![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Een VuilB'er lid van GAIA
![]() zoek de ironie ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet echt ... eeuch ... humaan ! ! ! ![]() Ik ben vegetariër, geen gram vlees, enkel vis. De reden ? Logische keuze, rekening houdend met gezonde voeding en toch nog plezier aan de maaltijd beleven. Maar iedereen is vrij nietwaar, ik ben zowat de enige vegetariër in m'n kennissenkring, en ik zie ze allemaal er geen gram minder om graag ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onder die noemer worden beesten in hokken volgepompt met pepmiddelen die hen meer doet produceren (melk, eieren, grotere lever, ...) of harder doet groeien zonder dat ze nog daglicht zien of een streep groen gras. De dood wordt machinaal bewerkstelligt en is niet op maat van een snelle diervriendelijke dood gemaakt, maar wel op het zo efficïent omspringen met werkkracht en werkingsmiddelen en het zo vers mogelijk de producten in de vrieskast zien te proppen. U was aan het janken over moslims die het mes in de keel van een schaap planten ? Ja, er moeten wel overtredingen zijn, zo zit dat ineen he met mensen, t'is onvermijdelijk ... Maar om dan maar een hele geloofsovertuiging te gaan liquideren ... Beetje erover, niet ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar of die boeren nu tegen hun plantjes praten .........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een tegenactie voor de haatprofeten in onze maatschappij kun je niet zo goeikoop afschilderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar die spanjaarden die de kunst van het langzaam slachten voor een groot publiek al zo lang beheersen, daar zwijgen we liever over ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
want in dat geval had ik nog 1/3 meer spreekrecht dan u m'n beste ![]() En lid van GAIA zijn is ook maar omdat je er teveel hebt staan op je bankrekening, al even onindrukwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En.. eerst pakken we de problemen in eigen land aan. Dat zijn dus NIET de stierengevechten, maar wel de rituele slachtpartijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De wetgever was blijkbaar van oordeel dat deze slachtwijze voor het dier de minst pijnlijke is. Citaat:
Hieruit besluit ik dat thuisslachtingen zonder verdoving niet toegelaten zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet, maar als het moslims zijn moeten er uitzonderingen gemaakt worden. Raar he ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die verdoving of niet maakt weinig uit op kleine schaal. Het is de schaal en de situatie dat veel uitmaakt; die dieren zijn altijd veel meer gestresseerd als ze met massas geslacht worden. Trouwens, als die moslims iets afweten van slachten zullen ze het wel vlug doen zodat die dieren voor dat ze het weten dood zijn. Ik vrees echter dat onze vriendjes van het VB dit fenomeen liever aangrijpen om te kappen op die barbaarse Moslims, terwijl ze aan de andere kant de overheid te veel betutteling verwijten. Dat is pas hypocriet, zoals het een ware establishmentpartij betaamt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier ben ik het echter wel mee eens. Als de overheid dan toch zo'n regels oplegt ivm het slachten moeten die gelden voor iedereen, inclusief moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat links en extreem-links hier mee te maken heeft is me echter een raadsel, ik spreek niet in hun naam. Laatst gewijzigd door instromaniac : 16 januari 2006 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Ging die discussie niet over thuisslachtingen? Daar sta ik wel achter. Verdoving toepassen op kleineschalige slacht vind ik echter sterk overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel merkwaardig dat traditioneel salonlinks gaat staan roepen wanneer de paus iets debiel zegt, maar al wat moslims doen moet blijkbaar worden toegelaten onder het mom van de multiculturaliteit.
Gaia heeft overschot van gelijk door deze barbaarse zaken aan te klagen.
![]() |