Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2006, 11:32   #41
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als ik hoor wat ze op de nieuwjaarsreceptie allemaal ten berde gaven, dan begrijp ik dat u niet anders kunt dan wanhopig verder koortsen om toch maar uw schijnpartijtje wat te vergoeilijken. Terwijl elke partij, zelfs de PS, op de nieuwsflashes met geen woord repte over het VB, was het weer Spirit die maar daar over kon dazen. VB, VB, VB, ziehier het programma van de omhooggevallen partij die niet bestaat om het land te regeren, maar die, bij gebrek aan alternatieven, het VB zal bevechten. Kies dus Spirit, u weet wat u er kan van verwachten. De dertig partijleden waren speciaal bijeengekomen om het ons te vertellen.
Iedere helder denkende mens zou moeten beginnen beseffen dat de meerderheid van de bevolking al spontaan begint te kokhalzen bij het aanschouwen van alweer zoveel anti-politiek.
Is dit het humor jaar van het VB? Zelf geen klop uitsteken dan het ridiculiseren en beschimpen van ons democratische instellingen, van vreemdelingen, van alles wat los én vast zit en dan zeggen dat een regeringspartijtje aan anti-politiek doet? Geestig hoor!

Citaat:
Zelfs u...getuige de steeds aangroeiende zwerm topics die u hierover opent. Waarover zou u trouwens iets anders moeten openen?
Wie mijn manifest leest, www.ericferemans.be zal zelf wel inzien dat ik iets anders doe dan mij met het VB bezig houden, het VB wordt er trouwens niet anders in beschreven dan hoe het mogelijk zou zijn (zeer voorwaardelijk) om er mee samen te werken! Ook anti-politiek zeker. Man toch, man

Citaat:
Het gaat hem er trouwens niet om alle islamieten over één kam te scheren, het gaat er om de islam te mogen wantrouwen. Zoals in nazi-Duitsland niet iedere Duitser een potentiële nazistische moordenaar was, zo is niet iedere moslim een potentiële mohammedaanse moordenaar.
De subtiliteit ervan is niet die van een vliegenstrontje op een rosbief maar van een olifantendrol op een gebakje.
Het was waarschijnlijk niet nodig in Duitsland om in te zien dat niet alle Joden een potentiële moordenaar waren. Het was vooral nodig om toen in te zien dat de nazi's dat niet waren. Nou moe: deze kan tellen als sofismo numero uno. Moest het niet zo gek zijn het zou plezant zijn.
Het is geen fobie meer het is schizofrenie geworden, de ziekte van het VB.

Citaat:
Toch is de islam, als religieus, politiek, sociaal en intolerant racistisch systeem een bedreiging voor onze vrije samenleving. En wie dat niet ziet, kan inderdaad niet anders dan loze kreten slaken in de trend van "een miljoen neo-nazi's in België, dat is een ramp meneer!"
ah: plots zijn alle islamieten een gevaar, maar dan niet omdat ze mensen zijn maar omdat ze islamieten zijn? Hun systeem is een gevaar en dus mag je hen zwart maken? Een nieuwe godsdienstoorlog voorbereiden is iets anders dan vreemdelingenhaat prediken?
Het is om je te bescheuren: hypocrieten aller landen verenigt u...
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 11:40   #42
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Begerige handjes van dat geld weg, Feremans! Het is uw geld niet!

(Mooie verspreking overigens, dat legaat )
Zeg, paljaske, spijtig dat we niet kunnen schrijven met de hand op het internet: In plaats van dan enige zinvolle repliek te geven op de inhoud van teksten, en deze te verleggen naar de spelfouten, zou je dan ook nog kunnen beginnen over de vorm van de letters. Dit zou nog minder zinvol zijn.
Maar als je het plezant vindt: doe rustig voort, het doet geen pijn en het valt steed meer op dat er geen antwoorden zijn op de argumenten die ik aanhaal.
Dat bewijst je machteloos meer dan ik het zou kunnen doen: tegen domheid is inderdaad geen kruit gewassen
Oud 16 januari 2006, 11:44   #43
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
[Opgewonden opmaak in rode, vette en grote letters tot normale proporties teruggebracht]

U meet zich bevoegdheden aan die u helemaal niet heeft, meneer Feremans. Dat noemt men machtsusurpatie.

