Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2006, 17:55   #221
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 Bekijk bericht
Het komt je goed uit dat er een oorlog is geweest, wat indien niet, zouden we dan in Amerika de indianen uitgeroeid hebben, of in de Congo, zoals Leopold handen heeft laten afkappen bij onwilligen, enz,enz. ik kan zo nog een hele waslijst opnoemen. Je zoekt alle middelen uit de hoek om een Vlaamse Volkspartij, die te groot drijgt te worden, te muilkorven, en alle middelen zijn goed, zelfs liegen en bedriegen (een uitspraak door een bekende minister). Laten we de volgende verkiezingen afwachten, het zal weer een zwarte zondag zijn en ze zullen het weer niet begrijpen.
De mensen worden het beu dat de multikul door hun strot geduwd wordt, zeker na het lezen van artikels zoals deze.
drijgt: dreigt

Mij komt de oorlog niet goed uit.
Het heeft de mensen uit de jaren '30 en '40 integendeel heel slecht bekomen
dat ze niet beseften wat ze zich op de hals haalden door voor extreem rechts te kiezen.

Wat mij betreft:
ik ben maar een van de miljoenen burgers die af en toe eens wat discussieert
op een forum die, laten we eerlijk zijn,
de wereld, belgië of vlaanderen niet zal veranderen.

Wat we hier ook doen, het is en blijft al bij al heel ontschuldig
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 17:56   #222
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever Bekijk bericht
Correctie:
een partij verbieden zolang ze hun discriminerende programma niet
afzweren, naar waarheid dus, is een heel andere zaak dan uw bovenstaande leugen.
Mag ik weten wie, waar en wanneer het oordeel heeft uitgesproken dat het programma van deze oppositiepartij discriminerend is?
Oud 19 januari 2006, 17:58   #223
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
vraaggesprek met de 25-jarige Mohammed Sabaoui, student sociologie aan de universiteit van Rijsel, Algerijn van afkomst, maar tot Fransman genaturaliseerd. In dit artikel de voornaamste passages uit dit gesprek. Erg verhelderendVraag: Moet de opkomst van de Islam niet zekere vrees wekken Frankrijk en de wereld
Antwoord van : Zeker. het Islamitische rijk was ooit groter dan Rome deed zijn invloed gelden over een groot gedeelte van de wereld, zoals onze Profeet dat wenst
Vraag: In Frankrijk is uw Godsdienst toch erkend vertegenwoordigd. Er zijn meer dan 1.500 moskeeën
Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran. U legt ons uw wetten op, terwijl mohammedanen alleen door de Charia geregeerd kunnen worden. We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een islamitische meerderheid is van ong. 60 Bij de gemeente verkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal mohammedaan zijn. Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke mohammedaanse enclave verklaren en de Charia opleggen aan alle inwoners
Vraag: Zullen alle islamieten daarmee akkoord gaan, sommigen zijn toch vergaand
geïntegreerd
Antwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige. Uw vraag bewijst uw naïviteit

Vraag: Om terug te komen op Roubaix, wat gaat u doen met niet-mohammedanen
Antwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren. Tienduizenden Fransen hebben dat over het hele land al gedaan, waarom zij niet? Op dit ogenblik worden er met dit doel aan de universiteit van Rijsel al geloofsgroepen opgericht, want God wil dat Zij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort. Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christelijke verplichting tot bijstand bescherming aan de weduwe, de wees, etc... Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijnVraag: Wat u zegt is verbijsterend
Antwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen. U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen.U financiert en voedt hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren of (niet-Fransen geworden) in Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God. Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden

Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen
Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveauis nog niet ten einde. Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen. Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren. Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden. U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert? Men respecteert slechts wat men vreest. Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz... Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen]
Mijn reactie hierop:
er lopen overal en uit alle ideologiën zotten rond.

Zo'n gek is even gevaarlijk (niet gevaarlijker) dan een loslopende VuilB'er.
Beide dienen evenredig en adequaat aangepakt te worden.
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 19 januari 2006, 18:01   #224
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Logisch als je de machtshebber bent toch..
Jij blijft je toneel opvoeren alsof we in een dictatuur leven.

Toch raar he,
als dit zo is zou je allang het zwijgen zijn opgelegd.

