![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Nierika;1511195]
Citaat:
9,6 % - 16/01/2006 Vlaams Belang brengt strijdgemeenten in kaart (tijd) - Met het oog op de lokale stembusgang eind dit jaar brengt het Vlaams Belang per provincie de strijdgemeenten in kaart, waar de beste kansen liggen om het cordon sanitaire te doorbreken. Dat liet voorzitter Frank Vanhecke zaterdag w ... Lees meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=ericferemans;1511213]
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 17 januari 2006 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het sterkste argument van de Amerikanen tegen buitenlandse kritiek op de doodstraf is : It is the will of the people. Welnu het is de wil van het volk dat het Vlaams Belang als een normale partij zou worden behandeld. We naderen snel het punt waar jij en jouw soortgenoten (die al minder talrijk zijn dan een paar jaar geleden) een keuze zullen moeten maken : Optie 1 : Ofwel geven jullie toe dat jullie geen recht hebben om de kiezer te vertellen op wie hij wel of niet mag stemmen. Optie 2 : Ofwel verbieden jullie het Belang en smijten jullie FDW & Co in de gevangenis. Zeg me niet dat het niet kan, uiteindelijk hoef je slechts een paar bijkomende stappen te doen in de reeds ingeslagen weg. Het probleem is natuurlijk dat je dan de slechterik wordt maar indien het VB zo gevaarlijk is dan moet men de moed kunnen opbrengen om dat etiket te dragen. "Geen democratie voor de vijanden van de democratie" nietwaar? Noch SPa noch Groen! zullen zo ver willen gaan, natuurlijk, en dan rijst de vraag : zijn ze te laf ? Geloven ze eigenlijk zelf wat ze allemaal vertellen over het VB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=ericferemans;1511263]
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs al volg ik je ten dele in de these dat kansarmoede dé factor zou zijn, dan nog verklaart dit niet waarom er onder de kansarmen blijkbaar meer allochtonen zijn die zich geroepen voelen om er de kantjes van af te lopen dan autochtonen. En dan nodig ik u bij deze uit om het begrip "kansarmoede" te rekken en te keren als een stuk pizzadeeg totdat het in uw kraam past. U huichelt, meneer Feremans. En mensen van racisme beschuldigen omdat ze een simpele vraag stellen mag dan wel een politieke truuk zijn, het is bovenal een teken dat u heel zwak op de pootjes staat. Citaat:
Maar net zoals het VB, blijkt u de nobele kunst van de nuance niet begrepen te hebben. U zou verduiveld eens moeten toegeven dat er een "probleem" is, nietwaar? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Multi- of interculturaliteit, het is één pot nat en strekt er enkel toe om de integratie en -op langere termijn- de assimilatie tegen te werken. Blijf vooral je imaginaire modelsamenleving nastreven, met alle regelneverij vandien én met een even sterk groeiende afkeer bij de bevolking. Eens zien hoe lang u er in zal blijven slagen om de mensen monddood te houden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 17 januari 2006 om 11:38. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knappe post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bent u lid van de katholieke kerk om te beginnen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is waarschijnlijk uw uiting van respect voor het vrouwelijk geslacht
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PS: hoe sexistisch ben je wanneer je zegt dat er meer mannen veroordeeld worden voor (en zich bezig houden met) criminele feiten dan vrouwen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Sociaal en Cultureel Planbureau (1998) heeft ook aanwijzingen gevonden dat de veel voorkomende vormen van geweld die een fundamentele aantasting van de veiligheid en leefbaarheid betekenen, zich in geconcentreerde vorm voordoen binnen bepaalde groepen en in bepaalde omgevingen. Zo blijken de risico's om slachtoffer te worden van geweldsmisdrijven (mishandeling, bedreiging en diefstal met geweld) in wijken met relatief hoge aantallen allochtonen of personen met een benedenmodaal inkomen `substantieel groter' dan in wijken waar weinig allochtonen en weinig mensen met benedenmodale inkomens wonen. Blijkbaar heeft dus een wetenschappelijk rapport het wél aangedurfd om afkomst en criminaliteit met elkaar te linken... ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 17 januari 2006 om 13:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat meteen verklaart waarom u hier zoveel mensen al tegen u in het harnas hebt gejaagd...