U "moet" helemaal niemand subsidiëren, de belasting betalende burgers van dit land doen dit. Doet u maar niet alsof dat subsidiegeld van u of uw partijtje is, zodat u kan bepalen wie er recht op heeft en wie niet.

Dat geld is van de burger die een stem uitgebracht, en krachtens die stem moet het automatisch doorgesluist worden aan de partij waarvoor het bedoeld is. Elke afwijking daarop is een poging om de democratische structuren te nekken, en de partijen die de soevereine burger verkiest te dwingen in de dwangbuisvisie van een kleine elite.
Dit is niet de eerste keer dat deze terechte opmerking wordt gemaakt. Het eigenaardige is dat, iedere keer deze terechtwijzing wordt gedaan, er ofwel een strale negering van, ofwel een diplomatische kronkeling rondom bovengenoemde wordt beoefend!
In zijn niet te stuiten euforische opmars, die volgens mij slechts bij de volgende verkiezingen tot staan zal worden gebracht, lijkt Feremans de perfecte politicus. Hij ziet het niet, hij hoort het niet, hij ratelt maar door in de hoop dat we uiteindelijk zullen vergeten wat we wilden opwerpen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 11:49   #44
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Zeg eens Eric...

Wat als de wetgevende kamers morgen bij wet zouden beslissen om het VB formeel te verbieden, haar eigendommen en middelen verbeurd te verklaren, haar leden de politieke rechten te ontnemen voor een periode van 10 jaar?

Dat zou toch een heel stuk eenvoudiger zijn dan het schijnheilig gedoe dat we nu al ettelijke jaren over ons heen krijgen? Dat zou er toch voor gezorgd hebben dat we niet opgezadeld zouden zitten met die schaamteloze designer-wetgeving? Dat zou het verkrachten, resp. prostitueren van de rechterlijke macht toch overbodig gemaakt hebben?

Het zou enkel duidelijk gemaakt hebben dat de huidige meerderheid geen democratische reflex heeft, dat ze betweterig is en minstens even intolerant als de RKK tijdens de contra-reformatie. Het zou enkel duidelijk hebben gemaakt dat de toch zo deftige democraten in feite slechte verliezers zijn.

Fraai zou het niet zijn, maar tenminste wel eerlijk.
Wat we nu zien is absoluut niet mooi, maar al evenmin eerlijk...

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 11:50   #45
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
ah: plots zijn alle islamieten een gevaar, maar dan niet omdat ze mensen zijn maar omdat ze islamieten zijn? Hun systeem is een gevaar en dus mag je hen zwart maken? Een nieuwe godsdienstoorlog voorbereiden is iets anders dan vreemdelingenhaat prediken?
Welneen, onnozele hals, die één miljoen Vlaams Belang-stemmers, die zijn een gevaar!

PS: Dit weekend gelezen wat er in de Morgen stond (links gazetje) over de moordaanslag op de paus?
Citaat blz. 14:
"Het complot was uitgewerkt in Teheran, met de volledige instemming van ayatollah Ruholla Khomeini. De moord op de paus had de openingszet moeten zijn voor de jihad, een heilige oorlog tegen het Westen en datgene wat Khomeini zag als decadente westerse waarden, geodgekeurd door de christelijke kerk. Kortom, Agça duikt hier op als een soort voorloper van de huidige moslimterroristen van Al-Qaeda".

Maar neen, hun systeem is nog nooit een gevaar geweest, en godsdienstoorlogen worden alleen maar uitgelokt door Vb-stemmers. Wie is hier de hypocriet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 16 januari 2006, 11:53   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

[quote=ericferemans;1510074]
Citaat:

Verhofstadt loopt toch ook niet zo hoog op met de islamieten hoor, maar daar horen we u niets over zeggen.

Letterlijk uit het tweede Burgermanifest van Guy Verhofstadt (1992): “De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is.
... Is de zaak Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?”
... "De islam is in wekelijkheid niet alleen een godsdienst maar ook een ideologie, een sociaal-politieke leer. In wezen verschilt die toestand niet van het communisme dat aan de samenleving een bepaalde morele code en een manier van leven wou opleggen."
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 11:58   #47
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

[quote=ericferemans;1510074]
Citaat:
Is dit het humor jaar van het VB? Zelf geen klop uitsteken dan het ridiculiseren en beschimpen van ons democratische instellingen, van vreemdelingen, van alles wat los én vast zit en dan zeggen dat een regeringspartijtje aan anti-politiek doet? Geestig hoor!
Een regeringspartijtje? Tja, als je dat marginaal, profiterend aanhangsel van Spa zo ziet...
Mijn definitie van een democratisch regeringspartijtje is wel iets anders.