Het feit dat je hier nog steeds aanwezig bent
bewijst je ongelijk.
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 19 januari 2006, 18:15   #225
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Mosa op z'n best... vredelievend en vriendelijk als altijd.
Maar over de openingspost zwijgt u als vermoord. Merk ik hier enige hypocrisie bij u?
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 18:16   #226
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toch raar he,

bewijst je ongelijk.
Wat onze "autoritaire" democratie zo allemaal toelaat van het VB is inderdaad schandalig: kijk maar eens naar dit filmpje

Vlaanderen intolerant?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 18:18   #227
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
-Als ik daarentegen enkel mijn mening op het ideële vlak weergeef, nl. dat ik volgespoten met tranquilizers in een isoleercel van 't zothuis thuishoort, dan mag ik dat 1000 keer schrijven: er vloeit geen druppel bloed van de prik, en je verliest op geen enkele wijze je vrijheid.

Snap je het essentiële verschil?
Het valt niet te snappen maar ik begrijp nu van wie het komt en waarom.
Sterkte.
Oud 19 januari 2006, 18:31   #228
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Wat onze "autoritaire" democratie zo allemaal toelaat van het VB is inderdaad schandalig: kijk maar eens naar dit filmpje

Vlaanderen intolerant?
Ik ben blij dat niet heel Vlaanderen rondloopt met debielen zoals op het filmpje te zien zijn, waarschijnlijk van dat langharig tuig, zij zouden beter een vreemde in huis nemen en zelf voor de kosten opdraaien, en het niet de hele bevolking door de strot duwen, of moeten wij OCMW spelen voor de hele wereld. Wordt wakker, haal de kleppen van Uw ogen, hoe naïef te denken dat deze multikul een verrijking is voor onze samenlaving.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 18:40   #229
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vlaanderen intolerant?
Kijk eens naar onze buurlanden.

Nederlandse kandidaat-migranten volgen inburgeringstoets

Migranten die naar Nederland willen, moeten vanaf maart in hun land van herkomst een inburgeringsexamen afleggen. Een meerderheid van de Nederlandse Tweede Kamer gaf minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) donderdag het groene licht om met de toets te beginnen, zolang de kandidaten niet de dupe worden van de kinderziekten die zich daarbij nog zullen voordoen.

Examen
Nu zijn veel huwelijksmigranten niet goed voorbereid op een leven in de Nederlandse samenleving. De verplichte inburgering in het buitenland dwingt hen om zich daar al in het thuisland op voor te bereiden. Ze moeten op een ambassade of consulaat een examen gaan afleggen dat de kennis van de Nederlandse taal en samenleving toetst. Dat gebeurt in het Nederlands via een telefonische verbinding met een computer met spraakherkenning.

Technologie
Over de kwaliteit en betrouwbaarheid van die nieuwe technologie (phonepass-systeem) lopen de meningen van deskundigen uiteen. Maar Verdonk besliste op basis van een advies van onderzoeksinstituut TNO het systeem alvast in te voeren. Volgens haar zijn er inmiddels voldoende waarborgen om ermee te beginnen.

De Eerste Kamer (de Senaat) had in december al ingestemd met de inburgeringstoets. Migranten die ervoor zijn geslaagd, moeten eenmaal in Nederland nog een zwaarder inburgeringsexamen halen

Zijn ze daar ook racisten, wat is er verkeerd aan ?
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 18:43   #230
ericferemans

