![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() maak je eigen dat maar wijs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In slachthuizen wordt er op een rituele manier geslacht door moslims.
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() och , die goeie perfecte Vlamingen toch, wat zever wij nu weer
![]() volledig pijnloos ![]() ![]() http://www.gaia.be/nl/transportscript.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Juist , ja , moslims en Walen , beide vreemdelingen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat een woord "barbaars", jongens toch. Ben jij zelf 1 van die linkies misschien? Of gewoon een hypocriete carnivoor?
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() SCHITTEREND ik herinner mij levendig de kippenfokkerij nabij mijn ouderlijke thuis (te VLAANDEREN). Zelden zo'n miserie gezien. De ratten amuseerden zich rot. Ik eet nog altijd niks anders dan biologische kip en eieren.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die vlamingen waar jij altijd zo lyrisch kan over doen, willen dagelijks hun stuk vlees op hun bord. De "kwaliteit" vd productieketting "dier -> slachthuis -> beenhouwer laat hen siberisch koud.
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Bij de Jantjes komt dat van de onze lieve Heere , zoals dat van Jezus en de viskes, we moeten dat begrijpen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Hormonenmaffia is trouwens ook niets dan een hersenspinsel van al wie maar een beetje kritiek op Utopia Flandria durft te hebben.
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, Karel Van Noppen joeg op spoken.........
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 januari 2006 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het slachten van dieren daar ben ik niet tegen, enkel de provocerende manier van moslims,joden(ritueel slachten) daar ben ik tegen dat hoeft toch echt niet hé
![]() |
#136 |
|
![]() bestaat die kippenfokkerij nu nog en is ze nog altijd zo belabberd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus de gedachte en intentie alleen al maakt van ons zo betere slachters als die moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat voor iets hebben ze hier weer binnengelaten? Ik sleur het ei niet uit de kip hoor, ik geef ze zelfs geen pilletjes om het ei te laten afvloeien, en er zit al helemaal geen kippetje in, al laat ik het 2 jaar onder een broedlamp liggen, er komt niets uit...
Als ik je posts zo lees vraag ik me wel af of het niet weer een of ander nepprofiel is...
![]() |
#139 |
|
![]() Nope, de stijgende verkoop van biologisch vlees is daar het bewijs van. En de inspectie van de geboorte van het dier tot in het slachthuis is hier nog altijd één van de strengste. Wat wel absurd is, is het feit dat bv ons varkensvlees geëxporteerd wordt naar China omdat het daar duurder kan worden verkocht en dat wij hier ribbetjes eten van spaanse varkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je zegt: het slachten van dieren daar ben ik niet tegen... Dus dieren gewoon behandelen als marchandise en niet stil staan bij hun dood...daar ben jij voor. De ritulele slachting die bij de dood heel wat betekenissen bijsleurt, dus eigenlijk verklaart waarom het dier dood moest. Daar ben jij dus tegen. Dus dieren slachten ver weg, in fabrieken, zodat niemand nog doorheeft hoe het er aan toe gaat, daar ben jij voor. En dieren slachten vlak voor de ogen van de consumenten zodat ze weten waar dat vlees vandaan komt en hoe het eraan toe gaat, daar ben jij dus tegen. Ik dacht het wel: jij bent voor stompzinnigheid, en tegen diepzinnigheid. |
|
![]() |
![]() |