En die democratische instellingen worden constant met de voeten getreden door uw eigen zever. U antwoordt alweer niet op Egidius.
Hetgeen u hierna stelt:
Maar als je het plezant vindt: doe rustig voort, het doet geen pijn en het valt steed meer op dat er geen antwoorden zijn op de argumenten die ik aanhaal.
Dat bewijst je machteloos meer dan ik het zou kunnen doen: tegen domheid is inderdaad geen kruit gewassen

is kinderpraat! Wie denkt u hiermee te vangen?
De stelling van Egidius blijft open. Waarom antwoordt u niet ipv de slechte verliezer in u bloot te geven?

Laatst gewijzigd door Nierika : 16 januari 2006 om 11:59.
Oud 16 januari 2006, 12:25   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericfreremans
Het was waarschijnlijk niet nodig in Duitsland om in te zien dat niet alle Joden een potentiële moordenaar waren. Het was vooral nodig om toen in te zien dat de nazi's dat niet waren. Nou moe: deze kan tellen als sofismo numero uno. Moest het niet zo gek zijn het zou plezant zijn.
Het is geen fobie meer het is schizofrenie geworden, de ziekte van het VB.
Ik vrees dat Eric in al zijn bloeddorstigheid hier volkomen de pointe gemist heeft. Het gaat in het voorbeeld van Nierika nl. niét over de Joodse bevolkingsgroep in de jaren dertig van vorige eeuw. Het gaat hem over de nazi-ideologie die evenmin mocht bekritiseerd worden toen als het islamisme nu! Ook toen werd de grote meerderheid van de Duitsers monddood gemaakt, net zoals nu de meerderheid van de Vlamingen monddood moet worden gemaakt.
Vraag blijft wie deze keer zal kwelen "wir haben es nicht gewusst". De Freremansen van deze wereld?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 12:51   #49
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In plaats van dan enige zinvolle repliek te geven op de inhoud van teksten, en deze te verleggen naar de spelfouten, zou je dan ook nog kunnen beginnen over de vorm van de letters.
De essentie blijft, zoals zo vaak, zonder repliek:

Citaat:
Begerige handjes van dat geld weg, Feremans! Het is uw geld niet!
en

Citaat:
U "moet" helemaal niemand subsidiëren, de belasting betalende burgers van dit land doen dit. Doet u maar niet alsof dat subsidiegeld van u of uw partijtje is, zodat u kan bepalen wie er recht op heeft en wie niet.

Dat geld is van de burger die een stem uitgebracht, en krachtens die stem moet het automatisch doorgesluist worden aan de partij waarvoor het bedoeld is. Elke afwijking daarop is een poging om de democratische structuren te nekken, en de partijen die de soevereine burger verkiest te dwingen in de dwangbuisvisie van een kleine elite.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 13:18   #50
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
het valt steed meer op dat er geen antwoorden zijn op de argumenten die ik aanhaal.
Het valt mij anders op dat je niet heb kunnen uitleggen waarom jij, of de SPa, of politiek benoemde magistraten in de RvS moet beslissen over wat er met dat belastingsgeld van die één miljoen "fascisten" moet gebeuren.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 13:40   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Het valt mij anders op dat je niet heb kunnen uitleggen waarom jij, of de SPa, of politiek benoemde magistraten in de RvS moet beslissen over wat er met dat belastingsgeld van die één miljoen "fascisten" moet gebeuren.
RVS die bovendien voor de helft uit Franstaligen bestaat.
Oud 16 januari 2006, 14:20   #52
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
RVS die bovendien voor de helft uit Franstaligen bestaat.
En potvissen? Hoe kan je nu zo'n zever vertellen: is het gerecht in Belgie corrupt omdat er Walen inzitten? Is dat geen xenofobie?
Oud 16 januari 2006, 14:31   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind het altijd enorm grappig, hoe de zelfverklaarde democraten, verdedigers van de democratie alles uit de kast halen, om op een wijze, die zo door Goebels bedacht had kunnen zijn, een ondemocratisch regime in het zadel te houden, en bovendien een totaal ondemocratische zelf totalitaire godsdienst, die het vrije denken van haar volgelingen totaal onmogelijk maakt te verdedigen.