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat niet heel Vlaanderen rondloopt met debielen zoals op het filmpje te zien zijn, waarschijnlijk van dat langharig tuig, zij zouden beter een vreemde in huis nemen
Tja, die vuilblokkers hé: lang haar, debielen...
Het zijn wel lelijke duvels maar het filmpje was dus goed he?
filmpje hier
Oud 19 januari 2006, 18:51   #231
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, die vuilblokkers hé: lang haar, debielen... Het zijn wel lelijke duvels maar het filmpje was dus goed he?
filmpje hier
Ik vraag mij af waar die vent al die onzin vandaan haalt. Dat is nu al drie dagen dat hij doldraait en iedereen uitscheldt voor dom, idioot en ander fraais. Tot nu toe heeft dit creatuur nog altijd niets bewezen...
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 18:55   #232
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Ik vraag mij af waar die vent al die onzin vandaan haalt. Dat is nu al drie dagen dat hij doldraait en iedereen uitscheldt voor dom, idioot en ander fraais. Tot nu toe heeft dit creatuur nog altijd niets bewezen...
Maar vent toch: ik heb geïnvesteerd in kalmeerpillen en zoals een visser aas strooit voor vissen schrijf ik antwoorden op zotte kuren van blokkers!
Kassa!
Oud 19 januari 2006, 21:03   #233
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een analyse van je perversies komt hier op neer:
- in heel de wereld is er geen enkele democratie, derhalve zijn de universele wetten (of om het even welke andere wet!) waardeloos.
Feremans, ik heb letterlijk gezegd dat de universele rechten van de mens wél inhoudelijk gezien waardevol zijn. Democratisch gezien zijn ze idd waardeloos, aangezien nergens burgers inspraak hadden in deze verklaring. Daarom wees ik op de leugenachtigheid (bewust of onbewust) die jij verkondigde door termen als "universeel", "door alle landen" en "algemeen aanvaard" te gebruiken. Daar ging het over Feremans, niet over de inhoud. Stop dus maar even met je leugenachtige beschuldiging alsof ik inhoudelijk niet akkoord zou gaan met de UVRM. Ondertussen fiets je natuurlijk mooi over de heikele kwestie heen.

Citaat:
- gezagsargumenten tellen niet indien ze niet van jou komen of Knuppel of nog een paar kwieten
hier insinueer je dan weer dat ik gezagsargumenten van mijzelf of Knuppel wél beschouw als valabel. Spijtig genoeg draagt de beweerder de bewijslast (wat jij als groot zelfverklaar democraat toch zou moeten weten). Dus Feremans, ik kijk vol spanning uit naar aanwijzingen waar ik ergens gezagsargumenten van mijzelf of van Knuppel zou gebruikt hebben en ze valabel zou vinden.
Indien u dit niet kan, neem ik aan dat u liegt

Citaat:
, de Verenigde Naties is natuurlijk geen referentie
op democratisch gebied allerminst

Citaat:
- woorden hebben geen invloed behalve "Vuur" als het voor een vuureloton gebeurd.
Hierbij verwijs je natuurlijk parlementen, schrijvers en 99 procent van de politiekers (degenen die niet doofstom zijn of verlamd) naar de bak van hopeloos onnuttige voorwerpen. Wie reklame maakt is een idioot en propaganda is overbodig en nutteloos.
jij kan duidelijk niet lezen. Nergens heb ik gesteld dat woorden "geen invloed" zouden hebben. Wat ik letterlijk gezegd heb is dat loutere woorden geen fysieke schade teweegbrengen. Daarom raad ik u ook aan de "quote-functie" van dit forum te gebruiken Feremans, ipv weeral woorden te gebruiken die ik helemaal niet heb gezegd. Ik kijk volop uit naar woordenvan mij die u zal quoten waarin ik zou gesteld hebben dat woorden geen invloed hebben

Citaat:
- Je staaft niets: je orakelt en preekt. Voorbeelden, gebaseerd op geschiedenis en de autoriteit van alle regeringen en alle volkeren: quatch.
ipv te beweren hoezeer ik wel zou orakelen en preken, zou u beter eens concreet ingaan op de vragen die ik u opwierp. Opvallend is bv. hoe u het voorbeeld van de strijd tegen het VB versus de koffieklets bij Bush ivm "een risico voor de hele mensheid" gewoon negeert. Ik heb medelijden met u dat een voorbeeld van 2 dagen oud heel uw mooie praatjes over de toepassing van het UVRM in de vuilbak kiepert

Citaat:
Alle regimes voldoen niet aan jouw ideaal beeld van democratie
Zwitserland wel. Oei, weer betrapt op een leugen Feremans.

Citaat:
en zijn derhalve totaal ondemocratisch.
weeral een leugen: dat heb ik nooit gezegd. Ik kan perfect toegeven dat er bepaalde gradaties in democratische legitimiteit zijn

Citaat:
Heb je ooit al eens het begrip "relativiteit der dingen" begrepen? Ga je lopen bij je lief omdat ze een lelijk bloesje aanheeft?.
De relativiteit der dingen houd in dat ik durf toegeven dat het democratisch karakter van België niets voorstelt in vergelijking met Zwitserland.
De relativiteit der dingen houd ook in dat ik kan toegeven dat het democratisch karakter van Iran niks voorstelt tov het democratisch karakter van België.
Een oen zou inderdaad besluiten dat België wél "democratisch" is omdat het democratischer is dan Iran, zonder de referentie naar Zwitsrland te maken. Laat dat nu toch wel net de redenering zijn die JIJ volgt....