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij voor u da ge uw Duitse klasiekers kent Ferremans,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een van de eerste keren dat er zoveel unanimiteit in een post is terug te vinden, ... Van zowel links, rechts als centrum... We gaan nog ergens geraken me dunkt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een vraagje aan U allen : GELOVEN JULLIE NU ECHT DAT FEREMANS ECHT MEENT WAT HIJ HIER OP DIT FORUM OP ONS LOSLAAT ? Dat kan toch niet waar zijn! Want hoe meer hij schrijft op dit forum, hoe meer spandiensten hij levert aan zijn 'vijand' Vlaams Belang. Zo gek is die man toch niet, of wel ?? Iemand moet hem dringend eens goede raad geven.
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() @ AVV
Ik vrees dat hij dat zeer zeker meent. En de redeneringen die hij hier op ons loslaat illustreren perfect het gekronkel langs links-progressieve zijde in het vooruitzicht van nog maar eens een lelijke veeg uit de pan in de komende verkiezingen. Alle "strategietjes tegen het VB" zijn immers gruwelijk mislukt. Je vindt hier een combinatie van halstarrig ontkennen dat er een "integratieprobleem" zou bestaan, het eenzijdig toewijzen van "de samenlevingsproblemen, waar die er toch zouden zijn" aan de autochtone "verzuurde" burger en het chronische gebrek aan politieke moed om de eigen fouten op dat vlak te erkennen. Eerst zou het VB wel vanzelf wegsmelten als maar zou blijken dat ze NOOIT aan het bestuur zouden kunnen komen (cordon sanitaire), daarna zou het VB wel verdwijnen als het maar zou doodgezwegen worden en uitgesloten uit het debat en tenslotte zijn er de gekende pogingen om het vuile werk door het gerecht te laten opknappen. En nog altijd blijkt dat spel niet te werken. Ergens wel logisch, want door het debat te weigeren maak je het jezelf ook onmogelijk om een alternatief voor te stellen. De burger die wél een probleem ondervindt en dat al jaren met steeds meer aandrang duidelijk maakt aan de politiek, krijgt ook helemaal geen gehoor. Meer nog, hij wordt ervoor uitgescholden voor "verzuurde", "bange", "racistische" mestkever. Zo'n taal is natuurlijk niet van aard om het tij te doen keren. En de steeds sterker wordende repressie tegen alles wat niet binnen het scheve denkpatroon van links-progressief past, wakkert de onvrede alleen maar verder aan. Net zoals onzinnig gezever over quota en positieve discriminatie trouwens... En voor alle duidelijkheid: ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van de Vlamingen die rotgeërgerd stemmen op het VB dat niet doen uit racistische of xenofobe overwegingen. Ze doen dat omdat het de enige partij is die de problematiek die zij belangrijk vinden ook erkent. Het volstaat dat een politieke partij hetzelfde doet maar een genuanceerd, radikaal non-racistisch maar gedecideerd antwoord biedt om dat politieke tij te doen keren. Maar dat houdt natuurlijk allereerst in dat dat men toegeeft dat al die Vlamingen oprecht zijn in hun terechte bekommernissen. En die horde is tot nogtoe voor de "democratische" partijen te hoog gebleken. De strategie van progressief-links domineert nu al meer dan vijftien jaar het politieke debat en met z'n allen zijn ze aan een "sur place" bezig terwijl het VB ongestoord rondje na rondje met winst afwerkt. Triestig om te zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En in alle duidelijkheid herhaal ik even voor U, dat U stelt dat het vb een politieke partij is die een radikaal, genuanceerd racistisch maar onbeslist antwoord biedt. Ik struggle lichtjes met uw kristallijne phrase 'genuanceerd, radikaal'.. afijn het is al heel wat dat U en ik hieromtrent duidelijk zijn. Resoluut weifelend, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 januari 2006 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge hebt feremans de les gespeld, zijn broek uitgedaan en op zijn blote kont geslagen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() feremans en spirit horen thuis bij groen! zeker niet bij de sossen... ze profiteren enkel van hun grote partij ! Zoniet zijn ze iets groter dan BUB !
Bert Anciaux en Geert Lambert... 2 zielige sukkels zijn het ! Feremans het exponent er van. Laatst gewijzigd door ancapa : 17 januari 2006 om 23:05. |
![]() |
![]() |