Ik vind het enorm grappig, maar tegelijkertijd treft het mij eigenlijk ook wel een beetje. Ik kan niet geloven, dat mensen die zeggen goede bedoelingen te hebben zich tot dergelijke laag bij de grondse schelmenstreken durven verlagen. Ofwel zijn ze totaal verblind door haat of valse propaganda ofwel zijn ze zelf potentiele meelopers van figuren als Pol Pot, Joske Stalin en Dolfke Hitler.

Leer nu toch eens eindelijk met open vizier strijden en uw vijand recht in het gezicht te kijken, ipv alle mogelijke vuile truken uit te halen om hem toch maar niet op het strijdtoneel te zien verschijnenen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 14:36   #54
boerenverstand
Parlementsvoorzitter

boerenverstand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En potvissen? Hoe kan je nu zo'n zever vertellen: is het gerecht in Belgie corrupt omdat er Walen inzitten? Is dat geen xenofobie?
In elk geval is duidelijk dat wie mee in het establishment zit, wel wat kan "forceren".
Wat met de KBC-klanten, verjaring ,allemaal wat dubieus...
Wat met Beaulieu, dreigt te verjaren....
Enkele jaren geleden, geknoei met de gewestplannen, helaas verjaard...

Er valt altijd wel wat te ristelen bij justitie.
Aangezien VB een mestkever is in dit geheel krijgen zij de volle laag.
Een wet wordt op hun maat in snelvaart gemaakt en gestemd en dan maar zagen dat ze veroordeeld zijn...
Kortom het gaat er niet fair aan toe, het feit van veroordeling maakt géén indruk meer..
Blijkbaar heeft men nog niet door dat men iets aan de oorzaken van de malcontentheid van de vlaming moet doen .
Alle problemen rond francophonen/vreemdelingen (core-business VB) worden met de dag duidelijker.
Ik bekijk zonet een programma over de overlast van Antillianen in Nederland.....wat daar allemaal gezegd werd.....daar zijn de uitspraken van VB nog klein bier tegen.
Trouwens waarom komen al de Araben naar Antwerpen vanuit Nederland.
Blijf maar schieten op de messenger !
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:10   #55
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik vind het altijd enorm grappig, hoe de zelfverklaarde democraten, verdedigers van de democratie alles uit de kast halen, om op een wijze, die zo door Goebels bedacht had kunnen zijn, een ondemocratisch regime in het zadel te houden, en bovendien een totaal ondemocratische zelf totalitaire godsdienst, die het vrije denken van haar volgelingen totaal onmogelijk maakt te verdedigen.

Ik vind het enorm grappig, maar tegelijkertijd treft het mij eigenlijk ook wel een beetje. Ik kan niet geloven, dat mensen die zeggen goede bedoelingen te hebben zich tot dergelijke laag bij de grondse schelmenstreken durven verlagen. Ofwel zijn ze totaal verblind door haat of valse propaganda ofwel zijn ze zelf potentiele meelopers van figuren als Pol Pot, Joske Stalin en Dolfke Hitler.

Leer nu toch eens eindelijk met open vizier strijden en uw vijand recht in het gezicht te kijken, ipv alle mogelijke vuile truken uit te halen om hem toch maar niet op het strijdtoneel te zien verschijnenen.
Herr Flick: Je moet op de topic "moet dueleren kunnen?" zijn. Je bent verkeerd gelopen. Zurück bitte!
De democratie ondemocratisch noemen is fijn Herr FLick,
maar dan moet je nog eens goed uitleggen hoe je die dan wél ziet...
Je bent rare theoriën aan het opbouwen, Herr Flick.
Met open visier de Islamieten bestrijden: doe dat, ga naar ginder. We zullen wuiven.
Oud 16 januari 2006, 15:15   #56
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
blabla bla...
Een wet wordt op hun maat in snelvaart gemaakt en gestemd en dan maar zagen dat ze veroordeeld zijn...

