gematigde rechtsen.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2003, 20:39   #52
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
[size=5]En ik ben niet dominant, mijn ideologie is dat wel. Binnenkort is politics.be een forum voor gelijkgezinden. Bekeren is dus de boodschap.[/size]
Dat doet me echt plezier Eichmann, om dit opbeurend nieuws van je te vernemen. 8)

Heb je daar een hidden agenda voor, om hier je virtuele genocide op dit forum uit te voeren, of ga je het iets subtieler doen, en gans België zonder electriciteit zetten, om aldus alle computers tegelijk uit te schakelen?

Op de cartoon: de handlangster van Eichmann schakelt de oppositie uit op het internet:
Heeft er al iemand Eichmann terug gezien want ik begin mij eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken over die man. Misschien heeft hij zich wel geëlectrocuteerd? Zou jammer zijn
Oud 1 juli 2003, 20:42   #53
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Ik denk eerder dat extremisme in ieder van ons zit. De drang om z'n eigen ideeen als de beste te aanzien, zich niet open te stellen voor andere ideeen, en extremisme uit zich dan ook in het opleggen van die ideeen aan anderen op een gewelddadige manier... Maar daar kan ieder van ons wel, als men over het nodige verstand beschikt, zich tegen verzetten door z'n eigen ideeen te relativeren.
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2003, 20:49   #54
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ik denk eerder dat extremisme in ieder van ons zit. De drang om z'n eigen ideeen als de beste te aanzien, zich niet open te stellen voor andere ideeen, en extremisme uit zich dan ook in het opleggen van die ideeen aan anderen op een gewelddadige manier... Maar daar kan ieder van ons wel, als men over het nodige verstand beschikt, zich tegen verzetten door z'n eigen ideeen te relativeren.
Dat is een contradictio in terminis jouw redenering.

Extreem is juist een relatief begrip. Je bent extreem als je opvattingen meer in de één of de andere manier van het gemiddelde afwijken.

Het is dan ook logisch geredeneerd onmogelijk dat iedereen extremistisch zou kunnen zijn.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2003, 20:54   #55
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Heeft er al iemand Eichmann terug gezien want ik begin mij eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken over die man. Misschien heeft hij zich wel geëlectrocuteerd? Zou jammer zijn
Geef het maar toe! Jullie zouden mij ALLEMAAL missen.

Slaap gerust op uw beide oren. Dag en nacht zal ik mij inspannen om jullie kennis bij te brengen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2003, 21:03   #56
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Geef het maar toe! Jullie zouden mij ALLEMAAL missen.

Slaap gerust op uw beide oren. Dag en nacht zal ik mij inspannen om jullie kennis bij te brengen.
Dan ga je toch nog dikwijls Côtelette �* la Breydel moeten eten zelle
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be