Citaat:
- "U weerlegt geen zak van wat ik schreef" noemt u een rationeel zinnetje, zonder emo-inhoud?
u maakt uzelf compleet belachelijk. Nergens gaat u in op de door mij voorgeworpen voorbeelden. Of gaat u ons nu eens bv. eindelijk uitleggen hoe de federale regering het gebruik van kerwapens tegengaat door de strijd tegen het VB te voeren en tegelijk de hielen van Bush te likken....

Citaat:
- De allermooiste is wel degelijk "Het feit dat u dit aanhaalt en veralgemeent naar meningen is al 100000000'n maal weerlegd door allerhande forumleden hier, en u blijft het maar als een koppige ezel volhouden"
HET FORUM ALS CENTRUM VAN HET HEELAL...
Je leeft dus in Hyperspace, met je maatjes (en mede ezels) knuppel, distel, staat....
Een prettige voortzetting nietwaar
u blijkt inderdaad niet over de nodige verstandelijke capaciteiten te beschikken om het verschil in te zien tussen meningen en daden. U stelt het uiten van de meningen als "negers zijn dom" gelijk aan het daadwerkelijk vermoorden van iemand. Het is onweerlegbaar aangetoond dat die 2 niet equivalent zijn: door te zeggen "negers zijn dom", vermoord ik geen persoon. We wachten nog altijd vol ongeduld op uw bewijs dat dat wél zo is, maar blijkbaar hebt u het te druk met u bezig te houden met persoonlijke aanvallen (en dat voor iemand die tegen verbaal geweld is), gezagsargumenten en andere standaardattributen voor mensen die er niet in slagen een beargumenteerde, rationele zienswijze erop na te houden
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 21:45   #234
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het heeft de mensen uit de jaren '30 en '40 integendeel heel slecht bekomen
dat ze niet beseften wat ze zich op de hals haalden door voor extreem rechts te kiezen.
Zeg eens, wat haalden ze zich dan wel op de hals?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 21:46   #235
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Toch raar he,

bewijst je ongelijk.
Ik heb nooit beweerd dat België een dictatuur is. Wel dat het een particratie is met een aantal autoritaire trekjes.

Lees dus wat er staat en niet wat je denkt dat er staat.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 19 januari 2006, 21:48   #236
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het valt niet te snappen maar ik begrijp nu van wie het komt en waarom.
Sterkte.
Het valt wel te snappen. Het is zelfs de logica zelve. Maar het past niet in je kraam.
Oud 19 januari 2006, 22:58   #237
gralek
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft:ik ben maar een van de miljoenen burgers die af en toe eens wat discussieert op een forum die, laten we eerlijk zijn, de wereld, belgië of vlaanderen niet zal veranderen.
Jij discussieert helemaal niks. Enkel VuilB hier en VuilB daar... Mensen als u doen het niveau van een forum erg dalen.
gralek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 23:02   #238
ggolsteyn
Schepen

Standaard EricFeremans,Eric................................. .........

Citaat:
kraam.
Valt er dan niets te zeggen over Eric Feremans?

groetjes Eric Feremans,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=
Eric Feremans,Eric F.........................
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 23:24   #239
Carina
Banneling

Carina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggolsteyn Bekijk bericht
Valt er dan niets te zeggen over Eric Feremans?

groetjes Eric Feremans,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=
Eric Feremans,Eric F.........................

http://www.ericferemans.be/gastenboek.htm

http://www.3dfilters.com/forum/phpBB2/
Carina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 10:22   #240
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik helemaal niet. Wetgeving a la carte om 1 welbepaalde partij te treffen, hoort echter niet thuis in een democratie.
Ik wist niet dat er ergens in de belgische wetgeving stond:
deze wet is enkel geldig voor het Vlaams Blok / Belang.

Het is nog steeds zo dat een wet door iedere burger en organisatie
dient nageleefd te worden.
Thai bedreigt mij fysiek
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be