Trouwens waarom komen al de Araben naar Antwerpen vanuit Nederland.
Blijf maar schieten op de messenger !
Dat van die maatwetten is nog nooit aangetoond. Dat kan ook niet omdat onze gehele wetgeving gebaseerd is op de van 1948 gestemde universele verklaring van de rechten van de mens. Dat was voor het VB, Voor de geboorte van zijn Fuhrer(s).
Doen of vreemdelingenhaat iets is dat de partijen (alle partijen!) en alle politici (inclusief vriendje Coveliers) hebben strafbaar gestemd "out of the blue sky" is een zo makkelijk te doorprikken fabeltje.

Iedere dief kan nu gaan klagen dat de wet waarop hij is veroordeeld op zijn lijf is geschreven. Gaat ge dat dan ook geloven? Dutroux: een slachtoffer van de verschrikkelijk repressieve linkiewinkie-wetgeving! Mag hij zijnen hobby nu niet beoefenen?

Olijkaards, af!
Oud 16 januari 2006, 15:27   #57
Kaal
Minister-President

Standaard

Het is een klucht, een pantomine. Een minderheid in het Vlaams parlement doet alsof het VB de rechten van de mens niet respecteert terwijl men in werkelijkheid de wet en de grondwet heeft aangepast om precies dat resultaat te bereiken. Een meerderheid van de bevolking weet dat en is dan ook tegen die werkwijze gekant. Vandaar dat de eerste veroordeling van het Blok totaal geen impact gehad.

SPa en Groen! gaan een enorme prijs betalen voor niets. Hoe meer men volhoudt aan die antidemokratische praktijken, hoe meer het Blok witgewassen wordt. Waar velen vroeger vies waren van het ranzige en vulgaire Belang huiveren nu tientallen duizenden kiezers van de ongelooflijke lichtzinnigheid en hypokrisie van de traditionele partijen. De eerste veroordeling heeft het Blok een pak stemmen bezorgd. Ik denk dat de tweede veroordeling een nog groter effekt zal hebben : het zal het Belang een aureool geven. De underdog zal een martelaar worden met de traditionele partijen in de rol van de beul, de slechterik, de valsspeler.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:29   #58
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis Bekijk bericht
Boehoehoe... Het grote boze VB zegt op een sarcastische manier dat ze niet kapot te krijgen zijn door de pc'kes, en dat ze nog groter worden als ze weer (onterecht) veroordeelt worden... de cijfers kloppen niet... en dan? Het is enkel om iets duidelijk te maken.

En waarom zouden ze een racistisch pamfletje maken? Ze zijn niet zoals u denkt hoor, de indoctrinatie is blijkbaar goed gelukt bij u...

En ja, ook ik ben er zeker van dat een nieuwe veroordeling hun weer veel stemmen zou opleveren, toch zeker als het weer een onterechte veroordeling is!

Leugenachtig en vals? Ik heb de laatste tijd van de pc'kes wel wat meer beloofd gekregen... En dit was dan niet sarcastisch bedoelt...
Zie je het staan in het blauw ?
En dan ?
Wel, dat is het probleem met alle redeneringen van het VuilB:
ze beweren zus en zo, maar de cijfertjes om hun beweringen te staven kloppen nooit ...
Hoe wil je in zo'n geval serieus genomen worden ?

Yup, diegenen die niet ver nadenken en die cijfertjes niet in vraag stellen,
dat zijn de VuilB kiezers, nietwaar, de volgelingen van de populisten.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:30   #59
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Oei, bespeur ik hier een al dan niet lichte frustratie, Distel? Met de tanden aan het knarsen? Een machteloze woede om de onverlaat die nog maar eens het Blok doorlicht? Een gevoel van "Eric heeft in deze volkomen gelijk, maar ik val nog liever dood dan het te moeten toegeven"? Of is het eerder het volgende "Ik kan de openingspost niet over mij heen laten gaan, doch gezien ik er geen zinnig antwoord kan op geven, post ik maar om het even wat"?
Ai, essperanza,
als je tegen Distel begint ben je voor een eindeloos gezever vertrokken
die enkel eindigt als je de verstandigste bent en het beesje een virtueel
snoepje heeft die em wat zoet houdt ...
Niet dat je daarom minder raak zit met je uitspraak hierboven ...
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 16 januari 2006, 15:38   #60
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
komaan eric nog een topic opstarten ... hoe meer hij zo reageert hoe meer ik overtuigd ben van mijn zaak en met mij vele anderen
He, Erik beinvloedt je mening
Dat je zoiets toegeeft !
Thai bedreigt mij fysiek
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be