![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij komt de oorlog niet goed uit. Het heeft de mensen uit de jaren '30 en '40 integendeel heel slecht bekomen dat ze niet beseften wat ze zich op de hals haalden door voor extreem rechts te kiezen. Wat mij betreft: ik ben maar een van de miljoenen burgers die af en toe eens wat discussieert op een forum die, laten we eerlijk zijn, de wereld, belgië of vlaanderen niet zal veranderen. Wat we hier ook doen, het is en blijft al bij al heel ontschuldig ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik weten wie, waar en wanneer het oordeel heeft uitgesproken dat het programma van deze oppositiepartij discriminerend is?
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
er lopen overal en uit alle ideologiën zotten rond. Zo'n gek is even gevaarlijk (niet gevaarlijker) dan een loslopende VuilB'er. Beide dienen evenredig en adequaat aangepakt te worden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij blijft je toneel opvoeren alsof we in een dictatuur leven.
Toch raar he, als dit zo is zou je allang het zwijgen zijn opgelegd. Het feit dat je hier nog steeds aanwezig bent bewijst je ongelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vlaanderen intolerant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Sterkte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nederlandse kandidaat-migranten volgen inburgeringstoets Migranten die naar Nederland willen, moeten vanaf maart in hun land van herkomst een inburgeringsexamen afleggen. Een meerderheid van de Nederlandse Tweede Kamer gaf minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) donderdag het groene licht om met de toets te beginnen, zolang de kandidaten niet de dupe worden van de kinderziekten die zich daarbij nog zullen voordoen. Examen Nu zijn veel huwelijksmigranten niet goed voorbereid op een leven in de Nederlandse samenleving. De verplichte inburgering in het buitenland dwingt hen om zich daar al in het thuisland op voor te bereiden. Ze moeten op een ambassade of consulaat een examen gaan afleggen dat de kennis van de Nederlandse taal en samenleving toetst. Dat gebeurt in het Nederlands via een telefonische verbinding met een computer met spraakherkenning. Technologie Over de kwaliteit en betrouwbaarheid van die nieuwe technologie (phonepass-systeem) lopen de meningen van deskundigen uiteen. Maar Verdonk besliste op basis van een advies van onderzoeksinstituut TNO het systeem alvast in te voeren. Volgens haar zijn er inmiddels voldoende waarborgen om ermee te beginnen. De Eerste Kamer (de Senaat) had in december al ingestemd met de inburgeringstoets. Migranten die ervoor zijn geslaagd, moeten eenmaal in Nederland nog een zwaarder inburgeringsexamen halen Zijn ze daar ook racisten, wat is er verkeerd aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn wel lelijke duvels maar het filmpje was dus goed he? filmpje hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Kassa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien u dit niet kan, neem ik aan dat u liegt Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
weeral een leugen: dat heb ik nooit gezegd. Ik kan perfect toegeven dat er bepaalde gradaties in democratische legitimiteit zijn Citaat:
De relativiteit der dingen houd ook in dat ik kan toegeven dat het democratisch karakter van Iran niks voorstelt tov het democratisch karakter van België. Een oen zou inderdaad besluiten dat België wél "democratisch" is omdat het democratischer is dan Iran, zonder de referentie naar Zwitsrland te maken. Laat dat nu toch wel net de redenering zijn die JIJ volgt.... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eens, wat haalden ze zich dan wel op de hals?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees dus wat er staat en niet wat je denkt dat er staat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt wel te snappen. Het is zelfs de logica zelve. Maar het past niet in je kraam.
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Vreemdeling
|
![]() Jij discussieert helemaal niks. Enkel VuilB hier en VuilB daar... Mensen als u doen het niveau van een forum erg dalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.ericferemans.be/gastenboek.htm http://www.3dfilters.com/forum/phpBB2/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
deze wet is enkel geldig voor het Vlaams Blok / Belang. Het is nog steeds zo dat een wet door iedere burger en organisatie dient nageleefd te worden.
|
![]() |
![]() |