![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Cocaïne in Europees parlement
Een Duitse televisiezender heeft sporen van cocaïne gevonden in de toiletten en andere publieke plaatsen van het Europees parlement in Brussel. De gevonden hoeveelheden zijn voldoende groot om te veronderstellen dat iemand ze heeft binnengebracht om te gebruiken. Volgens een woordvoerder zijn er geen problemen met cocaïneverslaving in het parlement. Met het onderzoek wilde de Duitse televisiezender aantonen dat er meer cocaïne wordt gebruikt dat algemeen wordt aangenomen. (Het Nieuwsblad 16/07/2005) Ik studeer journalistiek en schrijf een eindwerk over de cocaïnegebruiker van vandaag. Volgens een Europese studie was het cocaïnegbruik nog nooit zo hoog. Coke is sexy en hip. Niet alleen showbizzsterren (recent nog Kate Moss), maar blijkbaar ook politici en andere topfiguren kiezen voor het witte poeder. Hoe zit het in Vlaanderen? Zijn er mensen die hun verhaal kwijt willen (of dat van een ander ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() coke is gewoon wat ik noem te lekker
het veraderlijke eraan is vooral dat je er geen kater van hebt je kan dus blijven doorgaan er zijn geen waarschuwingssignalen tot het te laat is .... in feite heeft moeder natuur het voorzien als plaatselijk verdovingsmiddel waar het zijn gelijke niet in kent.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het is sexy omdat het verboden is.
Hetzelfde met verkrachitingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dus als Coke&Verkrachten NIET verboden was, zou men (de gebruikers/daders) het minder leuk vinden?Ik ben daar niet zeker van.In nederland is cannabis bvb. toegelaten, en toch word het daar veel gerookt.????!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve Balkenende !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de Mandeville al zei:
Private vices, Public Benefits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coke wordt al jaar en dag gebruikt in middens waar hoge druk is.
Ik weet niet of men in het parlement last heeft van hoge werkdruk, maar ach op die manier kan men de schijn ook ophouden natuurlijk. Ook in beursmiddens is het zeer gebruikelijk trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() In ieder geval lopen de gebruikers ervan rond als zombies en langdurig gebruik leidt ogenschijnlijk tot een voddenbolbestaan.
Het zijn veelal lamlendige défaitisten en déprimensen in spé die de realiteit niet meer aan kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Welke realiteit nu weer?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Neen, mijn beste, dat zijn geen cocaïnegebruikers; dat zijn vooral alcoholgebruikers... U weet wel: die harddrug die deel uitmaakt van ons dagelijks leven en waar geen haan naar kraait.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap niet echt waarom men in het Europees parlement drugs nodig heeft. Die heeft men nodig om de werkelijkheid te ontlopen en het lijkt me sterk dat iemand in het EP echt last heeft van werkelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Cocaïne wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen".
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() D�*t kan het natuurlijk ook zijn...
![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toekomst, zelfs. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() 'Cokeheads' zijn gewoon heel irritante mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Het gaat hier niet over "drugs", het gaat over "cocaïne" en dat wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen"; dat wordt vooral gebruikt om alert te blijven.