![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die treffende gelijkenis met henzelf zijn alle Feremansen stekeblind.
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel Marokkanen zijn er al naar de slachtbank geleid in België? Ik noteer enkel dat de landen waar slachtingen hebben plaatsgevonden, uitblonken in het beperken van de vrijheid van meningsuiting... Een maatregel zoals Anciaux ooit voorstelde, om bepaalde boeken uit bibliotheken te verwijderen, komt al meer in de buurt van de principes die die landen hanteerden...
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze mening is verwerpelijk en hoort niet thuis in een warme, democratische samenleving waar de gedachte aan '40-'45 permanent bewaakt moet worden. Het is een overtreding van de negationisme-wet en een belediging voor alle joden op deze aardbol. Degene die deze mening uit, verdient voor 10jaar uit zijn burgerlijke en politieke rechten ontzet te worden.
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef nu toch toe: Herr Flikc verdient toch een betere verzorging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
toch prettig dat ik er nog eens op kan wijzen hoe perverten denken: Je mag niet "ik heb jou duizend maal bedrogen" zingen tijdens een kerkdienst. DUS: de vrijheid van meningsuiting bestaat niet in Belgie? Je mag geen pedofiele boeken uitgeven in Belgie: de persvrijheid is afgeschaft! Je mag geen 250 per uur rijden op de autostrades: er is geen vrijheid van verplaatsing in Belgie. Sukkelachtige redeneringen krijgen grappige antwoorden... Leg nu eens uit waarom het vernederen van mensen belangrijk is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Dat is de perfecte democratie!
Koekoek! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De realiteit leert ons dat de UVRM een utopie zijn in deze wereld, en dat de regeringen van de landen die deze verklaring hebben ondertekend, ze gebruiken als schaamlap om te bewijzen hoe goed ze wel niet zijn. Zo heeft bvb. de Belgische regering nagelaten om "discriminatie omwille van een politieke mening" te erkennen in de Belgische wetgeving, alhoewel deze regel wél in de EVRM terug te vinden is. Rara waarom ze dat gedaan hebben... Ik zie dan ook niet in waarom burgers een wet zouden moeten respecteren, als de overheid ze zelf niet respecteert. Dat lijkt me strijdig te zijn met de principes van een rechtsstaat. Het is misschien spijtig, maar de realiteit is nu eenmaal niet zo fraai.
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Wel: ik niet. Alle landen van de Verenigde Naties niet. En daar sta je met je onozele praat te pronken he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Niveau" is schrijven dat "Hitler nooit mensen heeft gedood". Ik daag u uit die stelling te verdedigen op het Spirit-partijbureau of (misschien nog beter) voor de rechtbank.
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij stelt dat al wie het verdrag van de rechten van de mens heeft ondertekend racistische meningen strafbaar hebben gesteld. dat is een opzettelijke verdraaing van de feiten. De straffere toebak, die zal van jouw kant komen. Zoveel is ondertussen duidelijk. Laatst gewijzigd door Kaal : 19 januari 2006 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feremans, lang geleden dat je nog eens een hersenscan hebt laten uitvoeren? Geen last van ongecontroleerde bewegingen? Een hersentumor is de enige logische verklaring voor zoveel danteske zever! En in het andere geval wordt het écht wel tijd dat ze jou en jouw soortgenoten interneren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals wordt duidelijk dat Feremans' "democratie" helemaal geen democratie is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar was het dus raak. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Landen impliceren volkeren. Nou, vraag aan 1.3 miljard Chinezen of 1 miljard Indiërs waarover het allemaal gaat, en 90 procent heeft er nog nooit van gehoord, laat staan iets ondertekend. In zwart Afrika moet het al even leuk zijn. Maar kom, alle landen. Kijk eens naar Sudan (Darfur), het vrije China, Syrië, Libië, Egypte (gezien hoe ze die Sudanezen hebben opgekuist?), Joegoslavië, Somalië, India en Pakistan, Thailand (waar onlangs honderden moslims werden neergeschoten tijdens de bestorming van een wapendepot), Noord-Korea, de hele Arabische wereld (bijbel verbotten, kruis rond je nek verbotten), de toestand van de Koerden, Indonesië, waar andersgelovigen onthoofd worden, de doodseskaders in zovele Zuid-Amerikaanse landen, de burgeroorlogen in Afrika, Zimbabwe en Mugabe, etc etc etc etc etc etc etc etc etc... en kom dan nog eens je lulverhaaltje afdreunen over "alle landen" "Alle landen" hebben wel wat anders aan hun hoofd dan zich bezig te houden met jouw hersenloze verzinsels. Gelieve ze er dan ook niet bij te betrekken... De dreiging van een VN-interventie komt je natuurlijk goed uit. Aan het proberen een vijand-gevoel aan te kweken bij de doorsnee Vlaming soms? "We moeten er iets aan doen, anders zal de wereld reageren" Wij tegen de wereld, met Hitler en Saddam heb je enkele illustere voorgangers om je in goed gezelschap mee te bevinden, niet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 januari 2006 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 januari 2006 om 11:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 januari 2006 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het VuilB zou kunnen zijn op maat gemaakt is van die populisten ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Begrijp jij dat? Indien ik a vervang door g, wat gebeurt er dan al je op een rots staat? Begrijp jij dat? |
|
![]() |
![]() |